Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Hur går det för dessa människor? några framsteg? eller fortsätter dem som tidigare, skrika och bråka med myndigheterna, och 0 framsteg?
0 framsteg , Malin hade börjat få telefonumgänge om det har fungerat är oklart .
Barnet har varit omhändertaget i 7 år och känner knappt sin mamma eftersom de haft väldigt lite kontakt , När de förut hade umgängen dök mamman ett antal ggr inte upp och det utan att lämna besked om att inte komma precis som hon vid telefonumgänge ibland inte svarade i telefon .
Lite som att kampen för att ha rätt att träffa sitt barn är det viktiga inte att verkligen dyka upp eller svara i telefon på de tider som bestämts