Citat:
Ursprungligen postat av
nationalizten88
Hon fattar ju inte att förvaltarskapet kommer stå kvar, egentligen handlar det om byte av förvaltare och nu blir det en med strypkoppel 😁 och det kan hon inte överklaga.... Med lite tur blir det person som bor i en annan del av Sverige
Man får ju hoppas på något sånt, hade varit klockrent om hon fick känna på effekten av en förvaltare och dess uppdrag på riktigt, detta är ju för fan bara ett skämt.
Hade inte förvånat mig om drottningen av dagcenter erbjuder henne en summa med pengar från sin OF för att få lalla runt fritt som hon vill.
Hur fan kan man annars missköta sitt uppdrag så grovt annars?!
Är kärringen med på rättegången och öppnar käften när jag börjar filma dumbi och ställa frågor så ska hon med få veta vad att hon lever och vad jag tycker.
Skiter i, jag kommer utnyttja min fulla rätt till yttrandefriheten vi har i landet.🤭
Likaså hennes systrar om dom öppnar babian röven till mun och ska spela hjältar hehe..
Kanske inte är så roligt att någon skriker utanför tingsrätten att ni betalar knarklangare svarta pengar när er syster har kritat upp sig på piller och lånat pengar till spel.
Minns ni inte? Det var förra gången hon var uppe i rätten? Direkt där efter åkte dom och mötte upp bumbis langare och löste skulden, sen bjöd dom dumbi på bakad potatis. Vi behöver fler hjältar som er som stöttar den illegala droghandeln i Skåne. 👍
Vem vet Sara kanske t.o.m passade på att köpa sitt egna näsgodis inför den helgen. ❄️