2023-12-06, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Såg på hans snapchat att dom spenderade ännu en kväll på ett hotell i stan för att äta hämtmat, kanske Ilona som behöver bo på hotell ibland för att göra naket material att sälja till kåta gubbar. Undrar om någon av hennes farsas polare har sexchattat med henne på OF och köpt bilder...

Såg senare på snapchat att dom är HEMMA hos marcus White-thrash familj så allt är som vanligt igen. Vilket jävla liv alltså.

Ilona kom med flyget från Prag så dom övernattade på sixt och åkte sen till wt-päronen. Ironiskt nog så är stämningen som en jävla begravning varje gång dom är där och då ska han ändå vara systerson tilll en av Sveriges i särklass roligaste komiker.
Citera
2023-12-06, 16:55
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Ilona kom med flyget från Prag så dom övernattade på sixt och åkte sen till wt-päronen. Ironiskt nog så är stämningen som en jävla begravning varje gång dom är där och då ska han ändå vara systerson tilll en av Sveriges i särklass roligaste komiker.

Mina föräldrar hade väll inte varit superglada om jag bodde hemma som 29 åring och rullar upp på uppfarten med en bil som kostar som deras hus. Men WTs will be WTs.
Citera
2023-12-07, 16:50
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Hat inte förespråkat något din dumma jävel🤣
Klart det finns problem. Det är upp till den som säljer sexuella tjänster om den vill göra det eller inte. Men då ska det självklart vara frivilligt.
Sälja bilder går inte ens att jämföra med att sälja sig själ det borde väl till och med du förstå?

Dom är så jävla fjantiga som ger sig på dig 😜
Citera
2023-12-07, 16:53
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Såg på hans snapchat att dom spenderade ännu en kväll på ett hotell i stan för att äta hämtmat, kanske Ilona som behöver bo på hotell ibland för att göra naket material att sälja till kåta gubbar. Undrar om någon av hennes farsas polare har sexchattat med henne på OF och köpt bilder...

Såg senare på snapchat att dom är HEMMA hos marcus White-thrash familj så allt är som vanligt igen. Vilket jävla liv alltså.

Du är alltså 33år och stalkar det här paret på snapchat också förutom ig och yt .. shit va najs att höra 🤣
VAD FÖR DU UT AV DET HELA DÅ?
Citera
2023-12-08, 08:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Du är alltså 33år och stalkar det här paret på snapchat också förutom ig och yt .. shit va najs att höra 🤣
VAD FÖR DU UT AV DET HELA DÅ?

Stalker? Hur visste du att jag brukar ta bilen från Östermalm upp till White-thrash huset för att sitta och glo?
Citera
2023-12-08, 10:10
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Dom är så jävla fjantiga som ger sig på dig 😜
Hur lugnt som helst. Vet ju vilka dom pinsamma fjantarna är🤣
Citera
2023-12-08, 10:11
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Stalker? Hur visste du att jag brukar ta bilen från Östermalm upp till White-thrash huset för att sitta och glo?
Och som vanligt så svarat du inte på allt.
Citera
2023-12-08, 10:14
Avstängd
Citat:
Och som vanligt så svarat du inte på allt.

Hur ska jag kunna svara på vad jag får ut av det? Jag stalkar inte så finns inget att svara på. Du måste släppa mig, jag pratar inte ens med dig din jävla nolla.
Citera
2023-12-08, 11:11
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Hur ska jag kunna svara på vad jag får ut av det? Jag stalkar inte så finns inget att svara på. Du måste släppa mig, jag pratar inte ens med dig din jävla nolla.
Något måste du få ut av att följa dom du är avundsjuk på?
Citera
2023-12-08, 11:49
Avstängd
Citat:
Något måste du få ut av att följa dom du är avundsjuk på?

Jag blir glad när jag ser mitt egna liv, att jag slipper vara ihop med en brud som tjänar pengar på att lägga ut naken bilder på sig själv. Jag slipper bo hemma hos mina White-thrash föräldrar som 29 åring ( Jag köpte min första lägenhet som 20 åring i Stockholms innerstad ).

Det skulle väll vara sånna saker jag saknar här i livet.
Citera
2023-12-08, 13:30
Medlem
Brukar få upp hans storys på snap. Det är lite fascinerande att en 30 åring kan tycka det är coolt med en julkalender från Red bull.

Gillar också det där lilla klickljudet han gör när han blir uppenbart stött av någon fråga eller när han ska mästra någon om nått.

Verkar vara en väldigt långtråkig vardag annars. Gissar på att båda har hög skärmtid på telefon.
Citera
2023-12-09, 10:24
Medlem
R33GTRs avatar
Nu sitter dem i stugan och gottar sig. Matbilderna han brukar lägga upp, de är väl morsan som lagat?

Fattar inte hur hans tjej står ut med han och att bo där. Kom igen, han har en McLaren och hon ser ut att vara tät - en hyresrätt så fort som möjligt kan ni väl få tag på att bo i istället för hemma i pojkrummet. Det är så otroligt pinsamt.
Ska se så framgångsrik ut, åker från stugan i skogen till ett garage för köra sin McLaren - sen hem till pojkrummet igen hahahah
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in