2024-01-02, 00:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Är Chrilles flickvän mamma till barnet? Någon som begärt ut häktningsprotokollet från Stockholms tingsrätt? Förhandlingen var i dag kl 13 så borde vara enkelt att få tag på.
Inte mamman till barnet, han dumpade mamman till barnet för flickvännen.

Enligt folk i Chrippas tråd kan man få tag på den först imorgon som jag fattade det.
Citera
2024-01-02, 01:19
Medlem
hörde av en snubbe att han köpte massa slajf tidigare idag

han var tydligen helt jävla skev "Måste bota bakfyllan ""
Citera
2024-01-02, 01:50
Medlem
Vad tror ni? Kommer jocke ta avstånd från sin bror chrippa en gång för alla om det visar sig att han är skylldig till misshandel? Vad vinner ens jocke på att ha kontakt anabolanissen?
Citera
2024-01-02, 02:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolong
Vad tror ni? Kommer jocke ta avstånd från sin bror chrippa en gång för alla om det visar sig att han är skylldig till misshandel? Vad vinner ens jocke på att ha kontakt anabolanissen?
Nej, jag tror dem kommer fortsätta ha relation. Men jag tror inte han kommer prata om det som hänt, domen, osv i sånt fall
Citera
2024-01-02, 02:19
Medlem
Dopys avatar
Går Jockes barn på dagis/förskola och liknande?
Eller har dem en anställd hemma som tar hand om barnen på dagarna?
Citera
2024-01-02, 09:02
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Går Jockes barn på dagis/förskola och liknande?
Eller har dem en anställd hemma som tar hand om barnen på dagarna?

Jockes barn får inte gå i skola då dom hade väl berättat för andra vuxna om vad Jocke gör bakom stängda dörrar.

Han babblade om att flytta till Spanien för att komma undan Sveriges skolplikt.

Ungarna ska jobba med sociala medier och vara youtubekändisar i resten av deras liv ändåså.
Dom behöver faktiskt inte ens lära sig något annat än att acceptera att Jocke vet vad andra människor ska göra i resten av deras liv.
Citera
2024-01-02, 09:21
Medlem
KungPungPats avatar
inte ska skolor få grooma/forma Jockes barn till att överväga "normala liv".

Barnvakterna får endast jobba med youtube och idolisera Jocke på fritiden.
Endast då får dom vara barnvakt och forma ungarna för framtiden som Jocke valde åt dom.

Grooming går till så att man formar dom till att göra det man själv vill.. och deras viljor har ingen betydelse alls.

Sen tjänar man pengar på dem, och dom kan inte ens klura ut att dom är utnyttjade.. för dom fick många leksaker för att formas till att tro att dom är bortskämda och borde vara tacksamma istället.
Citera
2024-01-02, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Han har sexchattat med minderårig som läckte chatten där det ser ut som grooming dvs han försökte göra redo ett barn för sex genom att förklara att Jonna gillar när Jocke har sex med andra.
Jocke anser att vi ska gå vidare nu eftersom han har erkänt att han "var ett svin/pedofil" på jockiboi tiden men har slutat försöka sätta på ungar nu så låt oss bara gå vidare eller så kommer Jocke uppmärksamma folk på att du inte delar Jockes, Anjos och Crippas åsikt om att Jocke ska fortsätta synas i tv efter att såna sexchattar har läckts och sen erkänts av Jocke.

Vill han kriga mot folk som har en annan åsikt än honom gällande konsekvenser av läckt sexchat med barn på 14 år.. så lär det inte gå bra för han.

Vart har du fått info från att han är pedofil ?

har letat överallt , men hittar inget ?
Citera
2024-01-02, 09:37
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
Vart har du fått info från att han är pedofil ?

har letat överallt , men hittar inget ?

Cluee News har en video där läckt sexchat mellan Jocke och 14 åring visas.
Jockes godtagna förklaring var ett erkännande om att han var ett svin FÖRR I TIDEN, men inte längre.

Så blev Jocke Sveriges första förlåtna gädda, som Dumpen hjälpte.

Sverige är ett lättgroomat folk.
Citera
2024-01-02, 09:54
Avslutad
Citat:
Cluee News har en video där läckt sexchat mellan Jocke och 14 åring visas.
Jockes godtagna förklaring var ett erkännande om att han var ett svin FÖRR I TIDEN, men inte längre.

Så blev Jocke Sveriges första förlåtna gädda, som Dumpen hjälpte.

Sverige är ett lättgroomat folk.
Det här vore mer korrekt isf https://no.m.wikipedia.org/wiki/Hebefili
Citera
2024-01-02, 10:36
Avslutad
Citat:
Jockes barn får inte gå i skola då dom hade väl berättat för andra vuxna om vad Jocke gör bakom stängda dörrar.

Han babblade om att flytta till Spanien för att komma undan Sveriges skolplikt.

Ungarna ska jobba med sociala medier och vara youtubekändisar i resten av deras liv ändåså.
Dom behöver faktiskt inte ens lära sig något annat än att acceptera att Jocke vet vad andra människor ska göra i resten av deras liv.
Barnen går på en förskola som kräver föräldrarnas engagemang i form av tex städning.

Att Jocke är värd att få kritik håller jag med om, men inte osanningar.
Citera
2024-01-02, 10:48
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Nu hänger han ut flashbackare snart också.
Kanske får vi se Jocke jaga flashbackare utanför deras hem.
Spännande.

Kommer det ut vem jag är så blir det domstol direkt då jag stämmer han direkt.

Ja eller kör ut han i någon skog.. chippa var med om det en gång fick jag höra.. han snacka sig ur ett skott i knäskålen om jag inte minns fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in