Citat:
Ursprungligen postat av
HowLongIsNow
Som sagt, du har din uppfattning och jag har min.
Jag idiotförklarar inte dig för den skull.
Det beror ifs kanske på att jag inte kommer med en idiotförklaring? Du borde verkligen skämmas som presenterar det där tramset, du tror omöjligt ens på det själv. Patetiskt. Och till råga på allt anklagar du andra för att inte ha läst FUP noggrant nog när du presenterar det. Det finns inga ord för hur illa du beter dig. Äckligt.
Citat:
Det vore fint du inte idiotförklarade mig men det är kanske för mycket begärt.
I samma sekund du slutar komma med saker du vet inte stämmer så kommer jag sluta. Jag har bett dig gång på gång: VAR BARA ÄRLIG, det är allt jag vill. Det är extremt respektlöst att bete sig som du gör och helt sjukt att höra dig gnälla fastän du vet att du ljuger.
Citat:
Jag noterar också att jag serverar detaljerade analyser gång på gång, varvid du och andra slentrianmässigt sågar dem med ad hominem.
"Detaljerade analyser"
"
MÄ kunde inte avvara 1 min för att byta om" trots att hon bara sitter och skriver trams med sin kompis i tre-fucking-kvart. Tack för analysen, Sherlock
Citat:
Du kommer sällan med egna analyser av materialet.
Min trådhistorik talar för sig själv och jag litar på att ärliga människor kan bilda sig en egen uppfattning. Jag anser mig ha redogjort för exakt var jag står och varför.
Citat:
Jag är färdig med frågan om MÄ klädsel och anser den juridiskt ointressant.
Haha vilken chock att du inte vill prata om den längre nu när du blivit bortgjord. Igen. Skyll bara inte på mig, jag har hela tiden bett dig att bara vara ärlig. Men nu får skörda frukten av dina lögner genom att bli utskrattad
Citat:
Lagen kräver inte att man ska bära anständig klädsel för att slippa bli våldtagen.
Strawman. Igen.
Citat:
Hade varit roligare att diskutera vad som händer härnäst i processen.
Allra roligaste hade varit att diskutera varför du inte tror att MÄ kan avvara 1 min under trekvarts messande om "rizz" och "fuckboys" och "fitta" och "bror" hit o dit