2024-01-06, 08:58
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jagar medhåll hos andra tyder på svaghet, vilken betacuck!

Varför skapar ni inte en tråd där "män" kan hänga ut psykobrudar? Har du bevis på att du gjort det förr pga att du brinner för ämnet? Eller är det som alla tror, det är just bara Linnea du vill hänga ut?
Citera
2024-01-06, 08:59
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror tyvärr inte den e borta pga yt, linnea stängde ner den.
Nu är det ju YouTube som stängt ner Chrippas kanal pga brott, inte Linnea.
Citera
2024-01-06, 09:00
Medlem
Citat:
Jag bestämmer själv när jag avlägsnar mig från tråden.

Tonårstrots när det är som bäst
Citera
2024-01-06, 09:05
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Varför ska jag svara en irrelevant beta hane som dig? Men jag gör det ändå. Hon ljuger om allt och det kommer visa sig, att du är manipulerad av systemet är din last och inte min.

Men du ville varna för pyskobrudar sa du ju! det va så viktigt. Jag vill läsa mer om ditt engagemang inom ämnet. Men nu vill du bara hänga ut Linnea, eller?
Citera
2024-01-06, 09:06
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn

Jag sökte nu och översatte i google translate åt er som inte lärde er engelska och blev fast vid svensktalande youtubekanaler.
Detta är vad Chrille hade läst om han ville veta om det är en bra ide att börja trolljaga och doxa flashbackares hemadresser:

Citat:
Vi tillåter inte innehåll som riktar sig till någon med långvariga förolämpningar eller förtal baserat på deras fysiska egenskaper eller skyddade gruppstatus, som ålder, funktionshinder, etnicitet, kön, sexuell läggning eller ras. Vi tillåter inte heller andra skadliga beteenden, som hot eller doxxing. Tänk på att vi har ett striktare förhållningssätt när det gäller innehåll som riktar sig till minderåriga.

Om du hittar innehåll som bryter mot denna policy, rapportera det. Instruktioner för att rapportera överträdelser av våra riktlinjer för communityn finns här. Om du hittar många videor eller kommentarer som du vill rapportera kan du rapportera kanalen. Om du vill ha tips om hur du håller dig säker, håller ditt konto säkert och skyddar din integritet, kolla in Creator Safety Center och Håll dig säker på YouTube.

Om specifika hot riktas mot dig och du känner dig osäker, rapportera det direkt till din lokala brottsbekämpande myndighet.
Citera
2024-01-06, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Men du ville varna för pyskobrudar sa du ju! det va så viktigt. Jag vill läsa mer om ditt engagemang inom ämnet. Men nu vill du bara hänga ut Linnea, eller?

Ja det är klart hon ska hängas ut, hon är ju en stor del av tråden. Eller hur tänkte du nu?
Citera
2024-01-06, 09:07
Medlem
Citat:
Finns ju en anledning att personer i denna krets redan tagit avstånd. Vem vet de kanske redan reagerat. Det vet väl inte du?

Att ta avstånd är inte att ingripa.
Hans anhöriga har redan yttrat sig om att det pågått en längre tid.
Så du kan ju du berätta vad som gjorts här under en längre tid eftersom jag inte vet så frågar jag.
Vad har gjorts för att ingripa i en relation där ett barn finns inblandat, där en polare/anhörig syns med röda märken i facet, näsblod (eller vad det nu var Gävle-bruden hade bevittnat för flera månader sedan)
Citera
2024-01-06, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Många här verkar tro att en man inte har rätt att slå tillbaka när en kvinna slår dom.

Nej det är nog egentligen inte det stora problemet. Just nu är nog inte ens grundfallet alls ens vad man tänker på längre.
Hade Chrippa häktats och ingen av Julia, Jocke, Gustav, Anjo, Rask m.fl skulle börjat sin grej utan de hade legat lågt och så hade utredningen och rätten gjort sitt och man fått fram ett beslut så hade det kommit en dom och ett protokoll om vad som hänt och saken hade varit avgjord. Det är nog få som uttrycker sig kritiskt mot Chrippa som faktiskt nu syftar på själva händelsen.
Men tack vare att de där gänget härjat som det gjort är det ju de man har åsikter om och på grund av vad de lagt ut och på vilket sätt de gör det gör ju dessvärre att de enbart drar ner trovärdigheten och nivån på hela alltet sant för antalet spekulationer att komma på alternativa sanningar åt alla håll. Så att Chrippa har så många som inte är på hans sida och stöttar honom nu har han ju till stor del orsakat själv utifrån sitt efter material han lagt ut själv om honom och hans agerande men just nu kan han ju tacka sin bror, ex, vän med flera för att detta blivit ett ännu större problem.

Jag tycker inte synd om Chrippa att han sitter häktad förrän jag vet att han är oskyldig och det får utredningen avgöra. Dock kan jag tycka synd om honom rörande hans närstående och deras agerande och hur de orsakat ett kaos -för det har han ju faktiskt inte kunnat styra själv och det är ju inte till någon fördel för honom.
Citera
2024-01-06, 09:11
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ja det är klart hon ska hängas ut, hon är ju en stor del av tråden. Eller hur tänkte du nu?

Så varför inte vänta tills EFTER domen?
Citera
2024-01-06, 09:11
Medlem
Citat:

Skriver under på detta. Hon ska inte komma undan bara för hon enligt många är av ”det svagare könet”.
Citera
2024-01-06, 09:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Har du bevis på detta så upp me dom annars håll käft.
Citera
2024-01-06, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Skriver under på detta. Hon ska inte komma undan bara för hon enligt många är av ”det svagare könet”.

Det är så de resonerar, bilder från chattar osv är manipulerade, filmen är säkert också redigerat. Allt detta vill Chrippas vänner göra, med risk för karriärsmord!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in