2025-10-07, 23:53
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Klart det kan. Men flera gånger är ovanligt och förbannat klantigt.

Tredje gången lappen ryker på kort tid och förra gången var det väl på fem månader. Jag gissar att han får lägga ner körandet på ett helt år nu. Som sagt synnerligen korkat.
Citera
2025-10-10, 08:26
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CMC-Urgayle
Tredje gången lappen ryker på kort tid och förra gången var det väl på fem månader. Jag gissar att han får lägga ner körandet på ett helt år nu. Som sagt synnerligen korkat.
Hoppas han får ta om lappen!
Citera
2025-10-28, 21:41
Medlem
irkens avatar
Jag fick upp Mackans story idag på snapchat, "en sån här vill jag ha". En volvo V90 (?).

Gick långt från köra Mclaren till ... ja?
Citera
2025-10-30, 16:44
Medlem
euromixerss avatar
Två månader utan körkort fick han. Trotts att det var tredje gången han blivit av med det på tre år. Och han körde 130 på 90 väg.
Citera
2025-11-18, 23:30
Medlem
Ilona intervjuvad av Malin på hennes y-kanal. Pratar om hir hon och Marcus aldrig var nyktra nånsin. Inte bara alkohol då, utan oxy på daglig basis.
Citera
2025-11-19, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Ilona intervjuvad av Malin på hennes y-kanal. Pratar om hir hon och Marcus aldrig var nyktra nånsin. Inte bara alkohol då, utan oxy på daglig basis.
Sa hon nå mer spännnade angående deras relation?
Citera
2025-11-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Sa hon nå mer spännnade angående deras relation?

Nä, otrohet massa fylla och oxy. Upp till 80 gram per dag ish. Rätt toxic förhållande och tråkigt liv på det viset att dom båda hela tiden sökte kickar. Dvs boka resa till praug på fyllan för att dom hade tråkigt, och sen filma skiten.

Hon sa att hon lidit av pts efter förhållandet med Mackan.

Har ingen kontakt längre och kär i ny kille. Dricker rätt mycket ännu men inga piller.
Citera
2025-11-19, 21:47
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Surt... Men de kan hända oss alla.
Snacka skit, håll hastighetsbegränsningen så riskerar man inte att åka dit för fortkörning. Är knappast raketforskning det handlar om.
Citera
2025-11-22, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Snacka skit, håll hastighetsbegränsningen så riskerar man inte att åka dit för fortkörning. Är knappast raketforskning det handlar om.

Nä inget har sagt nått annan heller. Jag påpekade att de kan hända vem som helst. Inget unikt Mackan. Har själv några böter på fortkörning på samvetet...

Som sagt kan hända vem som helst.

Är du mycket arg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in