2024-01-02, 12:45
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsokskanin
Ja eller kör ut han i någon skog.. chippa var med om det en gång fick jag höra.. han snacka sig ur ett skott i knäskålen om jag inte minns fel

Synd han inte fick ett knä mindre! Chrippa, Jockiboii, Linnea, Anjo ja alla som är i den "innersta cirkeln" förtjänar inget annat
Citera
2024-01-02, 13:23
Medlem
KungPungPats avatar
jag har goda nyheter .. jag skrev ju att jag måste gå till gudars domstol eftersom svenska domare är lättgroomade mesar som inte har vågat döma jocke för framgångsrika förtal som resulterat i mordförsök mot Joz..

Jag fick då uppleva drömmar av det positiva slaget .. som att gudar symboliskt säger direkt att detta behöver jag inte oroa mig över.. för jockes herravälde går mot sitt slut. Här, ha en underbar dröm istället för att oroa dig för förtal.. sa gudarna.
Citera
2024-01-02, 14:40
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Njaa , snyggare går det nästan inte att bli.. men personligheten , njaaa

Hade vi luktat på t-shirt som Nicci sovit i utan att vi visste hur hon såg ut så hade vi trott att det var en rugguggla.
Men en kvinna som har äkta skönhet på utsida och insida så hade vi inte viljat sluta lukta på t-shirten, bråk om den kanske hade uppstått lol.

Samma med Jocke lixom, dock bara min tro.. att kvinnor hade undrat vad det är för trollgubbe som sovit i t-shirten..
Men sama där att en snubbe med skönhet avger upphetsande doft som kvinnor går i gång på utan att ens se snubben.

Intressant tycker jag.
Citera
2024-01-02, 15:56
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ja, en och en annan har väl ätits också. Det är säkert själva blandandet av dna som är det sköna fast såklart på djupare plan än bara fysiskt som dom där ärthjärnorna. Men visst får dom säkert ut nå av att knulle runt och va fejk..

Men äkta kärlek är knappast som i jockes värld ba oj en get älskar mig fram med glidmedlet Jonna jag har hittat min andra fru som ska med till Sverige där det är lagligt att knulla djur varsamt.

Äsch alla får knulla hejvillt för mig.. men kanske lite fucked att skaffa barn när man inte är vuxen nog att förstå hur man tar hand om dom.(Ja du ja jocke med barnvakt fast du är ledig mesta tiden, och när du jobbar är dom ändå med)
Citera
2024-01-02, 16:12
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Äsch alla får knulla hejvillt för mig.. men kanske lite fucked att skaffa barn när man inte är vuxen nog att förstå hur man tar hand om dom.(Ja du ja jocke med barnvakt fast du är ledig mesta tiden, och när du jobbar är dom ändå med)

Som kvinnan sa i låten som heter Positive Energy, som jag delade i hiphop tråden häromdagen..
hon förklarade skillnaden mellan fejk-kärlek där man vill att den man älskar ska göra mig lycklig..
och den äkta kärleken som bara vill att den man älskar är lycklig.

Jocke är nog så att barnen måste göra jocke "lycklig" genom att låta han filma när han pussar sina barn.. vilket väcker känslor och ger tittarsiffror.

Dom har aldrig brytt sig om att barnen kanske vill leka som vanliga barn utan påtvingat kändisskap.
Att barnen ska vara lyckliga är inte en förälders mål om dom har en familjekanal på youtube.

Fejk-kärlek, grooming och barnslaveri live i din youtube-ruta. Välkommen till 2024 på Jorden.
Citera
2024-01-03, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Som kvinnan sa i låten som heter Positive Energy, som jag delade i hiphop tråden häromdagen..
hon förklarade skillnaden mellan fejk-kärlek där man vill att den man älskar ska göra mig lycklig..
och den äkta kärleken som bara vill att den man älskar är lycklig.

Jocke är nog så att barnen måste göra jocke "lycklig" genom att låta han filma när han pussar sina barn.. vilket väcker känslor och ger tittarsiffror.

Dom har aldrig brytt sig om att barnen kanske vill leka som vanliga barn utan påtvingat kändisskap.
Att barnen ska vara lyckliga är inte en förälders mål om dom har en familjekanal på youtube.

Fejk-kärlek, grooming och barnslaveri live i din youtube-ruta. Välkommen till 2024 på Jorden.
Du verkar hata honom extremt mycket

majoriteten av inläggen sista tiden är av dig

du skriver grejer som uppfattas som att du är relativt nära honom ?

berätta gärna varför du hatar honom så mkt ?
Citera
2024-01-03, 01:26
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
Du verkar hata honom extremt mycket

majoriteten av inläggen sista tiden är av dig

du skriver grejer som uppfattas som att du är relativt nära honom ?

berätta gärna varför du hatar honom så mkt ?

Han erkände sexchatt med minderårig sen har det varit jättemånga barn runt Jocke som har fortsatt synas offentligt MED barn som han har erkänt sexuellt intresse för. Det räcker som anledning för mig att tycka att kändis är det sista en pedofil ska vara då dom blir kontaktade av barn om dom är kända.

Alla som rört sig runt Jocke sen dess är sellouts som hänger med pedofil och tar med sig sina egna barn hem till pedofilen.. för clout?

Det är kört för dessa men jag hatar ingen och förlåter även pedos eftersom det inte är mitt jobb att jaga och döma dom.. för det är snut och domstol.. senare änglar som kommer halshugga dom med energisvärd liknande lightsabers.. och domarnas huvuden om dom fortsäteer släppa förtalspedofilen och kompanjonerna fri trots uppenbara brott som är extremt grova och kan orsaka mord.

Hat är som mord enligt gud så det är inget jag håller på med.. men jag avskyr handlingarna.

Att dom planerade att hänga ut mig också var lite övertramp då dom kan skriva varför jag tycker fel om jocke, men att snacka om att förtala mig för att jocke var/är pedo är ett spirituellt övertramp på många plan.

Gudar jobbar på mystiska sätt.
Citera
2024-01-03, 05:39
Avslutad
Jockes bajs finns snart överallt. Fatta att Cluee tar upp Jockes s.k fakta om Chrippas relation och Cluee sitter där med jockebajs i mungipan och rabblar som en djävla docka. Hoppas han åker dit på förtal och försvårande av utredning genom sitt psykomaniska handlande
Citera
2024-01-03, 06:03
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jockes bajs finns snart överallt. Fatta att Cluee tar upp Jockes s.k fakta om Chrippas relation och Cluee sitter där med jockebajs i mungipan och rabblar som en djävla docka. Hoppas han åker dit på förtal och försvårande av utredning genom sitt psykomaniska handlande

Ja Cluee fattar inte att han är den som förtalar grovt om nån skickar en printscreen och säger att det är sanningen om en klandervärd människa. Det var privat skickat till han, helt obevisat och kan vara fejk men även om det är sanningen i printscreen så är det HAN som flyttade det från privat ut till det offentliga där missaktning väcktes mot Linnea som till och med varnade han att han blir inblandad om han blandar sig i.
Att ha en skyldighet att leverera nyheter är inget giltigt försvar om man råkar förtala grovt.

Hoppas verkligen Linnea gör det rätt och får även cluee new dömd för hans deltagande i publicering av en sidas förtal mot nån som säger nej, detta är polisjobb inge jävla drama skådespel a la jockiboi.
Citera
2024-01-03, 07:57
Medlem
KungPungPats avatar
kommer ni ihåg när jockibois förtal resulterade i att en kille med autism begick förtal och falskt copyright-strikeade och tog ner en video som jockiboi hävdade förstörde hans liv?

När såna människor manipuleras till att begå brott åt Jocke.. då dansar man på tunn is.

Han trodde att han hjälpte jocke genom att hävda att han äger kopieringsskydd och rätten till inkomst från videon.. men han visste inte att det är fel att göra så.

Helt sjukt ju att manipulera folk som knappt kan knyta skosnören men dom är ute på uppdrag att begå brott åt jocke.. mästerförtalaren.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-03 kl. 08:02.
Citera
2024-01-05, 01:59
Avslutad
Och så har vi Jocke som sitter och trycker och låtsas att han är oskyldig och inte har gjort någonting.

Tror du folk är dumma i huvudet?

Du kommer få din beskärda del, jag tror faktiskt inte att du kommer undan så länge till.

Jag har alltid litat på att man tillslut får betala för sin skit.
Citera
2024-01-06, 02:20
Medlem
undrar vad som är viktigast jockiboi-töntens falska image, eller jockibois-töntens barn, förstår inte hur man som s.k kändis (alla har vi sett/hört talas om hans p-rulle), sitter på nätet (youtube,isntagram osv), och jagar anonyma människor, istället för att ta hand om sina barn,jockiboi-tönten är som Facebook-människan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in