2024-01-02, 12:31
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Vad för skript?
Man laddar ner en skripthanterare som t ex greasemonkey och sen så kan man lägga till skript som körs på sidan, i det här fallet så använder man sig av sidans API för att få bort bildens blur. Lätt som en plätt då folk delar med sig av sina skript. Det fina är väll att man slipper köpa gold om man bara är intresserad av se vem som har gillat.
Citera
2024-01-02, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IgelBollen
Man laddar ner en skripthanterare som t ex greasemonkey och sen så kan man lägga till skript som körs på sidan, i det här fallet så använder man sig av sidans API för att få bort bildens blur. Lätt som en plätt då folk delar med sig av sina skript. Det fina är väll att man slipper köpa gold om man bara är intresserad av se vem som har gillat.
Var hittar du dessa skript? Är det en textfil som .txt?
Citera
2024-01-02, 13:18
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Var hittar du dessa skript? Är det en textfil som .txt?
Github, använd på egen risk: https://github.com/tajnymag/tinder-deblur
Citera
2024-01-02, 14:54
Medlem
Är det någon som fattar vad "ledig ikväll" innebär i Explore?
Fullständigt meningslös, det vore ju roligare om man aktivt aktiverade sig som just ledig för spontanträff samma kväll.
Citera
2024-01-02, 19:29
Medlem
Ysterkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandolol
Är tinder fortfarande den populäraste appen, verkar rätt dött jämfört med 2016-18.
Vissa påstår att Instagram är den främsta kanalen för onlinedating nu för tiden. Man kan ju skicka DM till människor som man är intresserad av där, och att titta på någons Instaprofil säger minst lika mycket om deras livsstil och intressen som någon Tinderprofil.

Precis som på Tinder är det främst hur snygg man är och hur spännande liv man verkar ha utifrån bilderna och videoklippen som avgör om man får svar på sina DM eller ej. Enligt vad andra säger i alla fall. Har själv inte testat, men att ragga via Instagram kanske borde få sin egen tråd?
Citera
2024-01-02, 21:21
Avslutad
Är tinder verkligen seriös 🧐
Citera
2024-01-03, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audiiirs7
Tar ni upp sexsnacket överhuvudtaget på era dejter eller ska man go with the flow och se om det finns nån sexual tension först?

Man vill inte framstå som desperat men Tinder e ju främst för ligg..

Hur brukar ni göra? Tar gärna tips
Jag brukar anspela på sex ganska tidigt i konversationen, de flesta tjejer gillar killar som är rätt på. Du ska inte skriva rakt ut ”hej vill du knulla” utan gör det mer smooth. Yngre tjejer kan man vara mer rätt fram med, och blanda in humor, det gillar dom. Var inte överdriven dock. När ni träffas sen är det bara att go with the flow.

Satan vad många ensamstående yngre mammor det är på Tinder. Lämnat killen och tror de ska hitta någon bättre på en knullapp patetiskt

Hur många matchningar brukar ni få om dagen och hur stor stad bor ni i? Jag brukar snitta en-två om dagen, bor i en stad med 50k invånare.
Senast redigerad av TompaO 2024-01-03 kl. 17:13.
Citera
2024-01-03, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Jag brukar anspela på sex ganska tidigt i konversationen, de flesta tjejer gillar killar som är rätt på. Du ska inte skriva rakt ut ”hej vill du knulla” utan gör det mer smooth. Yngre tjejer kan man vara mer rätt fram med, och blanda in humor, det gillar dom. Var inte överdriven dock. När ni träffas sen är det bara att go with the flow.

Satan vad många ensamstående yngre mammor det är på Tinder. Lämnat killen och tror de ska hitta någon bättre på en knullapp patetiskt

Hur många matchningar brukar ni få om dagen och hur stor stad bor ni i? Jag brukar snitta en-två om dagen, bor i en stad med 50k invånare.

Och hur gammal är du, ser du bra ut? Är ganska avgörande.
Citera
2024-01-03, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJAlter70
Och hur gammal är du, ser du bra ut? Är ganska avgörande.
Jag är 32-34 år, skulle säga att jag är en sexa och matchar med 5-7or. I vissa fall 8or.
Citera
2024-01-03, 22:10
Medlem
Nu har jag matchat med en riktigt fin kvinna. Modellsnygg, smal och 181 cm lång men har ändå det där "äkta" som gör att jag ändå tror litegrann på det. Jag brukar svajpa bort de som är uppenbart "för snygga och för coola". Typ som hon som hade bilder när hon struttade runt på Burning Man typ naken...

Det är en äkta match där vi båda svajpat höger av vad jag förstå. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vad skriver jag? Känns som att det blir nobben om jag inte sticker ut rejält.
Citera
2024-01-04, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Nu har jag matchat med en riktigt fin kvinna. Modellsnygg, smal och 181 cm lång men har ändå det där "äkta" som gör att jag ändå tror litegrann på det. Jag brukar svajpa bort de som är uppenbart "för snygga och för coola". Typ som hon som hade bilder när hon struttade runt på Burning Man typ naken...

Det är en äkta match där vi båda svajpat höger av vad jag förstå. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vad skriver jag? Känns som att det blir nobben om jag inte sticker ut rejält.
Först av allt; hur gammal är damen och vad letar hon efter? Vad du än gör, fråga inte hur läget är.
Citera
2024-01-04, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Först av allt; hur gammal är damen och vad letar hon efter? Vad du än gör, fråga inte hur läget är.

Jag är 47, hon är 45. Hon söker seriöst.

Vet ärligt talat inte om jag räcker till personlighetsmässigt. Tjejer har krav på att man ska vara framåt och driven. Jag är inte sån. Jag gillar att ta det lugnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in