Under den tid som "backstabber-media" menade att Elon Musk var stenad på svampar, LSD och annat SAMTIDIGT skapade han de två mest framgångsrikaste företagen i världen som alla andra företag kopierar idag. - Tesla och SpaceX
Elon Musk har kommenterat detta med typ att "Vad jag än gjorde på den tiden så måste jag tydligen fortsätta med det" (för aktieägarnas skull bla) och "Jag tar regelbundna drogtester" vilket knappast vår journalistkår och de som äger media gör.
För övrigt har LO fått kritik tom i Expressen för deras blockad av Tesla med kollektivavtal. De få enstaka mekaniker som "strejkar" har oerhört eftertraktade utbildningar och kan byta arbetsplats på en nanosekund. If you dont like Tesla - Stay of Tesla - Bara 40% av alla företag i Sverige har kollektivavtal. 60% har det inte. LO ger sig bara på Tesla för att de inte har nåt annat att göra och för att de sveps med i Teslahatet som eliten placerar. - Det är bara "inne" på Södermalm just nu att misskreditera Elon Musk. - Det är inte olagligt att INTE ha kollektivavtal.
LOs tänkande elit i line-up
https://static.cdn-expressen.se/images/2b/9c/2b9c52309cc24947a7e0dd5418e4110c/1280@40.jpg
Såg att Boeing, Mc Donald Douglas osv som tidigare byggt raketer åt NASA nu sagt att de ger upp. NASA har ju dessutom närmast spolat dem. - SpaceX (som Tesla kan vara delägare i) sköt upp 96 raketer 2023. De föråldrade organisationerna Boeing mm erkänner att de är efter och antingen måste de kopiera SpaceX på alla sätt (även organisationsmässigt) eller gå under. Det insåg WV chefen redan för 3-4 år sedan med.
LO kommer att förlora sin "kamp" mot Tesla men de har varit med och skapa mer hat mot Musk bland lågintelligenta, lättmanipulerade och DN-skadade.