Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Men du gjorde ju för helvete precis påståendet att hon inte undanhåller saker i förhören!!! Då får du väl för fan stå för det????
MÄ får inte ens frågan i fup!!!!! Du ljuger!
Det har INGENTING att göra med varför hon inte berättade i de första förhören!
Så MÄ kan alltså undanhålla besvärliga sexpositioner för dig utan att du blir orolig över hennes trovärdighet? Är du på riktigt?
Nope. Jag ljuger inte, är bara svårt att hålla isär alla dina inlägg du skickar till mig.
Om du har en person i ditt hem
som du är rädd för och rädd att denna ska göra dig illa om du inte gör som du blir tillsagd. Så spelar det föga roll om du diskar eller fiser på tillsägelse. Även om diskandet
kanske kan ge dig visst övertag (då där finns knivar tex.) än vad fisandet gör. Men är du
rädd på riktigt för personen, så kommer du inte våga använda någon kniv. Du kommer vara lika rädd vid diskandet som vid fisandet. Om du då inte uppger diskandet i förhör 1 eller 2, utan först på en direkt fråga i förhör 3. Och berättar att allt du gjorde, gjorde du av rädsla för vad personen annars skulle göra mot dig om du inte gjorde det.
Så har du förvisso inte svarat på någon fråga varför du inte uppgav diskandet i förhör 1 och 2,
men du har uppgivit
varför du handlar som du gjort.
Varför du diskade. Och för min del blir det då tydligt att för dig var fisandet och diskandet
lika påtvingat båda två och du var
lika rädd för personen, vad du än gjorde.
Målsägande har i förhör berättat varför hon gjorde de olika positionerna: av rädsla för vad Vi*king annars skulle göra. Och då blir on top-delen likställd med vilken jädra position som helst. Precis som diskandet och fisandet i ditt fall.
Och då faller mitt intresse till noll att veta varför hon inte berättade om on top-situationen i förhör 1 och 2.
Kanske var det inte svar på din fråga, men du skickar ju så jädra många inlägg till mig, så blir svårt att hålla isär dem nu.