2024-01-12, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Inte om ingen polis bryter mot lagen. Alternativt att det blir ett åtal om saken. Därav att jag ifrågasätter trådsanningen att ingen anmälan gjorts.

"Så vitt jag vet.." skrev jag.
Borde dock finnas en redan pågående utredning mot L som bör ha startats redan där kring den 25:e.
Vi får väl se hur allt har hanterats
Citera
2024-01-12, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Ingen tror väl att Jocke gjort detta för att han ogillar Chrippe?

Eller….

Där tror jag man kan göra sin egna bedömning och hålla det för sig själv.

Undra när nästa drama startar igång
Citera
2024-01-12, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Anjo skriver i kommentarsfältet att en anmälan är gjord under videon med Chloe.
Dagen efter skrev han den kommentaren.
Anjo klippte bort videofilmningen av sitt iscensatta barnförhör, då han fick mycket stark kritik från tittarna.
Citera
2024-01-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
"Så vitt jag vet.." skrev jag.
Borde dock finnas en redan pågående utredning mot L som bör ha startats redan där kring den 25:e.
Vi får väl se hur allt har hanterats

Men det är ju just det. Systemet är utformat just efter att vi inte ska veta något. Ändå upprepas det gång på gång på gång att en sådan utredning inte finns, alternativt att en anmälan inte gjorts. Trots att vi redan vet att vi inte borde ha fått veta något om en sådan anmälan. Alltså skulle vi kanske kunna släppa den trådsanningen.
Citera
2024-01-12, 17:16
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo klippte bort videofilmningen av sitt iscensatta barnförhör, då han fick mycket stark kritik från tittarna.

Nä… enligt vissa anhöriga till barnet och i samråd med Julia togs det bort….
Citera
2024-01-12, 17:19
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Där tror jag man kan göra sin egna bedömning och hålla det för sig själv.

Undra när nästa drama startar igång

Verkligen värt det…. på riktigt alltså, från bådas håll. Stupid!!!

De glömmer barnen, de agerar själva ff som barn.

Så skäms på er alla ni som håller på med detta och gör det för egen vinning.
Citera
2024-01-12, 17:21
Avstängd
vichy6s avatar
Speciellt Jocke…. släck ner skiten! Du blev ju fucked up. Och ändå denna cirkus runt en 3-åring
Citera
2024-01-12, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Men det är ju just det. Systemet är utformat just efter att vi inte ska veta något. Ändå upprepas det gång på gång på gång att en sådan utredning inte finns, alternativt att en anmälan inte gjorts. Trots att vi redan vet att vi inte borde ha fått veta något om en sådan anmälan. Alltså skulle vi kanske kunna släppa den trådsanningen.

Det är väl för att L borde varit i en redan pågående utredning och häktad innan C blev det, och det har inte skett. Därav ifrågasätts om det verkligen har upprättats en anmälan som borde ha gjort eller om man har struntat i det av någon anledning.
Citera
2024-01-12, 17:28
Avslutad
Citat:
Nej, det skedde under kvällen, under "premiären" när påhoppningarna kom
Citera
2024-01-12, 18:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
I "samråd med" Julia betyder att endera kontaktade hon honom och sa att det skulle bort - eller också tvärtom.
Frågan är dock varför han skulle fråga henne om han vill ta bort en video från sin kanal... Det är ju inte sannolikt.

Skitsamma - det borde aldrig ha genomförts och aldrig lagts ut så det är ju bra om det är borttaget nu i alla fall.
Citera
2024-01-12, 18:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, det skedde under kvällen, under "premiären" när påhoppningarna kom
Jag tror också de var avgörande och att han insåg att det inte var något som gagnade hans kanal och hans rykte att ha det kvar.

Jag tror faktiskt inte det handlade om någon hänsyn till andra - utan enbart om vilken konsekvens det kunde bli för honom själv.
Men det är min uppfattning förstås.
Citera
2024-01-12, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
I "samråd med" Julia betyder att endera kontaktade hon honom och sa att det skulle bort - eller också tvärtom.
Frågan är dock varför han skulle fråga henne om han vill ta bort en video från sin kanal... Det är ju inte sannolikt.

Skitsamma - det borde aldrig ha genomförts och aldrig lagts ut så det är ju bra om det är borttaget nu i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror också de var avgörande och att han insåg att det inte var något som gagnade hans kanal och hans rykte att ha det kvar.

Jag tror faktiskt inte det handlade om någon hänsyn till andra - utan enbart om vilken konsekvens det kunde bli för honom själv.
Men det är min uppfattning förstås.
En paniksituation, Anjo är rädd för att råka ut för förtal, han rådfrågar Jocke, dom har kontakt hela dagarna och Anjo gör detta i samråd med Jocke och har övertalat Julia att gå med på det. Jag tror allt är förutbestämt,
Jocke hade aldrig tillåtot detta om det var Anjos egna påhitt,
Får se hur tuff nöffe är om Jocke inte ställer upp?
För Jocke är blod inte tjockare än vatten och Anjo är brun runt munnen.

Ska dom skylla på flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in