2021-02-06, 10:25
Medlem
Var nog mer spännande när ja var yngre, på jobbtoalett, hemmafester (om man inte fått sig ett nyp), i polarens säng när man sov över osv.
Nu för tiden bara i min egen dusch för att de e smidigt o tvätta rent efteråt :P Tråkigt men smidigt.
Citera
2021-02-07, 13:25
Medlem
joggen53s avatar
Tips på sida. Onanera.se. Finns mycket att läsa
Citera
2021-02-11, 17:19
Medlem
Najs sida, tack.

Någon som vill dela teknik och orgasmer?!
Filma och posta här!! 😃

Yes jag är bög så ni behöver inte skriva det.

Är väl ett plus att lära sig något och bli kåt.
Citera
2021-02-11, 17:38
Medlem
Runka, herregud, det är sådant som tonåringar, apor och förståndshandikappade sysslar med.

Väx upp gott folk.
Citera
2021-02-11, 17:43
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
En gång när jag var påväg till högskolan och gick på en gångväg, då såg jag en kille som gick och drog i kuken. Det var konstigt att han fortsatte fast man kommer där och går.
Citera
2021-02-11, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anka90
Var nog mer spännande när ja var yngre, på jobbtoalett, hemmafester (om man inte fått sig ett nyp), i polarens säng när man sov över osv.
Nu för tiden bara i min egen dusch för att de e smidigt o tvätta rent efteråt :P Tråkigt men smidigt.
Behöver du inte visuell stimulans, det behöver jag.
Citera
2021-02-11, 23:16
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Behöver du inte visuell stimulans, det behöver jag.

Ursäkta kanske en dum fråga, men varför behöver du visuell stimulans?
Räcker det inte med att vara kåt och ha det skönt och få orgasm?

Jag vet ju att det ofta skiljer sig från män till kvinnor, men för mig som kvinna så räcker det med att jag är kåt, jag behöver inte stimulans utifrån, även om det kan piffa till det hela ibland.
Citera
2021-02-12, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ursäkta kanske en dum fråga, men varför behöver du visuell stimulans?
Räcker det inte med att vara kåt och ha det skönt och få orgasm?

Jag vet ju att det ofta skiljer sig från män till kvinnor, men för mig som kvinna så räcker det med att jag är kåt, jag behöver inte stimulans utifrån, även om det kan piffa till det hela ibland.
Tja vi män är visuella, tänk bara på striptease.
Citera
2021-02-12, 11:34
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Tja vi män är visuella, tänk bara på striptease.

Men även om jag som kvinna tänker på striptease, så behöver jag inte den yttre stimulansen för att onanera.
Det kan vara trevlig och eggande med striptease om den utförs av unga snygga män, men det är ju inget jag vill onanera till, det eggar bara lite.

Det jag undrar, är att även om män är visuella och vi kvinnor något annat, så är frågan om en man nästan måste ha sån stimulans för att kunna runka, eller är det bara att det förhöjer upplevelsen?
Jag kan få en häftigare upplevelse om jag kollar på porr samtidigt, men jag behöver det inte, min egen kåthet räcker bra.
Citera
2021-02-12, 13:18
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Men även om jag som kvinna tänker på striptease, så behöver jag inte den yttre stimulansen för att onanera.
Det kan vara trevlig och eggande med striptease om den utförs av unga snygga män, men det är ju inget jag vill onanera till, det eggar bara lite.

Det jag undrar, är att även om män är visuella och vi kvinnor något annat, så är frågan om en man nästan måste ha sån stimulans för att kunna runka, eller är det bara att det förhöjer upplevelsen?
Jag kan få en häftigare upplevelse om jag kollar på porr samtidigt, men jag behöver det inte, min egen kåthet räcker bra.

Jag behöver ingen yttre stimulans för att runka, kåthet och fantasi räcker gott. Porr eller liknande kan jag använda ibland för att höja kåtheten typ. Runkar dock aldrig fram till orgasm till porr, tycker den blir starkare utan!
Citera
2021-02-12, 15:02
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mundur
Jag behöver ingen yttre stimulans för att runka, kåthet och fantasi räcker gott. Porr eller liknande kan jag använda ibland för att höja kåtheten typ. Runkar dock aldrig fram till orgasm till porr, tycker den blir starkare utan!

Tack för svar.
Intressant att du tycker att orgasmen blir starkare utan porr.
Jag inbillar mig att en del män tycker att den blir starkare så intressant med någon som har en avvikande åsikt.
Citera
2021-02-12, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryling
Runka, herregud, det är sådant som tonåringar, apor och förståndshandikappade sysslar med.

Väx upp gott folk.
Asexuella, herregud det är sådant som barn, utvecklingsstörda och autister är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in