2024-01-07, 13:33
  #3793
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Knarkar hon? Hon ser rätt väck ut och det beteendet när det gäller nåt så viktigt tyder ju på drogmissbruk.



Ah, ok tack för rättning. Vet du även vad det gäller mer exakt?
Osäker gällande missbruk men i somras var hon väldigt stirrig och stressad angående att hämta ut medicin .
I utredning sa personal på utredningshem att hon lät starka mediciner framme så att barnet kunde nå dessa samt att de påpekade att hon hade ett mycket egenartat beteende
2024-01-07, 20:56
  #3794
Medlem
Snuttegullegulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Undrar om FU sekten läser flachback..då skulle alla vara spyor o våldtäcktsmän

I början av den här tråden så var bland andra Fia själv inne och ”debatterade”. Med tveksam framgång, som med det mesta andra dom tar sig för.

Sen har den här och några andra trådar nämnts av Fia och några andra anhängare ibland i deras livesändningar, med diverse hot om att spåra upp alla skribenter och att deras IT-tekniker vet allt om alla och bla bla bla… 🙂

Så ja, FU vet att den här tråden finns och det stör dom.
2024-01-07, 21:43
  #3795
Medlem
Fia blir bara mer och mer patetisk. Sitter och kallar folk för nollor. Ja man har pengar på banken lcu ett bra jobb med fast anställning och barnen är inte omhändertagna. Alltså en nolla i deras ögon. Sitt och skrik i TikTok och utanför soc kontor. Ring och trakassera tjänstemän varje dag och håll meningslösa monologer i timmar. Så blir du en riktig vinnare
2024-01-07, 21:50
  #3796
Medlem
nu är Fia och Sulles mamma (mamma2.0) och är kurator åt nån millslyckad tjej
2024-01-07, 22:18
  #3797
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
nu är Fia och Sulles mamma (mamma2.0) och är kurator åt nån millslyckad tjej


Tydligen så finns det människor som är så vilsna att de tar juridiska råd av dessa två rättshaverister som har förstört allting för sig
2024-01-07, 22:35
  #3798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Tydligen så finns det människor som är så vilsna att de tar juridiska råd av dessa två rättshaverister som har förstört allting för sig

ja tyvärr
2024-01-07, 23:00
  #3799
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Tydligen så finns det människor som är så vilsna att de tar juridiska råd av dessa två rättshaverister som har förstört allting för sig
Ett av råden som Fia ger är att aldrig kontakta socialen utan söka hjälp hos kyrkan eller liknande
2024-01-07, 23:21
  #3800
Medlem
Fia avslutar liven ikväll på ett storartat sätt. Hon uppmanar sina följare att hänga med imorgon kl.10 då det ska ske spännande saker. Någon frågar vad? Joooo de ska…. Polisanmäla socialtjänsten hör och häpna!!?? Håll i hatten. Den har de aldrig prövat förut
2024-01-08, 01:33
  #3801
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Fia blir bara mer och mer patetisk. Sitter och kallar folk för nollor. Ja man har pengar på banken lcu ett bra jobb med fast anställning och barnen är inte omhändertagna. Alltså en nolla i deras ögon. Sitt och skrik i TikTok och utanför soc kontor. Ring och trakassera tjänstemän varje dag och håll meningslösa monologer i timmar. Så blir du en riktig vinnare

Enligt Fia och co finns det bara 2 grupper av folk på TT. Arbetslösa nollor som bara sitter på TT hela dagarna (roligt jag vet). Och de andra är sockärringar.

Till viss del sant dock. Skrämmande hur många av de som livear som verkligen inte verkar ha något jobb. Förstår inte hur man kan sitta hela dagar på TT live.

Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Fia avslutar liven ikväll på ett storartat sätt. Hon uppmanar sina följare att hänga med imorgon kl.10 då det ska ske spännande saker. Någon frågar vad? Joooo de ska…. Polisanmäla socialtjänsten hör och häpna!!?? Håll i hatten. Den har de aldrig prövat förut

Jag tror polisanmälan går igenom denna gång. Telefonisten lär inte alls vara förvirrad genom hela samtalet.
2024-01-08, 10:41
  #3802
Medlem
nu ringer Fia polisen och ska anmäla kidnappning.
2024-01-08, 10:49
  #3803
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
nu ringer Fia polisen och ska anmäla kidnappning.
De försöker att göra en gruppanmälan hos polisen , Fis, Sulles mamma, Malin och lejonmamman gemensamt .
En som haft sitt barn placerat i 7 år, en som haft barn placerat i 8 år , en som haft barn placerat i 4 år och 1 i knappt 1 år.
Går inte särskilt bra med det
2024-01-08, 10:51
  #3804
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De försöker att göra en gruppanmälan hos polisen , Fis, Sulles mamma, Malin och lejonmamman gemensamt .
En som haft sitt barn placerat i 7 år, en som haft barn placerat i 8 år , en som haft barn placerat i 4 år och 1 i knappt 1 år.
Går inte särskilt bra med det
rättshaverister..sitter o tjafsar 4 st med en polis..löjligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in