Citat:
Ursprungligen postat av
Pissmaster
Jag tolkar ditt uttalande som att du läser koranen varje kväll. Du vet att Ni muslimer är ju inte kända för en sund kvinnosyn så, kan du snälla försöka ta och intergreras med samhället eller sticka härifrån arabjävel.
Du verkar ha problem med läsförståelsen. Jag är en traditionell och förnuftig svensk man. Jag ondgjorde mig inte bara över hur de båda honorna uttryckte sig utan även vad de uttryckte och MÄ:s moral och agerande. Jag tycker även att MÄ kan namnges eftersom GM blivit det. För min del skulle detta aldrig lett till åtal men så är det väl när kvinnor får fatta beslut. Detta är ett rättshaveri! Ett justitiemord! Försvaret har varit jävigt och det är väl därför domen blev så hård i ett sånt här tveksamt fall dessutom. Domstolen har dessutom inte undersökt ev jäv.
Hur illa man än kan tycka om GM så är detta inte våldtäkt. MÄ har bjudit in en man hon flörtat med att spendera natten. Hon har vetat om hans avsikter. Hon har inte brytt sig om att vare sig avstyra eller klä sig ordentligt. De har hamnat i säng, de har idkat samlag, hon har med entusiasm deltagit och därefter har de nöjda somnat. Inte någon gång under natten har hon blivit hotad. Inte någon gång under natten har hon bett honom lämna vare sig sängen eller lägenheten. Däremot i efterhand när hon talar med sin väninna känner hon skam och ångest och det är då "våldtäkten" anmäls. Hon har ju knullat fel snubbe. Hon fullföljer dessutom med uppsåt anmälan och rättegången varför hon kan komma att åtalas för falsk tillvitelse om han frias i nästa instans vilket inte alls är otroligt med tanke på omständigheterna.
Om det nu var så att hon inte ville ha samlag med GM kunde hon hållit på sig men icke, hon hängav sig åt en natt av sex med GM. Hon borde tagit tillbaka polisanmälan, istället fick hon sin älskare dömd till ett långt fängelsestraff. Nu kan hon själv bli åtalad med risk för fängelse.
Vad fick araben i Malmö som kidnappade, torterade och våldtog sitt offer? Ja, han som fick 840 000kr av JK...