2024-01-05, 21:14
Medlem
Luzzjes avatar
Miljonären Bumbi har inte ens råd att ladda på sitt orriga comviq-kort så hon får lite surf. Får tigga två gamla pizzasallader.

Jag har fått berättat för mig hur hon försökte köpa en red bull på ICA idag också men fick medges ej. Men säger inte från vem, en ”journalist” avslöjar aldrig sina källor.
2024-01-05, 21:33
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Miljonären Bumbi har inte ens råd att ladda på sitt orriga comviq-kort så hon får lite surf. Får tigga två gamla pizzasallader.

Undrar om OF pengarna hon skulle få idag har fastnat i luften eller om hon spelat upp dessa med, någon som vet?
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-01-05 kl. 21:37.
2024-01-05, 21:42
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Undrar om OF pengarna hon skulle få idag har fastnat i luften eller om hon spelat upp dessa med, någon som vet?

Garanterat uppspelade på två röda som vanligt.
2024-01-05, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Om vi nu leker med tanken att Bumbi är efterbliven o mentalt som ett barn - vill hon inte ha dyra o fina materiella grejer då som - värstingsdator - värstingsfotovideogrejer till denna o kanske en värstingsfärgskrivare som skriver fotokvalitet osv - o lite pälsar kläder modell lyxfruarna/Paris Hilton i USA som hon har sett på TV

Har ingen anmält Bumbi till Lyxfällan - de borde kunna lära henne budget o ekonomi

Ja lyxfällan. Det är hon, gräddis, isprinsessan som inte kunde åka kommunalt från lyxfällan och hon från familj United. De är lite lika.
2024-01-05, 23:52
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunillaRothchild
Det Bumbi önskar sig mest enligt henne själv:

1. En laptop
2. Pengar så hon kan laga sina 20 hål i tänderna
3. En ny säng (hon sover i en barnsäng som hon haft sen 90-talet)
4. Pengar så hon kan äta ute varje dag.

Dyra kläder pratar hon sällan om. Hon verkar vara rätt nöjd med plagg från barnavdelningen, gärna med lite glitter.

Hon drömmer om att kunna lyxa till det med mat från Circle K, för det är lite dyrare...
2024-01-06, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Bimbo sågs nere på acapulco i ett försök att köpa en halv pizza.

Bevittnat utav min tjejkompis o hennes kille.

Hon fick iallafall 2 pizza sallad gratis o gick där i från seg i blicken.

Om det är sant känner jag riktigt skadeglädjen spira i kroppen!

Hon är en vidrig och hemsk människa och jag glädje åt all skit som kommer hennes väg. Om det gör mig till en hemsk person, so be it. Jag kan leva med att jag vill att skatan ska betala för all skit hon sagt och gjort.

Gör alla en tjänst bumbi, lägg in dig på psyket och släng luren i sjön.
2024-01-06, 06:34
Medlem
godofasgaards avatar
Åbäket blev inte mätt på två pizza sallader för nu sitter hon och tigger till mat i liven.
2024-01-06, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Åbäket blev inte mätt på två pizza sallader för nu sitter hon och tigger till mat i liven.

Nån som spelat in? 😁
2024-01-06, 09:45
Medlem
vichy6s avatar
Hon var stel lajven. Satt tyst och ingen skrev något.

Ledsamt?
2024-01-06, 10:19
Medlem
Nu ska hon försöka manipulera sina tittare att "höra av sig i dm på instagram". Alla vet ju vad det kommer gälla, hon vill ha swish. Hon är verkligen vidrig.
2024-01-06, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Nu ska hon försöka manipulera sina tittare att "höra av sig i dm på instagram". Alla vet ju vad det kommer gälla, hon vill ha swish. Hon är verkligen vidrig.

Är hon live nu? Vart?
2024-01-06, 10:54
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
Nån som spelat in? 😁

Klandervärd på Youtube.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto