Citat:
Ursprungligen postat av
hubbabubbabubbis
Du verkar hata honom extremt mycket
majoriteten av inläggen sista tiden är av dig
du skriver grejer som uppfattas som att du är relativt nära honom ?
berätta gärna varför du hatar honom så mkt ?
Han erkände sexchatt med minderårig sen har det varit jättemånga barn runt Jocke som har fortsatt synas offentligt MED barn som han har erkänt sexuellt intresse för. Det räcker som anledning för mig att tycka att kändis är det sista en pedofil ska vara då dom blir kontaktade av barn om dom är kända.
Alla som rört sig runt Jocke sen dess är sellouts som hänger med pedofil och tar med sig sina egna barn hem till pedofilen.. för clout?
Det är kört för dessa men jag hatar ingen och förlåter även pedos eftersom det inte är mitt jobb att jaga och döma dom.. för det är snut och domstol.. senare änglar som kommer halshugga dom med energisvärd liknande lightsabers.. och domarnas huvuden om dom fortsäteer släppa förtalspedofilen och kompanjonerna fri trots uppenbara brott som är extremt grova och kan orsaka mord.
Hat är som mord enligt gud så det är inget jag håller på med.. men jag avskyr handlingarna.
Att dom planerade att hänga ut mig också var lite övertramp då dom kan skriva varför jag tycker fel om jocke, men att snacka om att förtala mig för att jocke var/är pedo är ett spirituellt övertramp på många plan.
Gudar jobbar på mystiska sätt.