Tror mer på ämnen som är likvärdiga med thc i styrka eller ännu mildare.
Starka ämnen ger mer bieffekter och är mer beroendeframkallande. Förmodligen har mycket mer negativa effekter på den kognitiva förmågan och psyket också.
Thcp känns inte alls som thc eller hhc t.ex. det känns mer åt spicehållet med biverkningar t.ex. och vem vill fritera sin hjärna med det?
Hhc var grym och är saknad. Jag kanske har fel om denna, vi får se. Men jag tror jag undviker det, har lärt mig en läxa från syntetiska cannabinoider när jag var ung: not worth it i längden.
Förstår inte folk som måste ta något som är så starkt som möjligt, som om ni vill fly eller något. Det framstår missbruksaktigt och framställer cannabis mycket värre än vad det är. Ni borde se över er konsumtion så ni inte ångrar det sen. Tycker sådana saker som cannabis funkar optimalt i små doser sparodiskt, typ på helgen. Börjar man använda det regelbundet förstör det effekterna, förlorar "magin" och ger mycket mer bieffekter.
Tycker att sådana produkter bör vara mer balanserade och kanske mer medicinska. Vill ni bli så fucked up så får ni väl gå och ta tungt knark eller typ trippa/ta dissociativa kanske.
När man blir så jävla borta att man inte kan göra något alls för man känner sig hjärnskadad så vill man bara att det ska gå över, inte ens njutbart.
Kanske i extremt liten mängd tillsammans med andra icke psykoaktiva cannabinoider men även då känns det onödigt om mildare ämnen funkar lika bra typ.