Citat:
Ursprungligen postat av
Mackan70
Alltså seriöst... var finns modereringen när man vill ha den. Väldigt givande kommentarer på ett aktieforum. En del härinne tror att dom är så smarta men förstår tyvärr inte att de framstår som konspirerande rednex
Ingen gillar att inse att de har låg intelligens. Jag ogillar inte ointelligenta människor. Jag ogillar bara när ointelligenta människor försöker sabotera för andra, eller tysta ner dem. Jag vet vart någon står om de inte har något emot de som sprider fake news men klagar på någon som förklarar varför fake news sprids. Jag är glad att det enda de kan göra här i världen är att gnälla lite på ett forum. Jag uppskattar kulturmarxists inlägg då han tar sig tid att förklara det som är helt främmande för vissa. För mig är det uppenbart att han är en smart person, andra här not so much.