Du.. jag vill inte känna mig "viktig". Jag stör ihjäl mig dock på att folk är så jävla elaka och nedtryckande. Det är som om man verkligen vill PRESSA in så mycket hat och mobbing som bara möjligt.
Det handlar ändå om en människa, detta. Som dessutom har en del handikapp. Dessutom schizofreni som är den svåraste psykiatriska sjukdomen vi har.
Att vi sedan har ett samhälle som inte fungerar med vård och omsorg suger ju så att säga röven. Där är jag med er.
Jag vet inte vad ni kommer ifrån för bakgrund, men jag tittade på några lives med den här kvinnan (censur)och hennes kompisar. Som ett gäng som går ihop och bara snackar illa om andra liksom. Det var ändå fett tragiskt och samtidigt intressant. För det framgick att det rör sig om personer som själva har eller har haft mycket stora problem på olika sätt och vis. En del tom svåra drogproblem, kontakt med soc, sjukersättning osv.
Någon berättade att hen hade en intellektuell funktionsnedsätting.
Samtliga dessa lär ha fått ta del av samhällets förakt på olika sätt. Och ingen lär vara perfekt alls.
Det blir på nåt sätt ännu med ledsamt när man sas "kastar sten i glashus".
Ba: kolla där är nån som är ännu lägre ner än jag! Låt oss gå till attack!
Så om jag framstår dryg är det helt seriöst inte min mening. Det gör mig bara fett ledsen med bristen på empati.
Man kan absolut tycka att någon gör fel, och absolut göra orosanmälan etc. Men vad är vitsen med att riktigt GOTTA sig i det?!
Jag fattar bara inte. Och kalla mig tönt då om du vill det eller tror att det sårar mig, och du mår bra av att såra folk

?
(Någon fru har jag inte eftersom jag är heterosexuell. Vad fan nu det hade med någonting alls att göra.
Att jag skulle köpa något på OF.. hahahahaha. Aldrig i hela jävla mitt liv)