2023-12-11, 08:42
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Jag skulle vilja lära mig lite mer om edging (stavas det så??) och hur man maxar sin njutning. När jag runkar så vill jag helst att det ska gå snabbt, tittar gärna på porr. Men nu skulle jag som sagt vilja veta hur ni gör. Det är så klart individuellt, men någon kanske kan ge tips på hur man får ut det mesta av sin egentid. 🙂

Jag brukar pausa när jag känner att det håller på att gå sen drar jag igång igen å låter det gå för mig, jag tycker orgasmen känns lite hårdare när jag tillåter mig att komma.
Citera
2023-12-11, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag brukar pausa när jag känner att det håller på att gå sen drar jag igång igen å låter det gå för mig, jag tycker orgasmen känns lite hårdare när jag tillåter mig att komma.

Tack för tipset Onan-eraren. Ska försöka tänka på det nästa gång jag drar en handtralla.
Citera
2023-12-21, 05:44
Medlem
Onan-erarens avatar
I går kväll knullade jag en av mina fleshlights, satte den mellan soffdynorna å smörjde rejält å körde på utav bara helvete, det gick efter 15 minuter. Gjorde rent den å gick å la mig mycket nöjd.
Citera
2023-12-21, 21:47
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
I går kväll knullade jag en av mina fleshlights, satte den mellan soffdynorna å smörjde rejält å körde på utav bara helvete, det gick efter 15 minuter. Gjorde rent den å gick å la mig mycket nöjd.

Hej, vilka Fleshlights har du ?

Själv har jag:

Elsa Jean
Ana Foxxx
Christa Mack
Autumn Falls
Kendra Sunderland
Riley Reid
Riley Steele
Eliza Ibarra
Citera
2023-12-26, 13:13
Medlem
Är inne i en period just nu då jag runkar minst en gång varje dag! 😯 Intalar mig själv att jag minsann inte ska runka men faller platt varje gång. Kan ibland komma på mig själv med att sitta på jobbet (arbetar som medicinsk sekreterare och lyssnar på många olika doktorer) och fundera på hur stora könsorgan de manliga läkarna har. 🫣 Det kanske tyder på något missbruk av något slag, vad vet jag.

Fler killar som har likande problem??
Citera
2023-12-26, 13:29
Medlem
Föredrar vanligt sex framför en runk. Är man i ett bra förhållande har man lyxen att kunna välja. Runk kan man göra när man till exempel är på en tråkig middag och inte vill sitta och se svärmor djupt i ögonen.
Citera
2023-12-26, 16:14
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Är inne i en period just nu då jag runkar minst en gång varje dag! 😯 Intalar mig själv att jag minsann inte ska runka men faller platt varje gång. Kan ibland komma på mig själv med att sitta på jobbet (arbetar som medicinsk sekreterare och lyssnar på många olika doktorer) och fundera på hur stora könsorgan de manliga läkarna har. 🫣 Det kanske tyder på något missbruk av något slag, vad vet jag.

Fler killar som har likande problem??

Ööh du lyssnar på dina kollegor när de pratar om viktiga saker å funderar på hur deras könsorgan ser ut. Jag jobbar i livsmedelsbutik å har inte ens tänkt tanken på hur mina kvinnliga kollegors bröst ser ut eller om de är tighta i fittan eller inte. Det får jag väl reda på om jag går i sängen med någon av dom, hur gammal är du?
Citera
2023-12-26, 16:54
Medlem
Citat:
Ööh du lyssnar på dina kollegor när de pratar om viktiga saker å funderar på hur deras könsorgan ser ut. Jag jobbar i livsmedelsbutik å har inte ens tänkt tanken på hur mina kvinnliga kollegors bröst ser ut eller om de är tighta i fittan eller inte. Det får jag väl reda på om jag går i sängen med någon av dom, hur gammal är du?

Vet att det kanske lät lite löjligt när jag skrev det, men tror att jag lider lite av sexuell frustration. ☺️ Är 36 år, oskuld kanske ska tilläggas, och det kan vara en anledning till att jag känner som jag gör.
Citera
2023-12-27, 06:53
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Vet att det kanske lät lite löjligt när jag skrev det, men tror att jag lider lite av sexuell frustration. ☺️ Är 36 år, oskuld kanske ska tilläggas, och det kan vara en anledning till att jag känner som jag gör.

Okej då förstår jag.
Citera
2023-12-27, 07:36
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
En i duschen är standard..
Citera
2023-12-31, 18:03
Medlem
Onan-erarens avatar
Så där ja, då var sista runken för detta året dragen, men många fler ska det bli under 2024 å så hoppas jag på att jag får knulla mycket. Gott nytt år på er.🍾🥂
Citera
2023-12-31, 22:17
Medlem
Drog precis en snabbrunk efter nyårsmiddagen i soffan medans familjen krånglade med disken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in