2024-01-07, 10:57
Medlem
God fortsättning!

När jag började runka var jag omkring 8-9 års ålder. Under tonåren runkade jag som en tok och provade allt som går 😅

Knullade allt som gick att knulla. Såg jag ett hål eller som kunde vara ett hål som med lite uppfinningsrikedom kunde tänka kunna testar jag det. 😂

Ganska tidigt i min runk-karriär upptäckte jag edging. Trodde på allvar att det var jag som ”uppfunnit” kommit på den tekniken som var mind blowing. Det var magiskt skönt och från den stunden ville jag edga varje runk. Helt plötsligt räckte inte en vanlig” snabb runk för att tillfredsställa mig och mätta min kåthet och begär.

Som sagt trodde jag att edging var min upptäckt och att inga andra killar gjorde det. Tänkte att det här var så magiskt och extremt skönt att jag ville missionera ut budskapet till alla killar i min bekantskap. Tekniken var helt enkelt för skön för att inte dela med sig av. 😂

Jag hade alltså inte läst om det utan under mitt frenetiska runkade upptäckt att om jag runkade länge och långsamt, byggde upp känslan och saktade ner precis när jag var på väg att komma kunde bibehålla den sköna känslan som uppstod då och runka med den njutningen i oändlighet. Det var inte ovanligt att jag runkade i timmar.

Någon mer som känner igen sig? Nu i vuxen ålder är jag öppen med sex, sexualitet, onani. Pratar gärna och delar med mig av det med mina manliga vänner. Till en början var de flesta jag började prat med blyga, generade, LOL:ade nervöst och bytte ämne. Med tiden öppna de upp sig och idag kan jag prata om det med alla nära grabbpolare och de tar upp ämnet med mig och snackar om deras runkande, hur de gör, frågar hur jag gör osv. Är förvånad över att en hel del av vännerna inte vet vad edging är. En del kände inte igen vad termen betyder men när jag förklarar insett att de faktiskt edgar de flesta gånger men inte visste det kallas edging. Några har aldrig provat det utan har alltid startat runka och kört på tills de kommer. Det kom upp när de ställde sig frågande till hur man ens kunde hålla på och runka så lång tid som en halvtimme 😅

Tycker nästan synd om dem som i så många år aldrig upplevt en ”riktig” orgasm. Uppleva den enorma skillnaden i njutning.

Hur är det med er killar? ”Upptäckte ni edging i tonåren och hur började ni?

Ni som aldrig testat! Hur kommer det sig? Är det något som ni nu vill testa?

Oavsett, berätta gärna om er första edging! Hur gjorde du, teknik, hur länge, hur kändes det och är det något som du praktiserar sedan dess. För du det varje gång, ibland och varför. 🙃
Citera
2024-01-07, 11:07
Medlem
Det borde inte ha någon betydelse eller elevens men nämner det ändå för jag tycker nog att det ändå kan vara intressant att veta. Jag har i stort sätt inga vänner som är bi/homosexuella (vad jag vet) och då är jag ändå gay.

Har aldrig trivs med bögar som är feminina och har under min uppväxt bara haft heterosexuella grabbpolare och knappt några kvinnliga vänner. Har helt enkelt trivs i en manlig, grabbig hetero miljö. Har spelat lagsport, gjort lumpen och stormtrivts. Sen så är det väl ändå win att som bög omge sig av killar 😅

Nämner detta eftersom Flashbackare har en tendens att för minsta lilla kalla saker för bögigt. 😂 Vilket jag i och för sig tycker är sjukt kul. Har man inte distans till sig själv och humor är man bra tråkig enligt mig 😁

Så kommer påståendet ”dina polare måste va gay för annars pratar man inte om sånt med polare” är svaret: I detta fall stämmer det inte för de är alla heterosexuella. 🤣
Citera
2024-01-08, 06:00
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
God fortsättning!

När jag började runka var jag omkring 8-9 års ålder. Under tonåren runkade jag som en tok och provade allt som går 😅

Knullade allt som gick att knulla. Såg jag ett hål eller som kunde vara ett hål som med lite uppfinningsrikedom kunde tänka kunna testar jag det. 😂

Ganska tidigt i min runk-karriär upptäckte jag edging. Trodde på allvar att det var jag som ”uppfunnit” kommit på den tekniken som var mind blowing. Det var magiskt skönt och från den stunden ville jag edga varje runk. Helt plötsligt räckte inte en vanlig” snabb runk för att tillfredsställa mig och mätta min kåthet och begär.

Som sagt trodde jag att edging var min upptäckt och att inga andra killar gjorde det. Tänkte att det här var så magiskt och extremt skönt att jag ville missionera ut budskapet till alla killar i min bekantskap. Tekniken var helt enkelt för skön för att inte dela med sig av. 😂

Jag hade alltså inte läst om det utan under mitt frenetiska runkade upptäckt att om jag runkade länge och långsamt, byggde upp känslan och saktade ner precis när jag var på väg att komma kunde bibehålla den sköna känslan som uppstod då och runka med den njutningen i oändlighet. Det var inte ovanligt att jag runkade i timmar.

Någon mer som känner igen sig? Nu i vuxen ålder är jag öppen med sex, sexualitet, onani. Pratar gärna och delar med mig av det med mina manliga vänner. Till en början var de flesta jag började prat med blyga, generade, LOL:ade nervöst och bytte ämne. Med tiden öppna de upp sig och idag kan jag prata om det med alla nära grabbpolare och de tar upp ämnet med mig och snackar om deras runkande, hur de gör, frågar hur jag gör osv. Är förvånad över att en hel del av vännerna inte vet vad edging är. En del kände inte igen vad termen betyder men när jag förklarar insett att de faktiskt edgar de flesta gånger men inte visste det kallas edging. Några har aldrig provat det utan har alltid startat runka och kört på tills de kommer. Det kom upp när de ställde sig frågande till hur man ens kunde hålla på och runka så lång tid som en halvtimme 😅

Tycker nästan synd om dem som i så många år aldrig upplevt en ”riktig” orgasm. Uppleva den enorma skillnaden i njutning.

Oavsett, berätta gärna om er första edging! Hur gjorde du, teknik, hur länge, hur kändes det och är det något som du praktiserar sedan dess. För du det varje gång, ibland och varför. 🙃

Jag tror jag var 17 när jag testade edging för första gången, jag bodde i en liten by så det fanns inte så mycket att göra på bygden så jag var mest hemma å onanerade, jag hade många sköna stunder för mig själv. Jag knullade också allt som gick att knulla, jag hade en tvåsitssoffa i mitt rum som jag knullade, in med kuken mellan dynorna å så körde jag på. Stackars soffa vad den fick stå ut med.
Citera
2024-02-12, 01:20
Medlem
Flashbackatmes avatar
Glömmer aldrig när man fick höra att en kompis kört kuken i ett banskal och runkat/knullat det.
Även någon som runkade i en strumpa var det.
Citera
2024-02-12, 09:25
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
God fortsättning!

Jag var 14år när jag satt med en massa porrtidningar jag fått tag på.
Brukade lägga upp alla med mittuppslaget och runka 10 drag till varje tidning.
Hade jag ett 15-20-tal tidningar så hann jag inte så långt ibland innan jag sprutade, men så kom jag på att ta pauser så fort jag kände det komma.

Ibland lyckades jag stoppa orgasmen, ibland inte

Men att kunna stoppa orgasmen och sedan fortsätta lite senare gjorde ju att när väl orgasmen kom så var den så mycket bättre.

Jag hade inte läst om edging eller att någon pratat om det.

Det var bara på rent eget initiativ när jag hade huset för mig själv när övriga familjen var långt borta.
Citera
2024-02-15, 12:02
Medlem
Onan-erarens avatar
Igår efter jobbet å gymmet så tappade jag upp ett bad å tog en lång härlig runk stund, att runka i badet är härligt å så var det ju alla hjärtans dag.
Citera
2024-02-16, 12:38
Medlem
Basers avatar
För min del så har denna leksak revolutionerat mitt onanerande, särskilt när man synkar den med porrren man tittar på.

https://www.thehandy.com/new-to-handy/

Fler som använder liknande för att förhöja upplevelsen av sin kvalitetstid?
Citera
2024-02-16, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baser
För min del så har denna leksak revolutionerat mitt onanerande, särskilt när man synkar den med porrren man tittar på.

Jag har riktigt sugen på att köpa den men tvekar. Dyr leksak och känns som ett rejält steg från fleshlight till en maskin

Du får gärna berätta mer om dina vanor och hur du runkat och med vad innan du köpte den och varför du bestämde dig för att göra det. Du verkar tycka den är bra eftersom den revolutionerat ditt runkande så har du slutat runka med händerna? Har du ändrat ditt beteende, runkstunder? Alltså hur länge du runkar, edgar du? Gjorde det innan? I så fall edgar mer eller mindre med thehandy? osv.

Hur är den? Värd sitt pris? Låter den mycket?

haha Många frågor från mig nu!!
Citera
2024-02-17, 20:34
Medlem
Basers avatar
Citat:
Jag har riktigt sugen på att köpa den men tvekar. Dyr leksak och känns som ett rejält steg från fleshlight till en maskin

Du får gärna berätta mer om dina vanor och hur du runkat och med vad innan du köpte den och varför du bestämde dig för att göra det. Du verkar tycka den är bra eftersom den revolutionerat ditt runkande så har du slutat runka med händerna? Har du ändrat ditt beteende, runkstunder? Alltså hur länge du runkar, edgar du? Gjorde det innan? I så fall edgar mer eller mindre med thehandy? osv.

Hur är den? Värd sitt pris? Låter den mycket?

haha Många frågor från mig nu!!

Runkade definitivt mindre innan jag köpte the handy, nu är det ju mycket skönare! Runkade nog mest som vanligt innan, möjligen att det blev någon lyxvariant ibland med lite lube.

Började titta på något hjälpmedel för oss män för att jag var så avundsjuk på frugans magic wand som jag köpt till henne och där verkade the handy faktiskt vara en av få hjälpmedel för män som faktiskt verkar uppskattad och dessutom har ett stort community runtomkring.

Möjligtvis att the handy har förkortat stunderna något, det är helt enkelt skönt. Har i ärlighetens namn inte ägnat sig så mycket åt edging, men det finns mycket material och den verkar på populär för just detta så kommer definitivt utforskas mer framöver.

Den största skillnaden mot handen är att man faktiskt blir mer tillfredsställd, mer likt som om man faktiskt hade fått ett en avrunkning eller en avsugning.

Tror jag köpte min för drygt 1300, lite dyrt kanske men går inte alls att jämföra med fleshlight eller liknande. En liten nackdel är att den låter en del, inte så att det stör men man bör vara ensam i huset..
Senast redigerad av Baser 2024-02-17 kl. 20:51.
Citera
2024-02-18, 23:30
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baser

Wow, den måste jag testa.
Citera
2024-03-12, 06:39
Medlem
Onan-erarens avatar
Vaknade med ståkuk å vrålkåt, spottade i näven å drog av en runk, fick hålla på ett tag innan det gick för mig men när det gick så kom jag hårt. Det blev lite kladdigt men in i duschen å nu är jag ren å fräsch å ska snart åka till jobbet.
Citera
2024-03-12, 06:56
Medlem
CarlvonRosens avatar
Morgonen innan jobbet i soffan efter frukost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in