Citat:
Ursprungligen postat av
LaurentiusLucidor
Prudent visade ju nyss fakta i sitt inlägg som borde göra att du kan lägga foliehatten på hyllan och åtminstone på ytan verka normal.
Tyvärr men det bevisar absolut ingenting. Som sagt kom med bevis så skall jag lägga bort foliehatten. Men fram till dess kommer jag ifrågasätta. Ingen av er här har givit mig ett enda bra svar på någonting. Ni bara svänger med sanningen för att det skall passa in i historien. Astronauterna springer omkring och sanden yr, de kör rally på månens yta med risk för sitt liv och sanden yr. Men när månlandaren kommer så har all sand frusit fast inte ett korn har virvlar upp upp någonstans, inte ett korn vilket man ser på de högupplösta bilderna. . Man filmar i direktsändning från månen med bättre bildkvalitet än vi har idag många gånger med långt avstånd på jorden. Ja det beror på att de hade bättre utrustning 1969. Jaha varför går vi bakåt i utvecklingen då och gör saker sämre? Om jag bär foliehatt så har du en mössa av bly.
Sedan finns det ju 1000 frågor till som man kan ställa sig kring den här så kallade månlandningen. Men det får bli en annan dag.