Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
B 5523-23 ab 30 maskad del2.pdf
Exakt.
Du får kolla igenom sidorna, sida 53, och 57 dyker det upp om sminket. Finns några fler frågor där hennes tidigare förhållande dyker upp som jag inte har möjlighet att lägga upp.
Tycker som sagt att alla har en del i den här soppan på ett eller annat sätt, och ingen har behandlat den andre med respekt vilket är rent utav vidrigt.
Ok, nu var det väldigt mycket som var maskat. Men det han skall ha gjort är att kalla henne för man när hon var osminkad.
Kanske inget jag hade valt att göra till den jag är tillsammans med. Men att gå till extrema nivåer och påstå att han har psykiskt misshandlat Julia i 7 års tid känns väldigt extremt!
Hon Nadia som det refereras till i förhöret verkar inte Julia superförtjust i heller.
Förhörsledare
Julia
F: Fast vi tycker det är konstigt. Vi reagerar ju på.. när vi får till oss saker.. då måste vi.. för både din säkerhet och framförallt din dotters säkerhet.. vi måste ta de här sakerna på allvar.
J:Mm. Ja, det förstår ju jag också. Men som jag säger, ni behöver inte vara oroliga. Ni har ingenting att vara oroliga över.
F: Varför skulle någon eller några säga flera saker som gör att vi får oro gällande ert förhållande?
J: Det är bara en person som har pratat och den här personen heter Nadia.
F: Har du nånsin blivit utsatt för någon kränkning?
J: Nej. Sju år tidigare. Inte nu.
f: Kontrollerar han dig?
J: Nej. Jag kontrollerar mig själv
Tycker Julia verkar rätt bestämd i förhöret att det är motsatsen till vad folk verkar tro här...