2024-01-07, 01:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av beatrix1
Där har min socialsekreterare faktiskt erkänt att dom håller koll på vissa i sociala medier, tex kan soc ha koll på Marketplace när det gäller ekonomiskt bistånd, doch hur vanligt det är framgick inte, sen får ni tro mig eller ej👍

Jädra skillnad på att ha koll och att aktivt sitta och trolla dom. Bra att dom håller koll på vad tokkärringarna vräker ur sig offentligt på olika sociala media så det kan användas mot dom för att dom aldrig ska få se sina barn igen.
2024-01-07, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Hon kommer ju troligen (förhoppningsvis) dömas till vård inom några månader. Rättegång i Mars. Hon har utan att tveka en allvarlig psykisk störning.

vad är hon anklagad för?
2024-01-07, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Det kliar verkligen i fingrarna att kommentera deras idioti och håna dom men då bara blockar dom direkt.
ja skriva på tik tok då blir man blockad direkt...bättre här då sanningen sägs
2024-01-07, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
vad är hon anklagad för?

Tror det är hot mot tjänsteman eller förargelseväckande beteende men jag är långt i från säker!
Hon ändrar ju sina historier från dag till dag. Hon ska på ett helt vanligt förhör men själv säger hon att hon "ska bli dömd och kastad i fängelse" i mars.
2024-01-07, 10:25
Medlem
Citat:
Tror det är hot mot tjänsteman eller förargelseväckande beteende men jag är långt i från säker!
Hon ändrar ju sina historier från dag till dag. Hon ska på ett helt vanligt förhör men själv säger hon att hon "ska bli dömd och kastad i fängelse" i mars.

hörde henne i natt hon satt o babblade och skröt att hon vet och kan allt..ja hon kan terrorisean tjänstemän i alla fall.
Tur att hennes barn slipper henne
2024-01-07, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beatrix1
Där har min socialsekreterare faktiskt erkänt att dom håller koll på vissa i sociala medier, tex kan soc ha koll på Marketplace när det gäller ekonomiskt bistånd, doch hur vanligt det är framgick inte, sen får ni tro mig eller ej👍
Självklart har soc. en viss koll på exempelvis aktivitet som kan ge något ekonomiskt om man har försörjningsstöd också därför de där som tigger hela tiden hamnar illa till men har tror de att de sitter och håller koll på de som har sina barn omhändertagna för att förstöra deras möjligheter att umgänge med sina barn
2024-01-07, 10:35
Medlem
Citat:
Förhör har hon varit på , det i mars är förhandling
2024-01-07, 10:38
Medlem
Citat:
Jag trodde Lejonmamma var mitt största hatobjekt i det här idiotgänget men Malin har tagit över hennes plats efter dagens lives. Vilken planta!

Var det nån som såg tidigare i dag när dom liveade inomhus och pratade med nån annan kvinna i telefon, när kvinnan fattade att dom livesände alltihop sa hon "är ni helt jävla dumma i huvudet eller?" och slängde på.

Och sen går dom på tyst demonstration mot våld emot kvinnor och Lejonmamma börjar vråla om sitt barn

Malin ska "tända på hus och män och hela landet" och "gå bananas"

Alltså dom här idioterna.....

Jag såg det, och blev så full i skratt hahahaha 😂
2024-01-07, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
ja skriva på tik tok då blir man blockad direkt...bättre här då sanningen sägs

Känner exakt samma, de tar bort folk som kommenterar minsta lilla anklagelse eller antydande om området eller enklare ifrågasättanden så blir man blockad. Det kliar i fingrarna och i hårbotten
2024-01-07, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hur går det för dessa människor? några framsteg? eller fortsätter dem som tidigare, skrika och bråka med myndigheterna, och 0 framsteg?
0 framsteg , Malin hade börjat få telefonumgänge om det har fungerat är oklart .
Barnet har varit omhändertaget i 7 år och känner knappt sin mamma eftersom de haft väldigt lite kontakt , När de förut hade umgängen dök mamman ett antal ggr inte upp och det utan att lämna besked om att inte komma precis som hon vid telefonumgänge ibland inte svarade i telefon .
Lite som att kampen för att ha rätt att träffa sitt barn är det viktiga inte att verkligen dyka upp eller svara i telefon på de tider som bestämts
2024-01-07, 12:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
När de förut hade umgängen dök mamman ett antal ggr inte upp och det utan att lämna besked om att inte komma precis som hon vid telefonumgänge ibland inte svarade i telefon .

Knarkar hon? Hon ser rätt väck ut och det beteendet när det gäller nåt så viktigt tyder ju på drogmissbruk.

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Förhör har hon varit på , det i mars är förhandling

Ah, ok tack för rättning. Vet du även vad det gäller mer exakt?
Senast redigerad av Lailatjej 2024-01-07 kl. 12:07.
2024-01-07, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LukeAtmyass
Känner exakt samma, de tar bort folk som kommenterar minsta lilla anklagelse eller antydande om området eller enklare ifrågasättanden så blir man blockad. Det kliar i fingrarna och i hårbotten

Undrar om FU sekten läser flachback..då skulle alla vara spyor o våldtäcktsmän

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in