2024-01-07, 15:03
Medlem
raskenss avatar
Vilken inverkan kan VDn:s narkotikamissbruk ha på Teslas kurs?

https://www.dagensps.se/bors-finans/medarbetare-avslojar-elon-musk-knarkar/
Citera
2024-01-07, 17:13
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens

Med tanke på hur mycket mer han åstadkommit så kanske fler borde använda vad Elon nu använder, men jag anar en stämning av tidningen som påstår att Elon använder droger då det är fake news.
Citera
2024-01-07, 18:15
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BästeHrMongolid
Med tanke på hur mycket mer han åstadkommit så kanske fler borde använda vad Elon nu använder, men jag anar en stämning av tidningen som påstår att Elon använder droger då det är fake news.

Musk har själv sagt han är en ketaminjunkie. Frågan är väl om hans entourage mest är skraj för att USAs fiende ryssland ska få sköna hållhakar men han är kanske är som Trump med teflonhud. Sen kanske det inte vore så kul han blev påkommen med illegala substanser i kroppen med tanke på att han har ett säkerhetsklassat jobb. Vore pinsamt få sparken då.

Du kanse borde ta efter och börja snorta ketamin du också..
Citera
2024-01-07, 19:22
Medlem
Citat:
jag anar en stämning av tidningen som påstår att Elon använder droger då det är fake news.

Hur fan vet du att det är feke news?

Sitter du och slickar hans röv hela tiden så du vet? För det verkar vara andra som vet annat...

Roliga fester att gå på

Citat:
På privata fester, där deltagarna undertecknar sekretessavtal och tvingas lämna in sina mobiltelefoner för att inte kunna fotografera eller spela in det som sker...

Skriva på sekretessavtal? Va fan e de?
Senast redigerad av Skankhunt69 2024-01-07 kl. 19:27.
Citera
2024-01-07, 23:11
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Musk har själv sagt han är en ketaminjunkie. Frågan är väl om hans entourage mest är skraj för att USAs fiende ryssland ska få sköna hållhakar men han är kanske är som Trump med teflonhud. Sen kanske det inte vore så kul han blev påkommen med illegala substanser i kroppen med tanke på att han har ett säkerhetsklassat jobb. Vore pinsamt få sparken då.

Du kanse borde ta efter och börja snorta ketamin du också..

Du vet att man alltid slänger ut den första slatten som kommer ut när man bränner hemma?
Citera
2024-01-07, 23:17
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skankhunt69
Hur fan vet du att det är feke news?

För att min intelligens ligger en bit över genomsnittet.
Citera
2024-01-08, 01:25
Medlem
Citat:
För att min intelligens ligger en bit över genomsnittet.

Vad har din s.k. intelligens att göra med Musks knarkade?

Du kan ju omöjligt veta om han knarkar eller inte. Så intelligent verkar du ju inte vara.
Citera
2024-01-08, 01:55
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skankhunt69
Vad har din s.k. intelligens att göra med Musks knarkade?

Du kan ju omöjligt veta om han knarkar eller inte. Så intelligent verkar du ju inte vara.

Det tog mig bokstavligen någon minut att hitta det jag behövde för att veta att det inte fanns någon sanning bakom. Du lyckades tydligen inte med det.
Elons spaceX har kontrakt med NASA och efter incidenten hos Joe Rogan när Elon rökte en spliff så kom han överens med NASA att genomgå slumpmässigt utförda drogtest. Inga spår av droger har hittats i de testerna.

De som okritiskt tror på sånna här smutskastningskampanjer är lågbegåvade. För mig är det obegripligt hur man kan vara så naiv.
Citera
2024-01-08, 06:29
Medlem
Citat:

PsyOps. Dagens PS ägs av ett obskyrt investmentbolag och deras sk nyhetsförmedling är dataöversatta artiklar från ca 60 olika Woke-källor. Deras styrelse består av målvaktsproffs. Microsoft/Gates och Google har inte av "en händelse" valt att lyfta fram denna datagenererade psyopsförmedling.

Dagen PS har tex glömt att 15 000 illegala tar sig in i USA dagligen (många med fotbojor) och att Joe Biden är gravt dement och att advokater till de på Epstinlistan vädjar till Israeliska staten att inte släppa info samt att en FBI agent vittnat om att mängder med CDs och Hårddiskar försvunnit spårlöst från Epstein affären" osv

Det tog 2,5 år för giga Shanghai att producera 1 miljon bilar. Under 2023 producerade de 1 miljon bilar på 12 månader. En vart 40 sekund. - Det berättar inte Dagens PS alogarytmer. De pratar hellre om magiska svampar.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2024-01-08 kl. 07:23.
Citera
2024-01-08, 07:34
Medlem
Citat:
Det tog mig bokstavligen någon minut att hitta det jag behövde för att veta att det inte fanns någon sanning bakom. Du lyckades tydligen inte med det.
Elons spaceX har kontrakt med NASA och efter incidenten hos Joe Rogan när Elon rökte en spliff så kom han överens med NASA att genomgå slumpmässigt utförda drogtest. Inga spår av droger har hittats i de testerna.

De som okritiskt tror på sånna här smutskastningskampanjer är lågbegåvade. För mig är det obegripligt hur man kan vara så naiv.

Exakt. tex - Microsofts sökmotor EDGE (microsoft start) lyfter fram och rekommenderar 3-4 hatartiklar om dagen för svenska läsare om Elon Musk från "svenska" kanaler som Omni, Bonniers TT, nyheter24 och Dagens PS som bara kopierar och maskinöversätter material från USAs mest sönder-wokade och korrupta trashtidningar som ägs av oligarkin genom märkliga målvaktssystem. Att folk inte begriper detta är totalt obegripligt. Det är ingen hemlighet att Gates knullat på Epstein-ön och shortar Tesla aktien. - Det ÄR PsyOps.

Haha. - Såg precis att 08-baserade Bonniers TT på Microsoft start nu varnar för att Trump är som Adolf Hitler. (PsyOps) grundkurs 1A
Senast redigerad av Kulturmarxist 2024-01-08 kl. 07:55.
Citera
2024-01-08, 10:17
Medlem
BästeHrMongolids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Exakt. tex - Microsofts sökmotor EDGE (microsoft start) lyfter fram och rekommenderar 3-4 hatartiklar om dagen för svenska läsare om Elon Musk från "svenska" kanaler som Omni, Bonniers TT, nyheter24 och Dagens PS som bara kopierar och maskinöversätter material från USAs mest sönder-wokade och korrupta trashtidningar som ägs av oligarkin genom märkliga målvaktssystem. Att folk inte begriper detta är totalt obegripligt. Det är ingen hemlighet att Gates knullat på Epstein-ön och shortar Tesla aktien. - Det ÄR PsyOps.

Haha. - Såg precis att 08-baserade Bonniers TT på Microsoft start nu varnar för att Trump är som Adolf Hitler. (PsyOps) grundkurs 1A

Det räcker tyvärr inte med att ha över genomsnittlig intelligens för att göra sig medveten om hur det fungerar. De flesta människor är inte riktiga individer och saknar psyket som krävs för att gå emot konsensus och riskera utanförskap. Därför är genomsnittliga människor så lätta att kontrollera. Sekter som livets ord och Jehovas vittnen utnyttjar detta fenomen flitigt. Det är dock inte normalbegåvade som ventilerar på forum som är det största problemet, det sorgligaste är när folk som har en hög kapacitet låter sig bli felinformerade och upprätthåller ett korrupt system.

Det är ganska illa när det mest verklighetsförankrade som går på tv är en tecknad satirserie som South Park.
Senast redigerad av BästeHrMongolid 2024-01-08 kl. 10:31.
Citera
2024-01-08, 11:27
Medlem
raskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
PsyOps. Dagens PS ägs av ett obskyrt investmentbolag och deras sk nyhetsförmedling är dataöversatta artiklar från ca 60 olika Woke-källor. Deras styrelse består av målvaktsproffs. Microsoft/Gates och Google har inte av "en händelse" valt att lyfta fram denna datagenererade psyopsförmedling.

Dagen PS har tex glömt att 15 000 illegala tar sig in i USA dagligen (många med fotbojor) och att Joe Biden är gravt dement och att advokater till de på Epstinlistan vädjar till Israeliska staten att inte släppa info samt att en FBI agent vittnat om att mängder med CDs och Hårddiskar försvunnit spårlöst från Epstein affären" osv

Det tog 2,5 år för giga Shanghai att producera 1 miljon bilar. Under 2023 producerade de 1 miljon bilar på 12 månader. En vart 40 sekund. - Det berättar inte Dagens PS alogarytmer. De pratar hellre om magiska svampar.

Vänta, måste springa och hämta min foliehatt innan jag kommenterar detta... Nu..

. du vet väl om att det är judiska intressen bakom Dagens PS, Biden styrs nog också av judiska Woke intressen som vill ha världsherravälde. Glöm inte att Clinton hade ett pedofilnätverk där dom dödade små barn och åt upp dom, Pizzagate du minns som tystades ned. Musk har en masterplan för att rädda jorden men den masterplanen förhindras av äckliga woke-demokrater som vill få kontroll över läkemedelsindustrin och tjäna pengar på tvångsvaccinering i samarbete med Microsoft som injicerar sina chips för mindcontrol.

...pust nu kan jag ta av foliehatten, den är så fin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in