2024-01-19, 01:06
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Bumbi ljuger ju om allt. Om nu systrarna är så smarta och framgångsrika som de påstås att de är, så måste ju systrarna förstå, att sjukersättning får man bara om man INTE kan arbeta med något överhuvudtaget.
Enligt Bumbi själv så är hon en influencer, journalist och hora, dessutom klarar hon av att spela på spelsajter och berättar hur mycket hon vunnit.

Eftersom hon gör allt detta live så finns det hur mycket bevis som helst.
Systrarna och säkert även förvaltaren har sagt till henne att inte berätta allt på internet, men hon kan inte hålla käften om något. Käften går som en lammaröv på henne.
Hon gräver en grop åt sig själv som hon aldrig någonsin kommer att ta upp sig ur

Jo, det är mycket tragiskt. Även om jag känner att förvaltaren verkar vilja undfly sitt uppdrag och tar lite genvägar, så känns det verkligen som hennes syster Sara vill Bumbi genuint väldigt väl och försöker så gott hon kan, men att Bumbi inte alltid förstår det (inklusive varför hon just behöver en förvaltare för att hjälpa henne). Bumbi är tyvärr sin egna största fiende.
2024-01-19, 04:28
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Hon fattar ju inte att förvaltarskapet kommer stå kvar, egentligen handlar det om byte av förvaltare och nu blir det en med strypkoppel 😁 och det kan hon inte överklaga.... Med lite tur blir det person som bor i en annan del av Sverige

Man får ju hoppas på något sånt, hade varit klockrent om hon fick känna på effekten av en förvaltare och dess uppdrag på riktigt, detta är ju för fan bara ett skämt.

Hade inte förvånat mig om drottningen av dagcenter erbjuder henne en summa med pengar från sin OF för att få lalla runt fritt som hon vill.
Hur fan kan man annars missköta sitt uppdrag så grovt annars?!

Är kärringen med på rättegången och öppnar käften när jag börjar filma dumbi och ställa frågor så ska hon med få veta vad att hon lever och vad jag tycker.

Skiter i, jag kommer utnyttja min fulla rätt till yttrandefriheten vi har i landet.🤭
Likaså hennes systrar om dom öppnar babian röven till mun och ska spela hjältar hehe..

Kanske inte är så roligt att någon skriker utanför tingsrätten att ni betalar knarklangare svarta pengar när er syster har kritat upp sig på piller och lånat pengar till spel.

Minns ni inte? Det var förra gången hon var uppe i rätten? Direkt där efter åkte dom och mötte upp bumbis langare och löste skulden, sen bjöd dom dumbi på bakad potatis. Vi behöver fler hjältar som er som stöttar den illegala droghandeln i Skåne. 👍

Vem vet Sara kanske t.o.m passade på att köpa sitt egna näsgodis inför den helgen. ❄️
2024-01-19, 04:35
Medlem
Haalands avatar
bumbi spelade precis upp alla pengar som hon skulle ha att leva på under i helgen och är nu helt pank igen 🤣🤣🤣

Gunilla det var en rejäl utskällning du fick hoppas du mår bra 😅
2024-01-19, 04:43
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
bumbi spelade precis upp alla pengar som hon skulle ha att leva på under i helgen och är nu helt pank igen 🤣🤣🤣

Gunilla det var en rejäl utskällning du fick hoppas du mår bra 😅

Missade det, var det på twitch?

Underbart.
2024-01-19, 04:56
Medlem
Haalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.gris
Missade det, var det på twitch?

Underbart.

hon hade riktigt flyt ett tag och skulle tillochmed ta ut lite pengar men hon bestämde sig för att hålla på dem och ta ut senare
sen började hon satsa helt sjuka summor och det gick snabbt som det brukar göra 👍👍

riktigt sur var hon 🤣🤣
2024-01-19, 04:56
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vilken skola gick hon på i högstadiet?
2024-01-19, 07:40
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Ja verkligen, vet så många med den diagnosen som har fullt fungerande liv.

Absolut hon har problem men dom där problemen ökar så fort det gynnar henne. Hon är bekväm och jävligt lat sen fungerar uppenbarligen inte hjärnan 100 på henne. Men enligt henne själv är hon hedersmedlem i Mensa. 😂
Vad jag förstått så tillhör hon psykosgruppen i Ängelholm, med tanke på att hennes läkare ansvarar för den. Vid psykos (så som schizofreni) så saknar man ofta sjukdomsinsikt, alltså man vet inte att man är sjuk, till skillnad från t.ex. depression.

Sprutan hon får varannan vecka är en depotspruta o kan vara typ Perfenazin, Zuklopentixol, Paliperidon eller annan neuroleptika. Sprutorna ges om man misstänker att patienten inte vill eller kan ta tabletter. Den ger dock liknande effekt o släpper ut lite i taget, så den varar i två veckor.
2024-01-19, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Vad jag förstått så tillhör hon psykosgruppen i Ängelholm, med tanke på att hennes läkare ansvarar för den. Vid psykos (så som schizofreni) så saknar man ofta sjukdomsinsikt, alltså man vet inte att man är sjuk, till skillnad från t.ex. depression.

Sprutan hon får varannan vecka är en depotspruta o kan vara typ Perfenazin, Zuklopentixol, Paliperidon eller annan neuroleptika. Sprutorna ges om man misstänker att patienten inte vill eller kan ta tabletter. Den ger dock liknande effekt o släpper ut lite i taget, så den varar i två veckor.

Hon tar trilafon! Men antar den har en liknande effekt!
2024-01-19, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vilken skola gick hon på i högstadiet?
Vad spelar det för roll?

Ingen skola är väl så usel att det kan vara en ursäkt för att Dumbi blev som hon är?
2024-01-19, 10:19
Medlem
Emelie är uppenbart förståndshandikappad. Hon står med skulder upp över öronen men fortsätter att spela och syssla med allt som är grunden till alla problem.

Vad är det för förvaltare som tydligen låter henne få horpengarna på sitt eget konto och som sen Emelie själv fördelar till förvaltaren???? Hon behåller en massa pengar som hon spelar bort.
Vidrigt av Josefin att acceptera. Uselt av förvaltaren att inte ta tag i detta

Emelie måste behandlas som en bebis då hon tydligen inte kan hantera sitt liv. Hon behöver pengar från fk och sen flytta in på LSs och varje dag tvingas sitta och måla prickar i dominobrickor.
2024-01-19, 10:22
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
hon hade riktigt flyt ett tag och skulle tillochmed ta ut lite pengar men hon bestämde sig för att hålla på dem och ta ut senare
sen började hon satsa helt sjuka summor och det gick snabbt som det brukar göra 👍👍

riktigt sur var hon 🤣🤣

Nice, då börjar iallafall denna helgen bra för mig 🍻.

Inget slår när drottningen av dagcenter vann nästan 300k och spelade bort dom lika snabbt👍🤭

Vet du vad dumbi? Det är karma.
2024-01-19, 10:23
Medlem
Von.griss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frasselagesen
Vad spelar det för roll?

Ingen skola är väl så usel att det kan vara en ursäkt för att Dumbi blev som hon är?

Han kan ju ha en del olika anledningar dom gick kanske i samma skola om han får reda på namnet, han kan ju även känna folk som gått med henne.

Men jag börjar själv bli nyfiken på varför du är sugen på den infon.
(Kommer med infon när jag får den.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in