2023-06-14, 14:04
Medlem
Man ska inte skjuta problemen framför sig. Arklöv har säkert mycket att berätta för ungdommar på väg in i kriminalitet. Vet att tex Sebastian Stakset gör ett bra och viktigt jobb.
Citera
2023-06-14, 14:09
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Man ska inte skjuta problemen framför sig. Arklöv har säkert mycket att berätta för ungdommar på väg in i kriminalitet. Vet att tex Sebastian Stakset gör ett bra och viktigt jobb.

Det är klyschigt men only love can heal the nation. osv osv.

Det finns en mjuk sida av nationalismen med. Kärlek är en festival över livet man måste tro på. Det kommer gå bra, saker kommer få ro.

Jag hoppas han gör rätt för sig som sagt.
Citera
2023-06-14, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewRomancers
Men vaddå, hur ser du på brottsinsikt och ånger då? Vad jag vet söker han förlåtelse hos anhöriga och vill sona sitt brott på riktigt.
Om en människa förstår vad de gjort och tar ansvar för det, är det inte du som är ond som fortsätter att straffa en sån person?

Jo antagligen. Har en del att jobba på själv tydligen.
Citera
2023-06-14, 15:05
Medlem
barkeepers avatar
Har sett intervjuer med honom. Där finns inte mycket äkta bakom ögonen.

Och nej, vem som helst på glid kan inte bli sådan.
Citera
2023-06-14, 15:07
Citat:
Ursprungligen postat av Samba76
Jo antagligen. Har en del att jobba på själv tydligen.

Alltså i en riktig kris så är jag för att döda alla inne på slutenavdelningarna Men vi är inte där än, kanske om ett tag om de inte börjar styra skutan. Du har ju rätt i sak, det är ett j-vla tålamod från samhället att vänta ut en snubbe som gjort så fel i 25 år. Det gör man bara i rika civiliserade samhällen.

I USA hade han fått dödsspruta och i Japan hade de hängt honom for sure. Han har en j-vla tur att vara dömd i Sverige.
Citera
2023-09-03, 13:12
Medlem
elbels avatar
Fan va sjukt att han släpps 2026

Är det sannolikt att han kan jobba med va fan han nu pluggat?

Tur för honom att smälter in med tanke på hur dagens befolkning ser ut

åker han ner till ukraina tro?
Citera
2024-01-08, 22:16
Medlem
Trontie123s avatar
Hur fan blev en mörkhyad man nazist och accepterad av andra nazister?
Citera
2024-01-09, 09:21
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontie123
Hur fan blev en mörkhyad man nazist och accepterad av andra nazister?
Nu hängde han inte på fester och demonstrationer och var accepterad på det viset om du tror det, han var en dåre som kunde gå rätt långt om man nu ville begå den typ av brott, nu gick han väldigt mycket längre än någon annan var villig att göra.
Han kallades även negern internt, så nej inte accepterad snarare mer användbar men det slog ju bak istället och användes för att stifta massa nya lagar och ändra regler för permissioner på alla landets fängelser och gjorde att poliser och nationalister blev dödsfiender i många år framöver, innan dess kunde de vara rätt ok lokalt faktiskt
Citera
2024-01-13, 22:55
Medlem
Nu vill mulatten åka till Ukraina, hur kunde jag känna på mig detta?! Tror dock detta uttalande i Hovrätten kan ställa till det angående straff bestämmandet… 17/1-24 kommer Hovrättens dom…
https://omni.se/jackie-arklov-vill-b...raina/a/BW82vv
Senast redigerad av Challenger1996 2024-01-13 kl. 22:56. Anledning: Fel stav
Citera
2024-01-17, 12:08
Medlem
Dom idag i B 2546-23. Jackie Arklöv blir kvar på livstid.
Citera
2024-01-17, 16:53
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger1996
Nu vill mulatten åka till Ukraina, hur kunde jag känna på mig detta?! Tror dock detta uttalande i Hovrätten kan ställa till det angående straff bestämmandet… 17/1-24 kommer Hovrättens dom…
https://omni.se/jackie-arklov-vill-b...raina/a/BW82vv

Med tanke på hans historia med krigsbrott i Bosnien känns det inte så lämpligt att släppa lös killen i Ukraina. Tror han kommer få sitta livet ut.
Citera
2024-01-17, 18:25
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger1996
Dom idag i B 2546-23. Jackie Arklöv blir kvar på livstid.
Skönt att se att något i samhället fortfarande fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in