Citat:
Ursprungligen postat av
Svempa86
Jag tackar dig ödmjukast. Efter att ha läst FUP'en så vill jag revidera min åsikt. Det han gjorde är våldtäkt. Inte oaktsam eller på något sätt annat förmildrande. Han hade ju planerat att dra över henne innan han ens missade bussen. Han försökte få henne till festen, hon nappade inte, så vad passar då bättre än att åka hem till henne? Kan tänka mig att han har säkert haft en del tjejer tidigare, som har varit med på det. Men nu har han en brud som han är kåt på, som har haft pojkvän och som nu har gjort slut och återupptagit kontakten. Tänker lite på sketchen Joe Rogan kör med ex-boyfriends och hungry wolf on the prowl. Sedan när han säger att han inte får någon "respons" så fortsätter han köra på. Rätt våldsamt också. Fan får man ett 10x7cm stort blåmärke gör det rätt ont.
Sedan är han vältalig och en väldigt manipulativ lögnare. Han är skicklig på att dupera och hitta infallsvinklar för att tona ner allvaret i det hela. Om man ser till hur han väljer att bygga meningar, vilka ord han användare och hur han uttrycker sig så förstår man att det här var bara en tidsfråga.
Iaf så har han nu lite drygt två år att fundera på hur han ska fortsätta sitt liv i framtiden. Otroligt synd om tjejen också. Även om hon borde lära sig prata som en vanlig människa, sluta leka blatte och sluta "rizza" folk omedvetet (läs: vika ut sig själv till allmänheten) så förtjänar hon inte att råka ut för honom. Jag tror från början att hon var intresserad av honom, lite grann, tyckte han såg bra ut liksom. Sedan bjöd hon in honom, naiv som hon är. Sedan när det hela eskalerar så fattar hon att "im fucked!" och kör döda fisken.