2024-01-04, 15:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ägarbyte, återlämnad till VW Finans, den 27/12 och avställd den 28/12
Vänta, lämnade han tillbaka bilen? Varför?
Hände något innan misshandeln?
Och Linnea skrev ju att dem beslagtog bilen?
Citera
Medlem
immenses avatar
Fan vad fräscht att skriva till två olika tjejer att man älskar dom och inte kan leva utan dom bla bla bla. Sedan målar man upp sig själv som ett offer när det kommer fram.
Och fan vad värdigt att ta tillbaks en snubbe som lämnat en för att pippa en yngre snyggare brud i några månader för att ”han inte mådde bra”. Klassisk tjock ensam småbarnsmamma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
B 5523-23 ab 30 maskad del2.pdf

Exakt.
Du får kolla igenom sidorna, sida 53, och 57 dyker det upp om sminket. Finns några fler frågor där hennes tidigare förhållande dyker upp som jag inte har möjlighet att lägga upp.

Tycker som sagt att alla har en del i den här soppan på ett eller annat sätt, och ingen har behandlat den andre med respekt vilket är rent utav vidrigt.

Ok, nu var det väldigt mycket som var maskat. Men det han skall ha gjort är att kalla henne för man när hon var osminkad.

Kanske inget jag hade valt att göra till den jag är tillsammans med. Men att gå till extrema nivåer och påstå att han har psykiskt misshandlat Julia i 7 års tid känns väldigt extremt!

Hon Nadia som det refereras till i förhöret verkar inte Julia superförtjust i heller.

Förhörsledare
Julia

F: Fast vi tycker det är konstigt. Vi reagerar ju på.. när vi får till oss saker.. då måste vi.. för både din säkerhet och framförallt din dotters säkerhet.. vi måste ta de här sakerna på allvar.
J:Mm. Ja, det förstår ju jag också. Men som jag säger, ni behöver inte vara oroliga. Ni har ingenting att vara oroliga över.

F: Varför skulle någon eller några säga flera saker som gör att vi får oro gällande ert förhållande?
J: Det är bara en person som har pratat och den här personen heter Nadia.

F: Har du nånsin blivit utsatt för någon kränkning?
J: Nej. Sju år tidigare. Inte nu.

f: Kontrollerar han dig?
J: Nej. Jag kontrollerar mig själv

Tycker Julia verkar rätt bestämd i förhöret att det är motsatsen till vad folk verkar tro här...
Senast redigerad av Knarkblomman 2024-01-04 kl. 15:08.
Citera
2024-01-04, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Hans lägenhet… han har väl rätt att göra vad han vill…

Det är en hyresrätt.
Och nej, man får inte göra vad man vill. Se hur detta gick för Chrippa nu med den attityden
Citera
2024-01-04, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hon kommer få sina fiskar varma.

Frågan är vad borderlinebruden ska göra nu när Gurra bytt lås? Där jag bor är det nästan -40 då vill man gärna ha ett hem. Flickrummet nästa eller pumpa upp läpparna och starta en OF?

Hon drar sig till orten och jagar en babbe.
Citera
2024-01-04, 15:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Fråga 400Ben Hen vet alldeles säkert
Citera
2024-01-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Ok, nu var det väldigt mycket som var maskat. Men det han skall ha gjort är att kalla henne för man när hon var osminkad.

Kanske inget jag hade valt att göra till den jag är tillsammans med. Men att gå till extrema nivåer och påstå att han har psykiskt misshandlat Julia i 7 års tid känns väldigt extremt!

Hon Nadia som det refereras till i förhöret verkar inte Julia superförtjust i heller.

Förhörsledare
Julia

F: Fast vi tycker det är konstigt. Vi reagerar ju på.. när vi får till oss saker.. då måste vi.. för både din säkerhet och framförallt din dotters säkerhet.. vi måste ta de här sakerna på allvar.
J:Mm. Ja, det förstår ju jag också. Men som jag säger, ni behöver inte vara oroliga. Ni har ingenting att vara oroliga över.

F: Varför skulle någon eller några säga flera saker som gör att vi får oro gällande ert förhållande?
J: Det är bara en person som har pratat och den här personen heter Nadia.

F: Har du nånsin blivit utsatt för någon kränkning?
J: Nej. Sju år tidigare. Inte nu.

Tycker Julia verkar rätt bestämd i förhöret att det är motsatsen till vad folk verkar tro här...

Ta dig tid och läs alla sidor.

Nu handlar i den tråden om det fallet, men det är självklart anmärkningsvärt att han inte betett sig helt hundra i sitt tidigare.
Sen om hon stöttar han nu och lever lyckliga i alla sina dagar, det får bli en annan tråd så småningom
Citera
2024-01-04, 15:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av immense
Fan vad fräscht att skriva till två olika tjejer att man älskar dom och inte kan leva utan dom bla bla bla. Sedan målar man upp sig själv som ett offer när det kommer fram.
Och fan vad värdigt att ta tillbaks en snubbe som lämnat en för att pippa en yngre snyggare brud i några månader för att ”han inte mådde bra”. Klassisk tjock ensam småbarnsmamma.

Glöm inte att hon också vill ta tillbaka sin anabola otrogna pojkvän som utsatte henne för pyskisk terror och kallade henne Gorilla tjockis fattig osv osv i flera år
Citera
2024-01-04, 15:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo lider av psykisk ohälsa, det har han själv sagt, så ibland gör han saker som inte är riktigt sant. Ibland förresten, det sker rätt ofta, typ alltid. Inget av det han gör är verklighetsförankrat. Det enda som stämmer men det mörkar han är hans otrohet mot Lisen
Bra skrivet
Förutom den delen om lisen, jag tror inte hon varit otrogen
Citera
2024-01-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Något har hänt där innan den 29:de helt klart
Citera
2024-01-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Jaha, den här verkar Gustaf verkar göra allt för att bli av med kontraktet på Tavastgatan 45.

Det är en hyresrätt.

Egenmäktigt förfarande, trolig svartuthyrning, står ej på adressen sedan hur länge kan man undra (inget behov av hyreslägenhet från allmännyttan) osv osv.

Det enda som behövs är att någon uppmärksammar det
Ska slå några signaler, lägger man näsan i blöt så
Citera
2024-01-04, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ta dig tid och läs alla sidor.

Nu handlar i den tråden om det fallet, men det är självklart anmärkningsvärt att han inte betett sig helt hundra i sitt tidigare.
Sen om hon stöttar han nu och lever lyckliga i alla sina dagar, det får bli en annan tråd så småningom

Inte jag som tjatar om det stup i kvarten utan det är ett antal andra användare i tråden som gärna påtalar och gör höna av en fjäder uppenbarligen!

Nåja, låt oss återgå till ämnet i hand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in