Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Fast att kommentera hos exempelvis lejonmamman gör ju ingen skillnad eftersom hon har en psykossjukdom med paranoida inslag och verkligen tror på det hon säger precis som Malin tror en massa om sin son som hon inte ens känner eftersom bara levt med honom när han var mellan 1 och 2 år , nu är han 9 år och de har knappt haft umgänge under dessa år , mamman dök ju dessutom inte upp vid alla umgängen
Ja du har rätt.
Men man blir så attans triggad av att hon sitter dag ut och dag in och tjatar om att "Sverige är ett maffialand som tar barn och ger till pedofiler", andra dagar har dom dödat hennes son. Osv.
Och hon är ju HELT oskyldig, världens bästa mamma och "dom tok min söön på falska krunder med våldi och hoti och hati."
Fan vad jag hatar henne.
Hon får gärna sitta och vara pajas på tiktok resten av livet för mig men detta ringande och trakasserande av tjänstemän, så mkt tid hon tar upp för andra! Riktigt förbannad blir jag.
EDiT: Något som däremot är spännande och gör det nödvändigt att följa henne är att se när det magiska datumet kommer och hon glömmer sin "söön" som hon gjort med sina tidigare två ungar(döttrar tror jag) som soc också snöt för henne. Var väl 12 år sen eller nåt och dom rycker hon mest på axlarna åt när ämnet kommer upp.
Ni ska se att hon glömmer söönen också och hinner knulla fram en till unge innan hon är för gammal.