2024-01-19, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Kristoffer vxte nyss i mina gon, verkligen! ntligen str han upp fr sig sjlv lite.

"Vad fan vill en kvinna ha?" r ett citat jag frgat mig sjlv ofta i dejtinglivet. Bra sagt Kristoffer!

Jag r kvinna, men jklar vad han gjorde det bra Christoffer. Helt rtt. Bde gesten han gjorde dr. Och ja, jag stller mig ocks frgan "Vad fan vill en kvinna ha?". Christoffer behver lra sig att inte ge mer n han fr, till nsta frhllande. Han gav 100% till Catja hela tiden, men hon gav inte lika mycket tillbaka. Total obalans, och den obalansen bara vxte mellan dem. Jag hoppas att han snart trffar en kvinna som matchar honom. Det borde han gra, han gav s bra intryck i den hr serien.
Citera
2024-01-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Det r Sergio som var talad fr misshandel men inte dmd.

Vet du ngot om den pstdda graviditeten?
Citera
2024-01-19, 20:28
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Ngon mer info du sitter p?

Citera
2024-01-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Ngon mer info du sitter p?
Det ska tydligen ligga lngt tillbaka i tiden, december 2015.
Citera
2024-01-19, 20:30
Medlem
falconeyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Kristoffer vxte nyss i mina gon, verkligen! ntligen str han upp fr sig sjlv lite.

"Vad fan vill en kvinna ha?" r ett citat jag frgat mig sjlv ofta i dejtinglivet. Bra sagt Kristoffer!

Kristoffer m vara en fin person enligt dig. Har du tnkt p att han r vldigt naiv och blgd?! Han r nstan lite fr desperat krleksfull och snll mnga gnger.
Citera
2024-01-19, 20:33
Medlem
S mkt tveksamheter till hger och vnster. Att dom ens funderar p att gifta sig...
Citera
2024-01-19, 20:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getingfalc
https://sverigesradio.se/artikel/lov...sshandel-av-ex

Tippar p att det r Sergio eller Rasmus?

Personen r friad s vad finns det d att gnlla om?

"En deltagare i Netflix-succn Love is blind Sverige var tidigare talad fr misshandel av en tidigare partner, ngot som P3 Nyheter var frst med att rapportera om.

Deltagaren nekar till brott och har friats i rtten"

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...castingprocess

r man friad s r man oskyldig.
Citera
2024-01-19, 20:41
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag r kvinna, men jklar vad han gjorde det bra Christoffer. Helt rtt. Bde gesten han gjorde dr. Och ja, jag stller mig ocks frgan "Vad fan vill en kvinna ha?". Christoffer behver lra sig att inte ge mer n han fr, till nsta frhllande. Han gav 100% till Catja hela tiden, men hon gav inte lika mycket tillbaka. Total obalans, och den obalansen bara vxte mellan dem. Jag hoppas att han snart trffar en kvinna som matchar honom. Det borde han gra, han gav s bra intryck i den hr serien.

Verkligen! I brjan tyckte jag han var en typisk toffel och simp som gjorde allt fr att f Cajsa att gilla henne men nu i slutet har han verkligen ndrat sig och blivit mer manlig!
Citera
2024-01-19, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Personen r friad s vad finns det d att gnlla om?

"En deltagare i Netflix-succn Love is blind Sverige var tidigare talad fr misshandel av en tidigare partner, ngot som P3 Nyheter var frst med att rapportera om.

Deltagaren nekar till brott och har friats i rtten"

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...castingprocess

r man friad s r man oskyldig.

Det betyder ju inte att man inte gjort det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Men Christofer kr p fr mycket med sina komplimanger och det blir bara jobbig efter ett tag.
Exakt, de r inte genuina. Han frsker vara en snll kille s att det blir instllsamt.
Citera
Citat:
Kristoffer m vara en fin person enligt dig. Har du tnkt p att han r vldigt naiv och blgd?! Han r nstan lite fr desperat krleksfull och snll mnga gnger.

Han var det i brjan men om du ser de senaste avsnitten s har han ndrat sig totalt och str upp mer fr sig sjlv.
r inte du upptagen att fundera p vilka manliga deltagare som r bgar fresten? Det verkar vara ett mne som ligger dig nra om hjrtat.
Citera
2024-01-19, 20:43
Medlem
Citat:
r du korkad eller? Christopher r ju den mst normala person i detta program.. 😂
Icke. Han r lskig. Hans stt att kasta ivg den dr ringen och blnga. Usch. En sdan dr som manipulerar knslomssigt fr att folk ska f dligt samvete. Bra att hon drog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in