Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=BikMyYOYGns
Klippet ovan visar ett axplock på reaktioner Cybertrucken får på gatan. Notera att ingen skrattar eller påpekar hur ful den är - detta kan såklart vara bortklippt om uppladdaren har bias (vilket jag inte tror de har då de är en bilvårdsfirma). Men fundera på om det finns någon bil eller konsumentprodukt överhuvudtaget (för vanligt folk dvs så inte Bugatti mm) som ens kommer i närheten av dylika reaktioner.
Kyle på Out of Spec Motoring (som inte heller kan anses som Tesla-fanboy direkt) påpekade också hur många positiva kommentarer Cybertrucken får vilket skiljer sig diametralt från kommentarsfälten på nätet.
IMHO bekräftar detta det jag och många med mig trott - alla Cybertrucks som rullar runt kommer vara starkare marknadsföring än något som går att köpa för pengar.
Klippet ovan visar ett axplock på reaktioner Cybertrucken får på gatan. Notera att ingen skrattar eller påpekar hur ful den är - detta kan såklart vara bortklippt om uppladdaren har bias (vilket jag inte tror de har då de är en bilvårdsfirma). Men fundera på om det finns någon bil eller konsumentprodukt överhuvudtaget (för vanligt folk dvs så inte Bugatti mm) som ens kommer i närheten av dylika reaktioner.
Kyle på Out of Spec Motoring (som inte heller kan anses som Tesla-fanboy direkt) påpekade också hur många positiva kommentarer Cybertrucken får vilket skiljer sig diametralt från kommentarsfälten på nätet.
IMHO bekräftar detta det jag och många med mig trott - alla Cybertrucks som rullar runt kommer vara starkare marknadsföring än något som går att köpa för pengar.
Intressant. Elons strategi är ju att aldrig göra reklam. En produkt skall sälja sig själv och förbättras 5% årligen på alla sätt. Cybertrycken har 48 voltsystem som vänt ut och in på hela
biltillverkningsindustrin. Denna bil har två miljoner förhandsbeställningar. Bara krockkuddarna mäter en människa om det är en bebis eller man eller en kvinna på 45 kilo och tom hur folk sitter och krockuddarna anpassar sig efter det. - 1,8 millimeter stålet i dörrarna som Teslas metalurger utvecklat hade varit 3 mm om det varit "vanligt stål" och klarar 75% av alla förekommande sidokrockar. I övriga bilen är det 1,4 mm. Dess exoskeleton gör att denna bil kan ärvas i generationer om man bara byter ut slitdelarna. Motor, däck, säten eftersom. Den kan hålla "hur länge som helst" barnbarnen behöver inte köpa en ny bil. Bara nya och ännu bättre batterier och motorer i framtiden eftersom. DET är miljövänlighet.
Cybertrucken får mer uppmärksamhet än en Koenigsegg som kostar 30-35 ggr mer.