Citat:
Vilket inte ger blåmärken som efter grepp från händer mot ett bord, på båda höfterna. Som sagt. Jag har tränat kampsport, inte judo, utan tuffare kampsporter i min ungdom, aldrig fått blåmärken vid höftpartierna (trots mycket kast från höftpartiet). Däremot blåmärken på ben och armar. Och någon lårkaka då och då. Detta kan du nu inte ignorera och verka faktaresistent inför.
Du läser som en kratta. Jag skrev att Rättsmedicinalverket styrker att blåmärkena på höfterna kommit till via grepp med händer om höfterna mot ett bord. Rättsmedicinalverket varken säger bu eller bä om våldtäkt/icke våldtäkt. Får de kan inte styrka om samlag var frivilligt/inte frivilligt.
Var du en fluga på väggen där? Annars skriver du en helt sjuk och egenpåhittad historia, som till vissa delar inte styrks av någon av de båda som var närvarande.
Du läser som en kratta. Jag skrev att Rättsmedicinalverket styrker att blåmärkena på höfterna kommit till via grepp med händer om höfterna mot ett bord. Rättsmedicinalverket varken säger bu eller bä om våldtäkt/icke våldtäkt. Får de kan inte styrka om samlag var frivilligt/inte frivilligt.
Var du en fluga på väggen där? Annars skriver du en helt sjuk och egenpåhittad historia, som till vissa delar inte styrks av någon av de båda som var närvarande.
Nej det ger mer märken eftersom det är mycket våldsammare, ingen har sagt att Viking kastar henne och använder hela sin kroppsvikt så du kanske skall sluta svamla någon gång?
Nej dom säger att det kan hända men absolut inte stryker våldtäkt för precis som med slidan så är det väldigt milda rodnader bara. Hennes blåmärken stryker inte ens bdsm knull. Halsen ljög hon helt om för där finns inga märken alls och Viking och rättsmedicin och vittnen går emot det för ingen nämner ens en skrovlig hals.
Din vilja att försöka göra det lätt och handla om några sekunder när det är en hel natt kan inte jag ens bry mig om. Ingen av oss var där så spekulera ligger i sakens natur.
Citat:
Ja det är vad en halmgubbe är.
Ville du prata om nyanser eller? Ditt trötta troll. Varför betyder ett "nej inte än" mer för dig än att suga kuk 4 gånger? Kan du försöka få ihop något som liknar logik.