2024-01-13, 14:32
Avslutad
Jag skriver under på att det definitivt är speciellt just nu och att det har ökat mycket på kort tid. Det går verkligen fort nu och Europa och USA tycks vara helst handfallna.

När kommer motståndet?
Citera
2024-01-13, 14:33
Medlem
Genom att använda argumenten för massinvandring, men mot Israel, blir syftet tydligt och vad allt går ut på.

Här illustreras vad jag menar:
https://m.youtube.com/watch?v=lKDeyuM0-Og%2F%2F

Videon ovan har raderats av youtube med motiveringen "hate speech" trots att den argumenterar för massinvandring och för antirasism.

Här finns videon kvar:
https://whiterabbitradio.net/antiracist-hitler

Att ovanstående länk är shadow-banned av google och inte visas då man söker på "white rabbit radio" eller "anti racist hitler" bevisar att google är en del av det nätverk som aktivt arbetar för hat mot vita och för att den påverkanskampanjen inte ska avslöjas.

Däremot visas ett antal sökresultat som avfärdar videon som "hate speech" samtidigt som videons innehåll är en exakt kopia av alla antirasisters argumentation.

Därför bör DU se videon, för att få ett övertydligt svar på frågeställningen i trådstarten, på vad som är i görningen.
Citera
2024-01-13, 14:33
Medlem
Uncorruptables avatar
Polen kommer få det väldigt hett om öronen så som Sverige fått. Men de valde det helt och hållet själva. Tänk hur korkade de kunnat vara .För fick de se facit i Sverige, vilket dystopiskt skitland Sverige blivit. Polen som blivit nästan som ett stort utopiskt land nära på centralt i Europa har nu fått en vänsterliberal regering. Kommer fördärva landet snabbare än socialdemokraterna fördärvade Sverige. Många små polska flickor kommer få lida av detta beslut som folket i Polen gemensamt röstat för.
Citera
2024-01-13, 14:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Genom att använda argumenten för massinvandring, men mot Israel, blir syftet tydligt och vad allt går ut på.

Videon ovan har raderats av youtube med motiveringen "hate speech" trots att den argumenterar för massinvandring och för antirasism.

Här finns videon kvar:

Att ovanstående länk är shadow-banned av google och inte visas då man söker på "white rabbit radio" eller "anti racist hitler" bevisar att google är en del av det nätverk som aktivt arbetar för hat mot vita och för att den påverkanskampanjen inte ska avslöjas.

Däremot visas ett antal sökresultat som avfärdar videon som "hate speech" samtidigt som videons innehåll är en exakt kopia av alla antirasisters argumentation.

Därför bör DU se videon, för att få ett övertydligt svar på frågeställningen i trådstarten, på vad som är i görningen.

Jag är inte intresserad av en animerad video utan varken bevis eller andra källor.

Jag vill veta varför det accelererat just nu och vilka som verkligen ligger bakom.
Citera
2024-01-13, 14:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Polen kommer få det väldigt hett om öronen så som Sverige fått. Men de valde det helt och hållet själva. Tänk hur korkade de kunnat vara .För fick de se facit i Sverige, vilket dystopiskt skitland Sverige blivit. Polen som blivit nästan som ett stort utopiskt land nära på centralt i Europa har nu fått en vänsterliberal regering. Kommer fördärva landet snabbare än socialdemokraterna fördärvade Sverige. Många små polska flickor kommer få lida av detta beslut som folket i Polen gemensamt röstat för.

Polen har ju redan börjat ha enorma massdemonstrationer i bla Warszawa mot detta.

Polen känns ändå helt annorlunda och är i stånd till att göra riktigt motstånd.

Tror även att Polen verkligen inte är the right place to be för muslimer. De får nog stryk varje dag. Bokstavligen och kommer flytta fort.
Citera
2024-01-13, 14:42
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Polen har ju redan börjat ha enorma massdemonstrationer i bla Warszawa mot detta.

Polen känns ändå helt annorlunda och är i stånd till att göra riktigt motstånd.

Tror även att Polen verkligen inte är the right place to be för muslimer. De får nog stryk varje dag. Bokstavligen och kommer flytta fort.
Hur kunde de rösta för detta bajset då??
Citera
2024-01-13, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej

Här finns videon kvar:

Till och med den relativt ocensurerade videositen bitchute (tvingas?) i vissa länder att självcensurera videon för massinvandring med motiveringen:
Citat:
The parent channel of this video is unavailable at your location due to the following restrictions:
Contains Holocaust Denial
Contains Incitement to Hatred
https://www.bitchute.com/video/2RCWNb6uROeS/

Så jag länkar till det googleblockerade och svårsökta originalet igen:

Argumentation för massinvandring är tydligen "hate speech" så fort det riktas mot andra än vita. Fundera på vad det innebär.
Citera
2024-01-13, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Jag är inte intresserad av en animerad video utan varken bevis eller andra källor.

Jag vill veta varför det accelererat just nu och vilka som verkligen ligger bakom.
Beviset är att argumentation för massinvandring blockeras med motivet "hate speech".

Videon eller argumentationen i sig är inget bevis, men du måste förstå vad videon handlar om, och förstå varför den raderas med angivet motiv, för att kunna se beviset att massinvandring mot vita länder baseras på hat, enligt de källor jag nämnt.

Vill du inte se videon, eller inte vill försöka förstå, då är du inte bättre än de förnekande präster som vägrade titta i Galileos teleskop.
Citera
2024-01-13, 14:59
Medlem
Citat:
Som rubriken lyder pågår det en koordinerad attack mot flera västländer just nu där det fullständigt strömmar in illegal invandring utan kontroll.

Jag orkar inte ens länka, men det finns otalet videos och skräckscenarion från hela Europa och USA just nu. Länder som Irland tog emot över 100 000 personer från tredje världen och bla annat Italien får hela båtlass av afrikanska män som fullständigt invaderar landet.

T.o.m. USA får massvis av illegal invandring från Afrika och arabländerna och flödet är rekordstort.

Detta trots att regionerna flyktingarna kommer ifrån varken är drabbade av krig, naturkatastrofer eller svält.

Det är alltså inte personer från tex Palestina.

Det finns otalet skräckvideos från länder som annars aldrig haft dessa problem, som Portugal, vars huvudstad är helt överröst av svarta flyktingar och araber. T.o.m. Polen har bytt till en liberal regering som uttryckt att de behöver mer mångkultur.

Sverige, Frankrike, Tyskland, Belgien, UK:s och Hollands öden känner vi ju redan till, men nu har det spridit sig och det går väldigt fort.

Är detta bara en fortsättning, men att de passar på nu i kölvattnet av Palestina-konflikten för att folk kanske är lite mer toleranta mot muslimer?

Som vi alla normalt tänkande människor redan känner till så kommer dessa muslimska invandrare aldrig integreras eller bidra till samhällena annat än terror, våldtäkter och kriminalitet. Muslimer har aldrig levt i harmoni med andra folkgrupper någonsin i världshistorien och det kommer inte hända i framtiden heller.

Vi kan inte ha dessa i våra samhällen och förr eller senare måste det organiseras en enorm motoffensiv för att göra upp med det hela. Det kommer bli oundvikligt och jag tror det redan är för sent att lösa detta fredligt.

Är det här kanske det sista försöket att förstöra väst innan Trump kommer bli omvald? Han som sagt att när han blir vald kommer vi få se den störtas deporteringen av illegala invandrare som världen någonsin skådat. Vilket jag anser är den enda rimliga vägen att gå.

Frågeställningen kort: vad i helvete är i görningen? Vem eller vilka koordinerar och orkestrerar hela det här, för det sker verkligen unisont? Och varför? Vilka ligger bakom och vilka är det som kommer?

Hur lång tid kommer det att ta innan vi ser ett världsomfattande kaos och kanske t.o.m. inbördeskrig av inre konflikter?
Det kulturmarxistiska målet är att slå sönder alla samhällen i väst, för att tvinga fram "lösningen" via the great reset. Väst ska göras om till ett globalt Sovjet 2.0, med kommunistisk ekonomi kallad cirkulärekonomi. Välmående samhällen kommer vägra, därav är det ytterst viktigt att alla samhällen i västvärlden splittras och kaosas sönder av lågintelligenta och våldsamma muslimer.
Det är ett krig mot de vita folken som pågått sedan 60-talet som nu börjar gå mot sitt crescendo.
Svårare än så är det inte.
Citera
2024-01-13, 15:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Hur kunde de rösta för detta bajset då??

Som i alla andra länder. De blir hjärntvättade av massmedia och sociala medier som ägs och styrs sv judar. De sover och utan att inse konsekvenserna röstar de för någonting annat pga lite missnöje. De anar väl lika lite nu hur de kommer bli som svenskarna innan de röstade på Reinfeldt 2006?
Citera
2024-01-13, 15:03
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:

Jag tror du ska kolla upp Jakob Nordangårds böcker.
En av aktörerna är Rockefeller Foundation.

Sen har du Black Rock och Vanguard mfl. Syftet är som alltid mera makt.

Varför det sker just nu har jag inte svaret på. Kanske för att det går?

Tillfället gör tjuven sas.
Citera
2024-01-13, 15:07
Medlem
Citat:

Vilka som verkligen ligger bakom framgår tydligt om du först ser detta
https://m.youtube.com/watch?v=G45WthPTo24
och sedan videon jag länkade och inser att de i båda säger exakt samma sak.

Då får du svar på vilka som verkligen ligger bakom. Det är sällan det erkänns så öppet, men det framgår med all tydlighet var du än ser argumentation för massinvandring till sverige, om du förstått innebörden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in