Citat:
Ursprungligen postat av
Airstrykeman
Juste! Glmde av att jag lovat er en uppdatering.

Nu gr jag i alla fall rtt frn mig och gr en liten review hr d.
Fick hem det jag bestllde i onsdags och mste sga att jag r fan imponerad och glatt verraskad. Kpte en av varje frn munnas dr och de var riktigt starka fr mitt tycke vilket r nice. Jag gillade ocks att det verkligen har en liten god cannabis smak i basen, som inte tar ver helt men den bara finns dr som en riktig goding. Dom har ftt till smakerna jvligt bra.
Att de finns indica, hybrid och sativa r ju vldigt schysst ocks om man r sugen p ngon speciell effekt. Mste nmna att jag tycker det r trevligt att labb analyserna finns s man vet vad man trycker i sig, sknt med en bekrftelse att det r lagligt tnker jag. Alla var dunder, men favoriten var nd denna fr er som r intresserade
https://munnas.se/products/thcjd-cce...-510-cartridge
Jag kommer ltt kpa igen

Blev lite sugen p o testa detta. Varit lite frsiktig med alla dessa lagliga varianter, rker bara hasch i vanliga fall, men rkt en hel del spice i ungdomen s vafan, vrre n det kan det ju inte va 😁
Har lite frgor ngon jttegrna fr svara p. Dessvrre var indican slut p munnas. Hybriden som rekommenderades hr ovan, kan den funka ven fr smnen tro? Hur r kicken p den? Hur lnge rcker en sn hr vape ungefr? Vldigt individuellt, jag vet, men hur mnga bloss behver man fr o bli lite stukad typ? Och fr att bli helt snkt? Och hur mnga bloss fr man ut p en sn hr?
Tacksam fr svar, trevlig kvll & god rk allihopa 🙏🏼