Citat:
Som sagt, ingen här tar dig seriöst, så det är poänglöst att fortsätta denna diskussion. Det är uppenbart att du inte förstår hur språk fungerar. Jag citerade tidigare en representativ definition av termen:
En player. En sån bjuder man inte hem till sig mitt i natten utan att veta vad besöket kommer handla om.
Du kan för övrigt korroborera detta genom att se vilka öknamn meningsmotståndare gett varandra i denna tråd. Jordenisplatt har tex uppträtt som någon som har och har haft en stor mängd sexuella partner, men ändå har ingen kallat honom en "fuckboy", utan istället dess motsats: en "incel". Ingen skriver att skeptikerna i detta fall nog är "fuckboys"; utan det heter just att de är "incels".
Att ha mycket sex ger status, både hos kvinnor och män. Att man sen är en som anammar en "pumpa och dumpa"-filosofi är något som skapar frustration, men förändrar på intet sätt det faktum att det är attraktivt att besitta denna typ av sexuellt kapital.
Filmer och litteratur riktade till och skrivna av kvinnor är fulla av fuckboys. "Incels" däremot är helt ointressanta.
Vilken sida i FUPen sa du att hon använde ordet "kompisdejt" på? Annars står du igen med brallorna nerdragna som en lögnare.
Som sagt, ingen här tar dig seriöst, så det är poänglöst att fortsätta denna diskussion. Det är uppenbart att du inte förstår hur språk fungerar. Jag citerade tidigare en representativ definition av termen:
En player. En sån bjuder man inte hem till sig mitt i natten utan att veta vad besöket kommer handla om.
Du kan för övrigt korroborera detta genom att se vilka öknamn meningsmotståndare gett varandra i denna tråd. Jordenisplatt har tex uppträtt som någon som har och har haft en stor mängd sexuella partner, men ändå har ingen kallat honom en "fuckboy", utan istället dess motsats: en "incel". Ingen skriver att skeptikerna i detta fall nog är "fuckboys"; utan det heter just att de är "incels".
Att ha mycket sex ger status, både hos kvinnor och män. Att man sen är en som anammar en "pumpa och dumpa"-filosofi är något som skapar frustration, men förändrar på intet sätt det faktum att det är attraktivt att besitta denna typ av sexuellt kapital.
Filmer och litteratur riktade till och skrivna av kvinnor är fulla av fuckboys. "Incels" däremot är helt ointressanta.
Vilken sida i FUPen sa du att hon använde ordet "kompisdejt" på? Annars står du igen med brallorna nerdragna som en lögnare.

Japp. Afrotjejen är nog välbevandrad med ungdomsslang, tror du inte det? Eller du kanske tycker att vi ska fråga en pensionerad professor i lingvistik istället?
Vi kanske ska titta på vad målsägande menar med både dejten, rizza och fuckboy:
" FL: Berätta om denna konversationen. Vem hade du varit på date med och vem är kingen?
MÄ: Kingen är Ol*iver som går i min klass. Det var inte riktigt en date utan det var att vi sågs den
dagen. Vi var bara vänner.
FL: I konversationen skriver du också; "Två olika killar Orkar nt Va har jag gjort"
Förklara vad du menar med två olika killar.
MÄ: Att det var att de båda var på mig. Ol*iver var intresserad men Vi*king tyckte jag mer var skum
för han kom från ingenstans. Men O*liver var mer än närmare vän.
FL: Du skrevr vidare: "Kan jg sluta rizza omedvetet Aa Han är en fuckboy".
Förklara vad du menar med sluta rizza omedvetet och han är en fuckboy
MÄ: Att man typ omedvetet flirtar utan att man har den intentionen och då får till sig killar och
tjejer utan att jag ville det. Fuckboy var riktat om Vi*king för jag hade fått skumma vibes att
han varit på tjejer och så."
Edit: sida 274 i FUP.
Senast redigerad av TomatKungen 2024-01-20 kl. 13:56.
Senast redigerad av TomatKungen 2024-01-20 kl. 13:56.