Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Eftersom vissa i tråden tror att en kvinna vill ha sex med en man hon knappt känner och aldrig har haft sex med innan, om hon har nattlinne på sig, såg jag mig tvungen att visa vad ett samtycke till sex är.
Om man
-flörtar via meddelanden
-vet att killen är intresserad
-bjuder hem honom mitt i natten
-har nattlinne på sig istället för att byta om
-bjuder in honom till sin säng
så sänder det självfallet signaler. Signaler som även MÄ var medveten om, men som du bestämt försökte förneka i tråden genom dina mytomaninlägg fyllda med lögner.
Inte bara det, utan du försökte påstå att detta sänder helt motsatta signaler, att detta är tecken på att man absolut
inte är intresserad av sex, och sen börjar du skriva någon helt bisarr sexnovell. Ingen ärlig människa, bara en lögnare med en uppenbar agenda som du, skulle påstå att detta är signaler som rimligtvis ska tolkas som att man absolut
inte är intresserad. MÄ själv håller ju inte med dig...
Att FUP:en dessutom avslöjade att hon ljuger vid flertalet tillfällen och undanhåller saker, i kombination med hennes beteende i övrigt både före och efter våldtäkten(som att hon går och lägger sig med sin våldtäktsman när han redan somnat), medför givetvis att det uppstår stora frågetecken kring domen och om någon våldtäkt ens har ägt rum.
Det finns stora tvivel här och då ska man frikännas. Du kan inte peka på en enda sak som utesluter att det gått till så som den anklagade beskriver händelseförloppet.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Ni försöker få oss att framstå i sämre dager, så att våra poänger inte ska bli lika lyssnade på. För ni inser att vi har vissa poänger med det vi skriver.
Att du blir avslöjad som lögnare är ditt eget fel. Dina lögner kommer givetvis bli motsagda.