Citat:
Nu var det just det att du påpeka att hon skrivit 2 klunkar vilket hon ej gjorde utan skrev ett par klunkar.
Som du själv skrev att det blir fel i skrift och det hon kanske mena var att det räcker med ett par klunkar för att spädbarn faktiskt har dött då mamman druckit det .
Tycker det börja bli lögligt när man hakar upp sig på småsaker hela tiden och du gör det väldigt ofta just mot henne . Det räcker med den skit hon fått här inne både i skrift och privata medelanden och sen tror jag inte hon skulle skriva en sån sak om hon ej hade koll på det att barn spädbarn dött
Som du själv skrev att det blir fel i skrift och det hon kanske mena var att det räcker med ett par klunkar för att spädbarn faktiskt har dött då mamman druckit det .
Tycker det börja bli lögligt när man hakar upp sig på småsaker hela tiden och du gör det väldigt ofta just mot henne . Det räcker med den skit hon fått här inne både i skrift och privata medelanden och sen tror jag inte hon skulle skriva en sån sak om hon ej hade koll på det att barn spädbarn dött
Ett par är samma sak som två men för att undvika missförstånd ändrade jag till ett par direkt efter att jag postat inlägget som du kan se i mitt citerade inlägg. Jag riktar absolut ingen skit mot Millan utan ifrågasätter bara att två bebisar ska ha dött av att mammorna druckit ett par klunkar energidricka. Ett ifrågasättande betyder inte direkt att jag har rätt och att Millan har fel utan att jag ställer mig kritiskt till påståendet.
Skulle gärna vilja höra lite mer om det för det kan ju inte varit koffeinmängden som orsakade dödsfallen, så var var det i sådana fall? Kan inte hitta någon sådan information när jag googlar heller. Det är ingenting personligt gentemot Millan alls utan bara ett ifrågasättande av påståendet och ett intresse för en vidareutveckling. Är man med i ett diskussionsforum känns det rimligt att man ska kunna hantera den typen av svarsinlägg. Personliga påhopp är en annan sak och något jag är starkt emot.
Jag tycker att det är viktigt att man baserar diskussionen på korrekt information. Det har inget med personen i fråga att göra utan själva informationen.