2024-01-06, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Ja du har rätt.
Men man blir så attans triggad av att hon sitter dag ut och dag in och tjatar om att "Sverige är ett maffialand som tar barn och ger till pedofiler", andra dagar har dom dödat hennes son. Osv.
Och hon är ju HELT oskyldig, världens bästa mamma och "dom tok min söön på falska krunder med våldi och hoti och hati."
Fan vad jag hatar henne.

Hon får gärna sitta och vara pajas på tiktok resten av livet för mig men detta ringande och trakasserande av tjänstemän, så mkt tid hon tar upp för andra! Riktigt förbannad blir jag.

EDiT: Något som däremot är spännande och gör det nödvändigt att följa henne är att se när det magiska datumet kommer och hon glömmer sin "söön" som hon gjort med sina tidigare två ungar(döttrar tror jag) som soc också snöt för henne. Var väl 12 år sen eller nåt och dom rycker hon mest på axlarna åt när ämnet kommer upp.

Ni ska se att hon glömmer söönen också och hinner knulla fram en till unge innan hon är för gammal.

Hahaha exakt som jag också känner!
2024-01-06, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Fast att kommentera hos exempelvis lejonmamman gör ju ingen skillnad eftersom hon har en psykossjukdom med paranoida inslag och verkligen tror på det hon säger precis som Malin tror en massa om sin son som hon inte ens känner eftersom bara levt med honom när han var mellan 1 och 2 år , nu är han 9 år och de har knappt haft umgänge under dessa år , mamman dök ju dessutom inte upp vid alla umgängen

De paranoida inslagen visade sig verkligen när hon stod och tjatade på en stackars personalen på akuten om att hon skulle få gå före i kön för att hon ”hade en akut bihåleinflammation som behövde spolas. När de sedan sa att hon fick vänta på sin tur trodde hon att socialtjänsten hade ordnat så hon inte skulle få hjälp på akuten. Dessutom verkar hon drogad i nästan alla inlägg. Hur skulle hon kunna ha hand om barn?
2024-01-06, 18:36
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
De paranoida inslagen visade sig verkligen när hon stod och tjatade på en stackars personalen på akuten om att hon skulle få gå före i kön för att hon ”hade en akut bihåleinflammation som behövde spolas. När de sedan sa att hon fick vänta på sin tur trodde hon att socialtjänsten hade ordnat så hon inte skulle få hjälp på akuten. Dessutom verkar hon drogad i nästan alla inlägg. Hur skulle hon kunna ha hand om barn?

Lite som att Fia idag hävdade att Enskede-Årsta-Vantör har anställt folk som har i uppgift att skriva konstiga kommentarer till henne när hon sänder live...
2024-01-06, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Hon är inte drogad utan bara sjuk . Hon tror ju att socialtjänsten även hindrar henne från att få ett arbete och är i kontakt med sjukvård
2024-01-06, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Lite som att Fia idag hävdade att Enskede-Årsta-Vantör har anställt folk som har i uppgift att skriva konstiga kommentarer till henne när hon sänder live...
Det är ju en av de bästa fantasier de har , att socialtjänstemän ägnar sin fritid åt att sitta på tiktok och snacka skit om klienter , som om inte dessa tjänstemän har fullt upp med sitt familjeliv med läxläsning osv och inte är intresserade av dysfunktionella personers liv även utanför arbets tid
2024-01-06, 21:20
Avslutad
Citat:
Det är ju en av de bästa fantasier de har , att socialtjänstemän ägnar sin fritid åt att sitta på tiktok och snacka skit om klienter , som om inte dessa tjänstemän har fullt upp med sitt familjeliv med läxläsning osv och inte är intresserade av dysfunktionella personers liv även utanför arbets tid

För att inte tala om hur upptagna de är av att prata snällt i telefon med dessa sophögar till kvinnor från 6 på morgonen tills arbetsdagen är slut.

Angående Malin; Döper man sitt barn till Wilton är man INTE en bra mamma.
2024-01-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
För att inte tala om hur upptagna de är av att prata snällt i telefon med dessa sophögar till kvinnor från 6 på morgonen tills arbetsdagen är slut.

Angående Malin; Döper man sitt barn till Wilton är man INTE en bra mamma.
De andra namn sonen har är Love Eld Vildhjärta så då är inte tilltalsnamnet särskilt problematiskt
2024-01-06, 22:34
Avslutad
Citat:
De andra namn sonen har är Love Eld Vildhjärta så då är inte tilltalsnamnet särskilt problematiskt

Tack, där kom mjölken ut genom näsan.

Hoppas soc har nån makt att byta namn på pojkstackarn i rent vårdande syfte.
2024-01-06, 23:06
Medlem
Citat:
Där har min socialsekreterare faktiskt erkänt att dom håller koll på vissa i sociala medier, tex kan soc ha koll på Marketplace när det gäller ekonomiskt bistånd, doch hur vanligt det är framgick inte, sen får ni tro mig eller ej👍
2024-01-07, 00:05
Medlem
Nariiouhs avatar
Ja Malin och Lejonmamma är verkligen dom jag ogillar mest. Så sinnessjukt irriterande och provocerande.
Malin tyckte ju att det var en superbra ide att bränna böcker mitt i koran-brännar-krisen tidigare i år. IQ-fiskmås.

Fias nya gråtvideo är galet provocerande den med.
2024-01-07, 00:08
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beatrix1
Där har min socialsekreterare faktiskt erkänt att dom håller koll på vissa i sociala medier, tex kan soc ha koll på Marketplace när det gäller ekonomiskt bistånd, doch hur vanligt det är framgick inte, sen får ni tro mig eller ej👍

Dom håller garanterat koll på folk, under arbetstid och sådant som är relevant. Som exemplet du gav.

Men att sitta på fritiden och kolla på dom är jag skeptisk till. Kanske nån gång ibland för skojs skull. Jag hade inte heller kunnat låta bli.
2024-01-07, 00:41
Medlem
Dopys avatar
Hur går det för dessa människor? några framsteg? eller fortsätter dem som tidigare, skrika och bråka med myndigheterna, och 0 framsteg?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in