2024-01-02, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Adrian dejtar en kille? Haha what?
Jepp har ryktas om det ett tag inte bara av en som han känner utan fler

Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant
Men vad ?? Vägrar hon medge faderskapstest? Vägrar hon att det görs ett test eller resultatet av det? Kan man vägra att det görs en faderskapsutredning när det finns en pappa med i bilden? Tror inte det.
Eller innebär detta att N vill få till att det inte är A som är pappan? Då skulle det innebära att N blivit gravid men någon annan... Så många frågetecken detta gav?????
Vet bara att A har skrivit på sin del men tydligen inte N. Tror inte man kan vägra utan hon måste uppge det el begära ett faderskspstest . Ja du med den människan så vet jag inte längre
2024-01-02, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
ursäkta! Varför ska du ifrågasätta allt hon skriver med en en negativ ton för?
Inte första gången du gör det. Och hur vet du att hon bara drack några klunkar och ej hela burken el fler?
Hon har ju även druckit det under graviditeten under ett flertal ggr tex sminkat sej har det stått burkar var det nån som påpeka .
Har sjl sett det vid ett tillfälle tidigare .
Och man bör absolut inte dricka Energidryck om du ammar pga det är tillgjort koffein som påverkar både hjärta och hjärna även pga barnets utveckling

Min avsikt var inte alls att vara negativ i tonen så om det uppfattades som det ber jag om ursäkt. Det är lätt att missuppfattas i skrift.

Jag ifrågasatte det Millan skrev om att det varit dödsfall av två bebisar när mamman druckit ett par klunkar energidricka. Jag har aldrig sagt eller trott att N bara drack två klunkar. Det är till Ns fördel om det slängs med felaktiga påståenden, så därför kan det vara bra att ifrågasätta om man själv reagerar på något.
Senast redigerad av Liverpaenpinne 2024-01-02 kl. 13:29.
2024-01-02, 13:20
Medlem
Citat:
Jepp har ryktas om det ett tag inte bara av en som han känner utan fler

Vet bara att A har skrivit på sin del men tydligen inte N. Tror inte man kan vägra utan hon måste uppge det el begära ett faderskspstest . Ja du med den människan så vet jag inte längre

Jo vet att ryktet gått länge att han skulle vara smygbög, däremot vet jag att så inte varit fallet alls tidigare. Isåfall är det något han kommit på nu sista månaderna.
2024-01-02, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Burken är ju nästan tom😅, vilket man hör i videon🙃 samtidigt som N säger att Energidryck får bli det hon dricker på nyårsafton istället för alkohol. Ammande och gravida bör Ej dricka drycker med koffein eftersom det är stimulantia och kan påverka barnets hjärna med hjärta negativt

Det jag skrev rörde det Millan skrev om att bebisar dött när ammande mammor druckit ett par klunkar energidricka. Jag tror som sagt inte att N bara druckit två klunkar.

Det är bättre att dricka ett glas vin när man ammar än att dricka en energidricka. Mängden alkohol som går över via bröstmjölken är minimal. Med det sagt drack jag vare sig energidricka eller alkohol när jag ammade.
Senast redigerad av Liverpaenpinne 2024-01-02 kl. 13:27.
2024-01-02, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liverpaenpinne
Det jag skrev rörde det Millan skrev om att bebisar dött när ammande mammor druckit två klunkar energidricka. Jag tror som sagt inte att Nicci bara druckit två klunkar.

Det är bättre att dricka ett glas vin när man ammar än att dricka en energidricka. Mängden alkohol som går över via bröstmjölken är minimal. Med det sagt drack jag vare sig energidricka eller alkohol när jag ammade.

Rekomendationerna på alkohol har ändrats mycket genom åren. Vid första barnet var det big no no, vid andra likaså, vid tredje var det ok med några glas vin, vid fjärde var det nej igen.
Just nu vet jag faktiskt inte.

Men på energidrycker står det ju inte för barn, gravida eller ammande kvinnor.

Det hade hon ingen koll på..
2024-01-02, 13:34
Medlem
Citat:
Rekomendationerna på alkohol har ändrats mycket genom åren. Vid första barnet var det big no no, vid andra likaså, vid tredje var det ok med några glas vin, vid fjärde var det nej igen.
Just nu vet jag faktiskt inte.

Men på energidrycker står det ju inte för barn, gravida eller ammande kvinnor.

Det hade hon ingen koll på..

Nej precis hon ville väl visa att hon hade koll genom att säga att hon inte skulle dricka alkohol men sitter med en energidricka i handen. Det är okej att dricka 1-2 vin när man ammar enligt Livsmedelsverkets rekommendationer. Energidricka rekommenderas däremot inte eftersom koffeinmängden i milligram per 100 ml är för hög.
2024-01-02, 13:35
Medlem
Citat:
Min avsikt var inte alls att vara negativ i tonen så om det uppfattades som det ber jag om ursäkt. Det är lätt att missuppfattas i skrift.

Jag ifrågasatte det Millan skrev om att det varit dödsfall av två bebisar när mamman druckit ett par klunkar energidricka. Jag har aldrig sagt eller trott att N bara drack två klunkar. Det är till Ns fördel om det slängs med felaktiga påståenden, så därför kan det vara bra att ifrågasätta om man själv reagerar på något.
Nu var det just det att du påpeka att hon skrivit 2 klunkar vilket hon ej gjorde utan skrev ett par klunkar.

Som du själv skrev att det blir fel i skrift och det hon kanske mena var att det räcker med ett par klunkar för att spädbarn faktiskt har dött då mamman druckit det .
Tycker det börja bli lögligt när man hakar upp sig på småsaker hela tiden och du gör det väldigt ofta just mot henne . Det räcker med den skit hon fått här inne både i skrift och privata medelanden och sen tror jag inte hon skulle skriva en sån sak om hon ej hade koll på det att barn spädbarn dött
Senast redigerad av Hulken52 2024-01-02 kl. 13:39.
2024-01-02, 13:42
Medlem
Citat:
Nej precis hon ville väl visa att hon hade koll genom att säga att hon inte skulle dricka alkohol men sitter med en energidricka i handen. Det är okej att dricka 1-2 vin när man ammar enligt Livsmedelsverkets rekommendationer. Energidricka rekommenderas däremot inte eftersom koffeinmängden i milligram per 100 ml är för hög.

Ja hon skulle verka extra duktig 🙈
2024-01-02, 13:48
Medlem
Citat:
Jo vet att ryktet gått länge att han skulle vara smygbög, däremot vet jag att så inte varit fallet alls tidigare. Isåfall är det något han kommit på nu sista månaderna.
Det är vad som sägs öppet numera. Men det återstår och se om det är så
2024-01-02, 13:58
Medlem
Citat:
Adrian dejtar en kille? Haha what?
Det var väldigt tydligt att han är bi under tiden i big brotherhuset.
2024-01-02, 14:03
Medlem
Citat:
Det är vad som sägs öppet numera. Men det återstår och se om det är så

Ok, ska ta reda på det…återkommer. 🤪
2024-01-02, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Det var väldigt tydligt att han är bi under tiden i big brotherhuset.

För att han inte var intresserad av någon därinne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in