Flashback bygger pepparkakshus!
2024-01-21, 11:55
Medlem
Ääh dom kommer lappa ihop de. Marcus tar ut sin kukförlängar bil och rejsar ner till Tjörn. Baaam Ilona och han ihop igen.
Citera
2024-01-21, 12:06
Medlem
Bäst för båda om dom inte är tillsammans. Tycker inte dom verkar ha någon kemi alls, Ilona är verkar tråkig och ser ut att störa sig på mackan medan mackan bara är en gapig tönt.
Citera
2024-01-21, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modokrille
Vilka jävla lallare alltså.
De borde få jobba 7-16 på en industri en månad och se vad jobba innebär.
Haha jävla pajas marcus är maskinist och vet mycket väl hur det är att jobba. Du är ju 100% 13 år gammal och arbetslösa
Citera
2024-01-21, 14:00
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayFumble
Bäst för båda om dom inte är tillsammans. Tycker inte dom verkar ha någon kemi alls, Ilona är verkar tråkig och ser ut att störa sig på mackan medan mackan bara är en gapig tönt.
Har märkt detta också sen dag 1. Att dem inte synkar ihop direkt till fullo, han är kär i hennes utseende och hon e kär i hans fame. Om hon e smart nu kastar hon Marcus o kör all in själv med sitt klädmärke. Då Marcus har ju redan gett henne en knuff i rätt riktning.
Citera
2024-01-21, 15:08
Medlem
jesussugers avatar
Jaså det är slut? kom mackan på att det va en shemale 🤣😂
Citera
2024-01-21, 17:04
Medlem
Ilona följer inte Marcus längre på insta och har även tagit bort hans namn i profilen, bilder osv är också rensat.
Marcus däremot han följer Ilona och har inte ändrat i sin profil heller utan där står det Ilona och något hjärta ännu.
Citera
2024-01-21, 19:17
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chowen
Ilona följer inte Marcus längre på insta och har även tagit bort hans namn i profilen, bilder osv är också rensat.
Marcus däremot han följer Ilona och har inte ändrat i sin profil heller utan där står det Ilona och något hjärta ännu.

hon följde honom igår. Gick in och kollade , stämmer hon följer inte han längre.

Tror hon kommer de sig efter nya vyer, tror hon fått smak på synas höras nu så de här lär inte va de sista vi ser av ilona iaf. Vem blir nästa influencer hon kommer hooka up med?
Citera
2024-01-21, 22:04
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Folk från Mellanöstern är väl inte kända för att ha en stor påle dock? Eller har jag fel.
Jag menar att Mellanöstern killar kommer tvåa på ilonas lista. Först står den stora svarta svettiga åderpålen.

Men som sagt jag kan vara helt ute och cyklar, jag hoppas det iallafall.
Citera
2024-01-22, 13:09
Medlem
Nu har hon börjat följa en "konstnär",en fotbollsspelare i Real Madrid och en svensk NHL spelare på Instagram. Ilona har storslagna planer för Marcus ersättare
Citera
2024-01-22, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Nu har hon börjat följa en "konstnär",en fotbollsspelare i Real Madrid och en svensk NHL spelare på Instagram. Ilona har storslagna planer för Marcus ersättare

Hahahahah, och vad har hon att erbjuda dom personerna kan man undra..
Citera
2024-01-22, 14:31
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Hahahahah, och vad har hon att erbjuda dom personerna kan man undra..

En hals utan kräkreflexer har jag minsann hört henne skryta om sen längre tillbaka
Citera
2024-01-22, 14:57
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenab
Den viktigaste frågan, tar hon den i 2an?

Tyvärr , har också legat sömnlös om nätterna och undrat utan svar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in