Citat:
Ursprungligen postat av
Forsokskanin
Jag tycker det är så jävla tydligt från minsta killen från några av hans senaste videor att lillen är EXTREMT trött på att farsan ska göra sina konstiga pedagog samtal , som dom stunderna när han tvingar ungen att säga jag älskar dig 10ggr om och kräver pussar på skiten också efter... Att ingen fattar hur fucked det är som kommenterar hur underbara föräldrar dom är skrämmer mig på riktigt.
Ja det blir lite obekvämt om just Jocke ska pussa barn då man vet ju att han smetat in sig i bajs och groomat både barn, snickare och Anjo.
Svårt att helt plötsligt börja tro att han inte är den bajslekande groomaren som han har visat sig vara.
Grooming handlar om att offret ska känna sig beroende av groomaren.. så är man förälder så är den punkten uppfylld automatiskt.
Sen kan man manipulera för att få barnen att göra det man vill.
Vill barnen inte vara kändisar en dag så manipulerar Jocke dom enkelt tills dom tror att dom vill tjäna pengar åt sina föräldrar.
Det är nog enklare än man tror när en mästermanipulatör som Jocke vill manipulera barn att acceptera kändisskapet och att sitta som i en bur.
Att Jocke babblade om att flytta utomlands för att barnen inte ska tvingas gå i skolan så checkas en till box för grooming då skolor är där barn berättar om övergrepp , därför vill groomare att barn slutar ha klasskompisar och andra familjära relationer.
Får groomaren välja så får barn inte gå till skolor och knyta relationsband med andra vuxna och barn.