2024-01-06, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Klandervärd på Youtube.

Tack!
2024-01-06, 12:27
Medlem
Luzzjes avatar
Emelie Dumbo Bergqvist har nu suttit hela tidig morgon/förmiddag och försökt få pengar från folk (inte så öppet, men ni vet ”skriv i dm *wink wink*”) för att hon inte har några pengar. Stackars Emelie. Okej då ska vi se varför idioten inte har några pengar kvar:
1) hon är så urbota dum att hon spela upp över 30000kr på några dagar (hon har väl satt in runt 3-4k om jag räknat rätt och vunnit och förlorat, men som mest hade hon ju 26k där ett tag).
2) hon tycker att det är billigt och ”ett bra tips” att köpa 72h internet för 199kr eller vad hon sa? Jag betalar 200kr i månaden för obegränsad surf, samtal osv till min mobil.
3) Idioten köper red bull och chips istället för riktig mat.

Emelie, allt du säger och gör just nu sammanställs och kommer vidarebefordras till tingsrätten, din advokat, kommunen och din förvaltare. Spela dina kort rätt.

Och just det! Skatteverket tackade för upplysningarna som kommit in från olika håll om dina inkomster från spel, OF som du så tacksamt laddade upp bevis för. Det lilla du sparat kommer _inte_ att räcka till den skulden.

God helg!
2024-01-06, 12:45
Medlem
Glöm inte att tipsa skatteverket om att hon ska skatta för all swish hon fått in under 2023. Jag har redan tipsat men fler borde göra det!
2024-01-06, 13:01
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Ska hälsa från kamrat Von Svinpäls att han är tillbaks på forumet den 28:e med ny spännande Bumbi information.
2024-01-06, 13:32
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Jag kan tänka mig kicken man får av att ta hem en fet vinst och sen leva gott på den ett tag. Kanske köpa sig något kul eller en resa. Men i Bumbis fall så får hon ju aldrig njuta av några pengar då varje vinst genast ska spelas bort. I somras vet jag att hon tog ut en del pengar när hon vann lite större summor, men de gick väl till att betala av gamla privata spelskulder? Och resten spelade hon ändå upp förr eller senare. Vad är belöningen för henne när det gäller spelandet?

Precis INGENTING.
2024-01-06, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Jag kan tänka mig kicken man får av att ta hem en fet vinst och sen leva gott på den ett tag. Kanske köpa sig något kul eller en resa. Men i Bumbis fall så får hon ju aldrig njuta av några pengar då varje vinst genast ska spelas bort. I somras vet jag att hon tog ut en del pengar när hon vann lite större summor, men de gick väl till att betala av gamla privata spelskulder? Och resten spelade hon ändå upp förr eller senare. Vad är belöningen för henne när det gäller spelandet?

Precis INGENTING.

Det är ändå rätt underhållande att se spelmissbruk i dess värsta form. Man lär sig en hel del att se på BumbiDumbi. Främst att aldrig dumspela.
2024-01-06, 14:11
Medlem
Nu hänger hon ut sina systrar lgen. Oj, vilken överraskning. Det var tacken för att Emelie fick komma vid jul!
2024-01-06, 14:12
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Ska hälsa från kamrat Von Svinpäls att han är tillbaks på forumet den 28:e med ny spännande Bumbi information.

Tackar för det!
2024-01-06, 14:12
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Nu hänger hon ut sina systrar lgen. Oj, vilken överraskning. Det var tacken för att Emelie fick komma vid jul!

Var livar hon ifrån? Klandervärds live gick ner tyvärr!
2024-01-06, 14:18
Medlem
Citat:
Nu ska hon försöka manipulera sina tittare att "höra av sig i dm på instagram". Alla vet ju vad det kommer gälla, hon vill ha swish. Hon är verkligen vidrig.
Läser på insta grupp där dom bästa infiltratörerna berättar allt dom vet.
Hon hade en ny malmö tjej med riktiga pengar, men hon blev blockad förra veckan när hon mass blockade folk på instagram. Vilket var perfekt! bra jobbat Dumbo du ska inga pengar ha!
2024-01-06, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Var livar hon ifrån? Klandervärds live gick ner tyvärr!

Tiktok!

"Bumbiana"
2024-01-06, 14:29
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Tiktok!

"Bumbiana"

Perfekt, tack! 🥳👏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera