2024-01-02, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Nu var det just det att du påpeka att hon skrivit 2 klunkar vilket hon ej gjorde utan skrev ett par klunkar.

Som du själv skrev att det blir fel i skrift och det hon kanske mena var att det räcker med ett par klunkar för att spädbarn faktiskt har dött då mamman druckit det .
Tycker det börja bli lögligt när man hakar upp sig på småsaker hela tiden och du gör det väldigt ofta just mot henne . Det räcker med den skit hon fått här inne både i skrift och privata medelanden och sen tror jag inte hon skulle skriva en sån sak om hon ej hade koll på det att barn spädbarn dött

Ett par är samma sak som två men för att undvika missförstånd ändrade jag till ett par direkt efter att jag postat inlägget som du kan se i mitt citerade inlägg. Jag riktar absolut ingen skit mot Millan utan ifrågasätter bara att två bebisar ska ha dött av att mammorna druckit ett par klunkar energidricka. Ett ifrågasättande betyder inte direkt att jag har rätt och att Millan har fel utan att jag ställer mig kritiskt till påståendet.

Skulle gärna vilja höra lite mer om det för det kan ju inte varit koffeinmängden som orsakade dödsfallen, så var var det i sådana fall? Kan inte hitta någon sådan information när jag googlar heller. Det är ingenting personligt gentemot Millan alls utan bara ett ifrågasättande av påståendet och ett intresse för en vidareutveckling. Är man med i ett diskussionsforum känns det rimligt att man ska kunna hantera den typen av svarsinlägg. Personliga påhopp är en annan sak och något jag är starkt emot.

Jag tycker att det är viktigt att man baserar diskussionen på korrekt information. Det har inget med personen i fråga att göra utan själva informationen.
2024-01-02, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
För att han inte var intresserad av någon därinne?
Ja han var nog lite smygkär i Joel. Dom var så extremt tighta. Hela han utstrålade det. Men det var inget han gick ut med. Hade 24/7
Senast redigerad av granskottet80 2024-01-02 kl. 14:17.
2024-01-02, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Ja han var nog lite smygkär i Joel. Dom var så extremt tighta. Hela han utstrålade det. Men det var inget han gick ut med. Hade 24/7

Hade också 24/7, jag förstår att många tyckte så, men jag själv kan inte se den sidan hos honom av olika anledningar.
2024-01-02, 14:27
Medlem
Citat:
Hade också 24/7, jag förstår att många tyckte så, men jag själv kan inte se den sidan hos honom av olika anledningar.
Okej!
2024-01-02, 14:47
Medlem
Citat:
Ja om detta nu stämmer så vägra hon medge faderskapstest som A ska ha skrivit på. Lika så umgänget med sin dotter nekar hon till och även hittat på en ny anmälan mot A det var det exphon hinta om

Herregud!! Så hemskt att A ska behöva utstå detta. N är Ej lämpad som ensam vårdnadshavare. Hon är väldigt Störd och kommer föra över sina sjuka sidor på Chiara.
2024-01-02, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liverpaenpinne
Ett par är samma sak som två men för att undvika missförstånd ändrade jag till ett par direkt efter att jag postat inlägget som du kan se i mitt citerade inlägg. Jag riktar absolut ingen skit mot Millan utan ifrågasätter bara att två bebisar ska ha dött av att mammorna druckit ett par klunkar energidricka. Ett ifrågasättande betyder inte direkt att jag har rätt och att Millan har fel utan att jag ställer mig kritiskt till påståendet.

Skulle gärna vilja höra lite mer om det för det kan ju inte varit koffeinmängden som orsakade dödsfallen, så var var det i sådana fall? Kan inte hitta någon sådan information när jag googlar heller. Det är ingenting personligt gentemot Millan alls utan bara ett ifrågasättande av påståendet och ett intresse för en vidareutveckling. Är man med i ett diskussionsforum känns det rimligt att man ska kunna hantera den typen av svarsinlägg. Personliga påhopp är en annan sak och något jag är starkt emot.

Jag tycker att det är viktigt att man baserar diskussionen på korrekt information. Det har inget med personen i fråga att göra utan själva informationen.
Ber om ursäkt om jag var otydlig när jag skrev ett par klunkar . Det ena fallet hände 2010 då mamma och barn dog efter att mamma tagit ett par klunkar efter sin förlossning dödsorsak var energidryck. Lika så 2013 hade en mamma druckit energidryck enligt henne själv ett par klunkar då hon varit vaken i flera timmar pga sin son på 3 mån även där stod det pga energidryck. Hur mkt koffein dom fått i sig vet jag dock inte då dödsorsak är pga energidryck

Och det jag ville ha fram är hur tänker man när man frivilligt vill dricka Energidryck då det står man ska ej ta det om man är gravid el ammar .

Det står ju inte med små bokstäver heller så inger man kan missa . Men hon kanske trodde hon gjorde något bra då hon avstod alkhol
Senast redigerad av Millan75 2024-01-02 kl. 14:53.
2024-01-02, 14:57
Medlem
[quote=Hulken52|86883206]Nu var det just det att du påpeka att hon skrivit 2 klunkar vilket hon ej gjorde utan skrev ett par klunkar.

Som du själv skrev att det blir fel i skrift och det hon kanske mena var att det räcker med ett par klunkar för att spädbarn faktiskt har dött då mamman druckit det .
Tycker det börja bli lögligt när man hakar upp sig på småsaker hela tiden och du gör det väldigt ofta just mot henne . Det räcker med den skit hon fått här inne både i skrift och privata medelanden och sen tror jag inte hon skulle skriva en sån sak om hon ej hade koll på det att barn spädbarn dött[/QUOT

Millan75 ger en förklaring hur det hela förhåller sig och hur farligt det faktiskt kan vara med Energidryck i samband med graviditet och eller amning.
Senast redigerad av Artmovie 2024-01-02 kl. 15:08. Anledning: Fel i innehållet
2024-01-02, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Kul att man kan tycka så olika och ändå kolla 24/7
Citat:
Ja tolka lite som dej förstår att folk uppfattade så särskilt efter han och mergins resa men själv tror jag inte personligen det.

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Herregud!! Så hemskt att A ska behöva utstå detta. N är Ej lämpad som ensam vårdnadshavare. Hon är väldigt Störd och kommer föra över sina sjuka sidor på Chiara.
Ja bara hoppas han orkar stå emot hela skiten . Då N börjar bli riktigt farlig . Då hon ej fick igenom första polisanmälan mot stalking ryktas det att hon försöker en andra gång pga smittskyddslagen därutav hennes inlägg på IG som många läst
Senast redigerad av Millan75 2024-01-02 kl. 15:05.
2024-01-02, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Tror att Millan75 nämnde ett par klunkar enbart för att N säger det i videon som en förklaring till N resonemang.
Tack för att du förstår 🥰 börja bli lite jobbigt då jag måste väga varje ord jag skriver då jag inte alltid får fram i skrift det jag vill ha sagt
2024-01-02, 15:05
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Nä det var Adrian på hemma plan redan. Han tänkte ge henne en chans men sket i det . Och det ska han bara vara tacksam för . För ingen människa ska behöva gå igenom det Andreas blir utsatt för .

Ang dejtade så träffar väl Adrian en kille nu. Kul för honom om han hittat kärleken och äntligen vågat komma ut el så kanske han är bi . Spelar ingen roll bara han blir lycklig
Ljug på lite till men fantasin flödar fortfarande då det gäller han!
2024-01-02, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ljug på lite till men fantasin flödar fortfarande då det gäller han!
Inte förvånade att en sån kommentar kommer ifrån dej då det gäller Adrian.

Vad är det som är så farligt om han nu skulle vara gay el bisexuell enligt dej ! Är väl underbart om han hittat nån han älskar.

Och nej det är inget jag hittar på att det sägs mellan hans vänner som står nära
2024-01-02, 15:13
Medlem
[quote=Artmovie|86884182]
Citat:
Nu var det just det att du påpeka att hon skrivit 2 klunkar vilket hon ej gjorde utan skrev ett par klunkar.

Tycker det börja bli lögligt när man hakar upp sig på småsaker hela tiden och du gör det väldigt ofta just mot henne . Det räcker med den skit hon fått här inne både i skrift och privata medelanden och sen tror jag inte hon skulle skriva en sån sak om hon ej hade koll på det att barn spädbarn dött[/QUOT

Millan75 ger en förklaring hur det hela förhåller sig och hur farligt det faktiskt kan vara med Energidryck i samband med graviditet och eller amning.
Vet att det var så hon mena , men lite frustrerande att samma person ifrågasätter allt hon skriver här inne inte bara 1 gång utan 5-6 ggr sen visst man kan diskutera men känns som personen alltid måste ha rätt I det hen skriver i varje inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in