2024-01-12, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubuntu333
Denna kommentaren är otroligt dum. Om du tror att hamas startade kriget den 7e, så är du ute och cyklar i storm.

Hamas startade kriget den 7e ja.
Citera
2024-01-12, 00:40
Medlem
Citat:
Tänkte helt fel, blandade ihop en annan kommentar från en annan användare. Vad palestinierna gör när dom kommer till ett land är inte Israels fel, men det är israel som fått dom att fly från sina hem.

Men vad de gör i sina nya länder är inget som Israel kan beskyllas för. Det är enbart Palestinierna själva som är ansvariga för allt kaos de orsakar vart de än befinner sig.
Citera
2024-01-12, 00:45
Medlem
Jag-Blonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
..

-Vart går gränsen mellan en civil palestinier och en HAMAS palestinier??

-Är det kläderna eller partitillhörighet?

-Kan man vara civil palestinier om man stödjer HAMAS??

-Får en palestinier ens vara ICKE Hamas trogen?
Citera
2024-01-12, 01:48
Medlem
Ubuntu333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Men vad de gör i sina nya länder är inget som Israel kan beskyllas för. Det är enbart Palestinierna själva som är ansvariga för allt kaos de orsakar vart de än befinner sig.

Absolut. Att det var frid och fröjd i Palestina innan 1948 och att det sen blivit dödade, bortdrivna från sina hem, båldtagna osv har absolut inget med deras agerande att göra.

https://youtu.be/H7FML0wzJ6A?si=jBSljzX-RnbfPk-O

Enjoy👍
Citera
2024-01-12, 01:56
Medlem
Barn dog och du är så hjärntvättad att du inte kan se det, för du vill att Hamas dödar Israeler civila eller inte... För vi alla som har läst dina texter ser att du bryr bara om Hamas överlevnad inte några palle barn.

Du nämnde lemmar... varför ska Israel stoppa ,men inte Hamas? Varför ska Israel ge upp sina medborgare som vart kidnappade?

Om Hamas älskar sina barn så borde de ju släpps gisslan och ge upp

Du vill att Israeler ska dö men de får inte svara på anfallen men guess what .... det kommer inte ske

"En ideologi kan inte dö" sa du

Hmn KKK, Nazi Tyskand, Talminska tigrarna , IRA, kommer snart få sällskap i "döda ideologer " soptunnan

Citat:
Vilka barn dödade de då 7/10. ?
Var det förtio bäbisar eller?
Har du någon lista eller. Jag har en ifrån Haaretz

Edit, och de två brännskadade fallen var sannolikt ifrån granatattacker ifrån en Apache helikopter, sorry ..
Citera
2024-01-12, 02:01
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Barn dog och du är så hjärntvättad att du inte kan se det, för du vill att Hamas dödar Israeler civila eller inte... För vi alla som har läst dina texter ser att du bryr bara om Hamas överlevnad inte några palle barn.

Du nämnde lemmar... varför ska Israel stoppa ,men inte Hamas? Varför ska Israel ge upp sina medborgare som vart kidnappade?

Om Hamas älskar sina barn så borde de ju släpps gisslan och ge upp

Du vill att Israeler ska dö men de får inte svara på anfallen men guess what .... det kommer inte ske

"En ideologi kan inte dö" sa du

Hmn KKK, Nazi Tyskand, Talminska tigrarna , IRA, kommer snart få sällskap i "döda ideologer " soptunnan
Vilka barn var det då?
Haaretz ha redan gett ut hela listan..
Har du mer info?

Tio barn om dagen förlorar en lem i Gaza.
Och då nämner vi inte liv..

Nämn tio barn bara.
Citera
2024-01-12, 02:02
Medlem
Sist jag kollade så har Israel dödat 20 ggr mer än pallarna, Pallarna får stå i bostadskö då alla byggnader är i ruiner...era protester utomlands ger noll effekt 😅, börjar bli pinsamt

Bläckis våta dröm att Hamas skulle ta 10 IDF soldater, slåss till sista man är min personliga favorit

Gud va söta ni är

Citat:
Tyvärr men dina patetiska IDF soldater gör inte jobbet speciellt bra😂 Älskar när folk totalt avslöjar sig som antingen brutalt omogna eller som psykopater. Gissar dock på att du inte gått klart skolan, alternativt är lågintelligent.
Citera
2024-01-12, 02:03
Medlem
Har du bilder på lemmarna?
men som jag sa
bara släppa gisslan och ge upp för Hamas
så blir det inga mer förlorade lemmar eller hur

Citat:
Vilka barn var det då?
Haaretz ha redan gett ut hela listan..
Har du mer info?

Tio barn om dagen förlorar en lem i Gaza.
Och då nämner vi inte liv..

Nämn tio barn bara.
Citera
2024-01-12, 02:09
Medlem
Citat:
Sist jag kollade så har Israel dödat 20 ggr mer än pallarna, Pallarna får stå i bostadskö då alla byggnader är i ruiner...era protester utomlands ger noll effekt 😅, börjar bli pinsamt

Bläckis våta dröm att Hamas skulle ta 10 IDF soldater, slåss till sista man är min personliga favorit

Gud va söta ni är
De flesta Palestinier är oskyldiga människor. Tycker det är väldigt dumt att glädjas oss människors död, hur mycket du än hatar muslimer.
I slutändan kommer du få stå för kostnaden när det kommer in 500 000 flyktingar till Sverige.
Citera
2024-01-12, 02:21
Medlem
Buhu... grät du oxå för de 1200 döda Israeler/turister som dog?

Krig suger bläckis ....
Men bläckis du vet vulkaner förstör allt som kommer i dess väg när utbrott uppkommer ...lavan förstör allt men sen kommer askan ge liv.

Tyskland, Japan bombades och nu blomstrar dessa nationer precis som marken efter ett vulkan utbrott ....

Israel måste krossa eran vilja för sen lära Er hyfs att krig är dumt och eran blodtörst

Egypten förstod tidigt
Jordanien förstod
UAE
Marocko
Sudan
Bahrain

Och snart KSA

Vad förstår du inte, Pallarnas tid är över...
De ska acceptera som Indianerna de reserverat som tilldelas det är det du inte ser...

Innan 6/10-23 så gnällde pallar vilken "misär" de hade

Nu är 6/10 Savoy London i jämförelse vad de har nu.

Så mitt råd bläckis

1. Lämna tillbaka de små liven och de vuxna gisslan

2. Ge upp... bara ge upp...Hamas är döda... Omvärlden kommer inte rädda Er. Pappa Erdogan har sina tal men noll handling 😅

Fatta , ni är helt ensamma mot IDF så ge upp innan Israel tar av silkeshandskarna

Citat:
Tycker du det är coolt eller.
Vi flesta svenskar tycker nog det är psykopatiskt.
Du är en sjuk människa.
Citera
2024-01-12, 02:22
Medlem
Ubuntu333s avatar
Citat:

Gud va söta ni är

Att döda civila är verkligen en bragd💪 Och att kriga mot folk i flipflops och samtidigt floppa, bragd det också. IDF rankas som topp 5 armé i världen om jag inte minns fel. Backas upp materiellt och finansiellt av USA. Och detta är det dom kan göra, bomba precis allt, döda sina egna (som dom gjorde den 7e okt) osv. Vilken armé att vara stolt över. Ska bli så skönt att se Netanyahu ställas inför rätta, både för dessa krigsbrott och de brott han var anklagad för innan den 7e oktober. Att ställa sig bakom IDF om man vet vad dom sysslat och sysslar med, gör enbart psykiskt skadade människor, som dig😁
Citera
2024-01-12, 02:23
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Buhu... grät du oxå för de 1200 döda Israeler/turister som dog?

Krig suger bläckis ....
Men bläckis du vet vulkaner förstör allt som kommer i dess väg när utbrott uppkommer ...lavan förstör allt men sen kommer askan ge liv.

Tyskland, Japan bombades och nu blomstrar dessa nationer precis som marken efter ett vulkan utbrott ....

Israel måste krossa eran vilja för sen lära Er hyfs att krig är dumt och eran blodtörst

Egypten förstod tidigt
Jordanien förstod
UAE
Marocko
Sudan
Bahrain

Och snart KSA

Vad förstår du inte, Pallarnas tid är över...
De ska acceptera som Indianerna de reserverat som tilldelas det är det du inte ser...

Innan 6/10-23 så gnällde pallar vilken "misär" de hade

Nu är 6/10 Savoy London i jämförelse vad de har nu.

Så mitt råd bläckis

1. Lämna tillbaka de små liven och de vuxna gisslan

2. Ge upp... bara ge upp...Hamas är döda... Omvärlden kommer inte rädda Er. Pappa Erdogan har sina tal men noll handling 😅

Fatta , ni är helt ensamma mot IDF så ge upp innan Israel tar av silkeshandskarna
Utav dem var de ju 600+ soldater, poliser osv,.
Och då har vi inte ens nämnt alla som gick under friendly fire. Kanske samtliga i Beeri kibutzen. Bara 130 pers där. Samma modus operandi när Israeler gick nakna och viftade med vit flagg
Senast redigerad av Giant Squid 2024-01-12 kl. 02:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in