2024-01-16, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Du kan inte teckna bredband med skuld hos Kronofogden eller finns betalningsanmärkningar.

Hon kan inte teckna nåt som helst avtal för hon har förvaltare, förvaltaren som enligt tingsrätten skall bevaka hennes intressen och förvalta egendom. Vilket vi vet inte fungerar för i så fall hade hon haft ett rullande abonnemang.

Så skaffar hon nya spelsidor ingår hon avtal och det får hon inte PUNKT.
Finns sådant bevis! skicka till tingsrätten, ytterligare bevis att förvaltaren missköter sitt uppdrag, om ni känner att ni vill kan ni skicka det till länstyrelsen som är tillsynsenhet i detta fallet.

Vad är dom två bolagen (FÖRENINGEN KRAFTER MOT ENSAMHET, HUSBILSKLUBBEN SUNDAN) som anges på ratsite.

DET ÄR INGET AVTAL. DET ÄR KONTANT. HON BETALAR DIREKT NÄR HON TANKAR PÅ.
I STÄLLET FÖR ATT BETALA 59 KR X 30 DAGAR, SÅ BETALAR HON 399 KR FÖR 30 DAGAR
2024-01-16, 14:29
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
Är man hos kronofogden brukar man inte kunna teckna abonnemang.

Thats why.

Ni är så smarta när ni mobbar andra människor <3

Aaaaa, du är tillbaka för att känna dig viktig nu. Du kommer tillbaka till tråden då och då när du behöver känna dig lite bättre eller hur? Har inte frugan släppt till eller?

Hjälp Bumbi IRL istället för att leka viktig här. Tönt.
2024-01-16, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Aaaaa, du är tillbaka för att känna dig viktig nu. Du kommer tillbaka till tråden då och då när du behöver känna dig lite bättre eller hur? Har inte frugan släppt till eller?

Bra säg åt torskarna, dom äckliga sexköparna som utnyttjar och möjliggör bumbi är vidriga.
Deras pengar går till drog- och spelmissbruk men torskarna kanske har sexmissbruk i sitt bagage.
2024-01-16, 15:37
Medlem
Citat:
Är man hos kronofogden brukar man inte kunna teckna abonnemang.

Thats why.

Ni är så smarta när ni mobbar andra människor <3

Jag har närmare 1 miljon i skulder från 20 år i missbruk. Kan inte teckna ett abonnemang till luren nej. Men jag har bredband hemma och är jag ute och använder luren när jag inre kan ha wifi använder jag mobilnät. Men med tanke på tiara drottningen växt fast på sin pinnstol i köket borde bredband funka utmärkt. Hade blivit bra mycket billigare iaf. Men sen är hon knappast känd för att använda sin hjärna. Inre någon av hjärnhalvorna faktiskt.
2024-01-16, 15:40
Medlem
Citat:
Du kan inte teckna bredband med skuld hos Kronofogden eller finns betalningsanmärkningar.

Hon kan inte teckna nåt som helst avtal för hon har förvaltare, förvaltaren som enligt tingsrätten skall bevaka hennes intressen och förvalta egendom. Vilket vi vet inte fungerar för i så fall hade hon haft ett rullande abonnemang.

Så skaffar hon nya spelsidor ingår hon avtal och det får hon inte PUNKT.
Finns sådant bevis! skicka till tingsrätten, ytterligare bevis att förvaltaren missköter sitt uppdrag, om ni känner att ni vill kan ni skicka det till länstyrelsen som är tillsynsenhet i detta fallet.

Vad är dom två bolagen (FÖRENINGEN KRAFTER MOT ENSAMHET, HUSBILSKLUBBEN SUNDAN) som anges på ratsite.

Stämmer faktiskt inte. Jag har säkert 70 betalningsanmärkningar och närmare en miljon i skulder. Kan inre teckna abonnemang på luren. Men vanligt bredband var absolut inga problem. Har bahnhof och betalar typ 350,- i månaden och har snabbt nät. Så funkar topp att tanka filmer fort eller streama etc.
2024-01-16, 15:50
Medlem
Nu sitter hon i kommentarsfältet hos news och skriver massa om J.L också. Alltså när ska hon inse att hon bara gör bort sig mer och mer
2024-01-16, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Stämmer faktiskt inte. Jag har säkert 70 betalningsanmärkningar och närmare en miljon i skulder. Kan inre teckna abonnemang på luren. Men vanligt bredband var absolut inga problem. Har bahnhof och betalar typ 350,- i månaden och har snabbt nät. Så funkar topp att tanka filmer fort eller streama etc.
Ja då skulle hon kunna ansluta till banhnof via det öppna stadsnätet i ängelholm, ängelholmshem har det nätet via Bjäre Krafts stadsnät.

Citat:
Bjäre Krafts stadsnät finns indraget i samtliga av våra lägenheter. Du behöver ingen dator för att använda stadsnätet för tv-tittande och det är öppet och konkurrensneutralt, det innebär att du själv kan välja leverantör och tjänster som passar dig bäst.

Alla lägenheter har Bjäre Krafts basutbud för TV med 16 av de vanligaste kanalerna som ingår i hyran. Du som hyresgäst kan själv beställa olika TV-paket och tjänster som internet och telefoni efter intresse och behov.

Kontakta Bjäre Kraft för mer information om utbudet.
2024-01-16, 16:22
Medlem
Citat:
Bra säg åt torskarna, dom äckliga sexköparna som utnyttjar och möjliggör bumbi är vidriga.
Deras pengar går till drog- och spelmissbruk men torskarna kanske har sexmissbruk i sitt bagage.

(Jag är en kvinna, född 1967 För att klargöra att jag har livserfarenhet)

Nu är ju de där torskarna lika efter i huvudet som Bumbi.

Skiter man i hur äckliga torskar är över lag, så vill ju män ha något att titta på.
Bumbi gör "reklam" för sin OF.
Alla vet hur reklam fungerar, reklam visar fram hur bra en vara är och man blir nästan alltid besviken.

Bumbi är onlyfans WISH, för normala killar skulle ju inte titta på den där stela människan, hon har lika lite rörlighet i kroppen, som om någon kört upp en stav där bak på henne.

Många av de där killarna som betalar för att titta, har säkert dragning åt barn, men skulle aldrig röra ett barn.
När Bumbi försöker röra sig sexigt, så är hon lika tafatt som ett yngre barn.
De där männen får känslan av att titta på ett barn, men gör samtidigt ingenting som skulle få Dumpen att reagera.

Hon visar i alla fall att hon kan jobba, även om hon egentligen borde jobba på Only fans via Samhall.

Det är ändå glädjande att hon blev av med sin sjukersättning och har visat att hon kan jobba som hora och influencer och journalist 🤣🤣🤣
Hon stinker på allt, men har bevisat att hon nu kan försörja sig själv 🙄
2024-01-16, 16:29
Medlem
Bahnnof kan man teckna hos med kronfogden utan problem. Jag har Hallon till mobilen. Är kontantkort men dras som ett abonnemang varje månad och man kan även köpa surf för med sitt kontantkort.
2024-01-16, 16:52
Medlem
3Godisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje

Du.. jag vill inte känna mig "viktig". Jag stör ihjäl mig dock på att folk är så jävla elaka och nedtryckande. Det är som om man verkligen vill PRESSA in så mycket hat och mobbing som bara möjligt.

Det handlar ändå om en människa, detta. Som dessutom har en del handikapp. Dessutom schizofreni som är den svåraste psykiatriska sjukdomen vi har.
Att vi sedan har ett samhälle som inte fungerar med vård och omsorg suger ju så att säga röven. Där är jag med er.

Jag vet inte vad ni kommer ifrån för bakgrund, men jag tittade på några lives med den här kvinnan (censur)och hennes kompisar. Som ett gäng som går ihop och bara snackar illa om andra liksom. Det var ändå fett tragiskt och samtidigt intressant. För det framgick att det rör sig om personer som själva har eller har haft mycket stora problem på olika sätt och vis. En del tom svåra drogproblem, kontakt med soc, sjukersättning osv.
Någon berättade att hen hade en intellektuell funktionsnedsätting.

Samtliga dessa lär ha fått ta del av samhällets förakt på olika sätt. Och ingen lär vara perfekt alls.
Det blir på nåt sätt ännu med ledsamt när man sas "kastar sten i glashus".
Ba: kolla där är nån som är ännu lägre ner än jag! Låt oss gå till attack!

Så om jag framstår dryg är det helt seriöst inte min mening. Det gör mig bara fett ledsen med bristen på empati.
Man kan absolut tycka att någon gör fel, och absolut göra orosanmälan etc. Men vad är vitsen med att riktigt GOTTA sig i det?!

Jag fattar bara inte. Och kalla mig tönt då om du vill det eller tror att det sårar mig, och du mår bra av att såra folk ?

(Någon fru har jag inte eftersom jag är heterosexuell. Vad fan nu det hade med någonting alls att göra.
Att jag skulle köpa något på OF.. hahahahaha. Aldrig i hela jävla mitt liv)
2024-01-16, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Bahnnof kan man teckna hos med kronfogden utan problem. Jag har Hallon till mobilen. Är kontantkort men dras som ett abonnemang varje månad och man kan även köpa surf för med sitt kontantkort.
Även wimla har samma, vet en bekant med skulder har tagit det o det dras ifrån bankkortet varje månad.
2024-01-16, 17:00
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Du.. jag vill inte känna mig "viktig". Jag stör ihjäl mig dock på att folk är så jävla elaka och nedtryckande. Det är som om man verkligen vill PRESSA in så mycket hat och mobbing som bara möjligt.

Det handlar ändå om en människa, detta. Som dessutom har en del handikapp. Dessutom schizofreni som är den svåraste psykiatriska sjukdomen vi har.
Att vi sedan har ett samhälle som inte fungerar med vård och omsorg suger ju så att säga röven. Där är jag med er.

Jag vet inte vad ni kommer ifrån för bakgrund, men jag tittade på några lives med den här kvinnan (censur)och hennes kompisar. Som ett gäng som går ihop och bara snackar illa om andra liksom. Det var ändå fett tragiskt och samtidigt intressant. För det framgick att det rör sig om personer som själva har eller har haft mycket stora problem på olika sätt och vis. En del tom svåra drogproblem, kontakt med soc, sjukersättning osv.
Någon berättade att hen hade en intellektuell funktionsnedsätting.

Samtliga dessa lär ha fått ta del av samhällets förakt på olika sätt. Och ingen lär vara perfekt alls.
Det blir på nåt sätt ännu med ledsamt när man sas "kastar sten i glashus".
Ba: kolla där är nån som är ännu lägre ner än jag! Låt oss gå till attack!

Så om jag framstår dryg är det helt seriöst inte min mening. Det gör mig bara fett ledsen med bristen på empati.
Man kan absolut tycka att någon gör fel, och absolut göra orosanmälan etc. Men vad är vitsen med att riktigt GOTTA sig i det?!

Jag fattar bara inte. Och kalla mig tönt då om du vill det eller tror att det sårar mig, och du mår bra av att såra folk ?

(Någon fru har jag inte eftersom jag är heterosexuell. Vad fan nu det hade med någonting alls att göra.
Att jag skulle köpa något på OF.. hahahahaha. Aldrig i hela jävla mitt liv)

Enda gången du kommer in i tråden är för att säga att vi är mobbare, vi är no lifers osv. Är det inte att sätta sig själv på en piedestal? Att höja sig över ”oss dåliga”? Förresten precis som du säger att vi gör med Bumbi, men det kanske du inte förstår?

Absolut att detta handlar om en människa. En människa som är mycket sjuk i både blandmissbruk och schizofreni, som även har en IF. Hon har haft en trasslig barndom som också, antagligen, lett till stora personlighetsstörningar överlag. Det är det absolut ingen som säger emot i tråden. Vad du inte verkar förstå är att de flesta av oss (jag tror det åtminstone, men jag kan egentligen bara tala för mig själv) har försökt hjälpa Bumbi INNAN vi hamnat här. Jag har försökt prata med henne, förklara för henne, och varnat henne. Till exempel om det här med Försäkringskassan och OF.

Det enda man får till svar är uthängningar och personangrepp. Bara för att man har diagnoser betyder inte att man ska få bete sig hur man vill eller lura staten på flera hundratalstusenkronor. Du kan säga vad du vill - men där kommer aldrig min åsikt ändra sig.

Istället för att hänga här och leka duktig kan du personligen höra av dig till Bumbi och hjälpa henne och vara det stöd hon behöver. Du talar till fel del av internet här. Här är vi alla trötta på henne och hur hon slinker undan hela jävla tiden. Hon förtjänar att få konsekvenser av sina handlingar, precis som alla andra. Tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in