2024-01-01, 03:47
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Nu hänger han ut flashbackare snart också.
Kanske får vi se Jocke jaga flashbackare utanför deras hem.
Spännande.

Kommer det ut vem jag är så blir det domstol direkt då jag stämmer han direkt.

Jag hoppas fan dom är så störda att dom driver igenom det dom varnat alla om just nu.. let the shit show blow out
Citera
2024-01-01, 04:29
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Jag hoppas fan dom är så störda att dom driver igenom det dom varnat alla om just nu.. let the shit show blow out

Han vet inte vad han ger sig in på.
Men det luktar uppgivenhet och ett sista förtal för vinstsyften efter att tv bolagen avslutade hans shows pga läckta pedofili chattar.
Inkomsterna var inte som förr.
Då tas säkra kort fram.. förtalsvideos.
Anjo visade väl att man kan göra förtalsdokumentärer utan att bli dömd för det.. när folk sen slår sönder offrets bil tex.
Citera
2024-01-01, 18:47
Avslutad
Folk har seriöst suttit här och skrivit under nyår 🥂
Citera
2024-01-01, 19:55
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Folk har seriöst suttit här och skrivit under nyår 🥂

En svensk domare har frikänt en serieförtalare som nu försöker förtala fler, bland annat mig.

Domare representerar gud här i den fysiska .. men även domare är under gudarnas domstolar.. där den domare som frikände Jockiboi ska dömas för att bland annat att han lät den här galningen gå fri.

Det är ett ansvar som svenska domare definitivt inte räknar med.. men så ser verkligheten ut.

Själv tvingas man gå till gudars domstolar nu och fråga hur jag skyddar mig mot en demonbesatt fjolla som försöker mörda genom förtal efter förtal utan att en enda domare hade mod att stoppa idioten.

Det löser sig nog.

Men kom inte och förminska grovt förtal som resulterat i mordförsök på Joz.. vilket betyder att Jockiboi är så bra på förtal att andra vill mörda dom som han hänger ut som klandervärda.
Citera
2024-01-01, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
En svensk domare har frikänt en serieförtalare som nu försöker förtala fler, bland annat mig.

Domare representerar gud här i den fysiska .. men även domare är under gudarnas domstolar.. där den domare som frikände Jockiboi ska dömas för att bland annat att han lät den här galningen gå fri.

Det är ett ansvar som svenska domare definitivt inte räknar med.. men så ser verkligheten ut.

Själv tvingas man gå till gudars domstolar nu och fråga hur jag skyddar mig mot en demonbesatt fjolla som försöker mörda genom förtal efter förtal utan att en enda domare hade mod att stoppa idioten.

Det löser sig nog.

Men kom inte och förminska grovt förtal som resulterat i mordförsök på Joz.. vilket betyder att Jockiboi är så bra på förtal att andra vill mörda dom som han hänger ut som klandervärda.
Hej ”kungpung” gulligt namn, vill bara tillägga något , gudar med litet ”g” är falska gudar. Bara rättar. ✅
Citera
2024-01-01, 20:49
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Hej ”kungpung” gulligt namn, vill bara tillägga något , gudar med litet ”g” är falska gudar. Bara rättar. ✅

Klart att den högste skaparen har lägre gudar under sig.

Jockiboi verkar stå över domstolar här i det fysiska.

Fjantigare domare får man leta efter.

Lät den där galningen gå fri fast hela häxjakten på Joz var Jockes jakt.

Först visade Jocke vilken härlig snubbe Joz är..
folk gillade Joz som verkar vara skön..
sen över en natt lyckas Jocke vända folks uppfattning av Joz.. att mordförsök hände mot han som folk gillar.

Det är extremt. Självklart ska Jocke avsättas från sin tron av rädda rövslickare.

Genom domslut från gudar om svenska domstolar inte vågar.
Citera
2024-01-01, 20:53
Medlem
kukflashs avatar
Nu verkar det som att Chrippa är misstänkt för någonting om man ser på jockibois story. Någon som vet mer?
Citera
2024-01-01, 21:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Nu verkar det som att Chrippa är misstänkt för någonting om man ser på jockibois story. Någon som vet mer?
Cluee news påstår att Chrippa misshandlat sin tjej och sitter häktad.
Jocke med familj försöker svartmåla tjejen och starta en hatstorm emot henne genom att påstå att hon är psyksjuk.
Citera
2024-01-01, 21:15
Medlem
KungPungPats avatar
Är Jocke igång nu igen med att prata om klandervärda människor?

Hoppas han åker dit nu då. Hoppas hon går till snuten direkt.

Att hans ens lägger sig i. LoL.

Dom har blivit tajta Crille och Jocke.

Crille är nog på botten när dom bögar.
Citera
2024-01-01, 21:31
Medlem
KungPungPats avatar
Bruden fick säkert skulden för Crilles hackade kanal.

Fast det är väl Jocke som klurade ut lösenordet och tog bort hans brors kanal sen sköll han på bruden som fick stryk, Crille hamna i häktet och jocke försöker täcka sina spår med lite förtal mot misshandelsoffret.

Bara min teori lol
Citera
2024-01-01, 22:11
Medlem
Är Chrilles flickvän mamma till barnet? Någon som begärt ut häktningsprotokollet från Stockholms tingsrätt? Förhandlingen var i dag kl 13 så borde vara enkelt att få tag på.
Citera
2024-01-01, 23:09
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Är Chrilles flickvän mamma till barnet? Någon som begärt ut häktningsprotokollet från Stockholms tingsrätt? Förhandlingen var i dag kl 13 så borde vara enkelt att få tag på.

Nej han dumpade mamman för flickvännen.

Hade varigt intressant att läsa denna som du nämner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in