Citat:
Ursprungligen postat av
ziracorn
Håller med, dessutom är det uppenbart fusk på "resorna". 80 % av dessa knallhattar gissar rätt före 6/10 nivån...
Ganska magstarkt med "Ålborg"....
Var på toa då, men helt osannolikt att han kunde det.
Kan ju hända, men tycker bättre om läckberg som är kass, än de som har fusklappar.
Helt uppenbart. Kändisar är väl inte 50 % mer intelligenta än pöbeln som kollar på programmet!?
Ett skämt till program.
Citat:
Ursprungligen postat av
Banankontrakt
Kan man vad ål heter på latin - som även jag kunde - var det ju hur lätt som helst att rycka på tian. Fritte hade kunnat det tidigare om han inte hade tyckt att han behövde diskutera med Marie.
Exakt. Jag tog det direkt på 10p. Ål på latin och så syntes det ju att man var i Nordens platta del. Alltså inte Ålesund i Norge. Och eftersom vi redan gjort första resan i Sverige som då går bort så återstår ju i princip bara Danmark. Ren logik. Handlade ju inget om att han ryckte på "pärla" utan på "ål". Jag tog Muskat på 10 poäng också. Gammal bössa, vi sköt inte =Musköt och sedan "om man" = Oman + att vi tydligt var i ett ökenland... så jävla svårt bör det inte varit. Däremot var jag efter på Södertälje.
Fusklappar... då skulle de väl ge dessa till de som behövde hjälp för att göra programmet mer intressant och jämt och inte till förra årets vinnare. Nej det var långsökt.
Men varför är närmast vinner så lätt. Alla är på rätt resmål i princip förutom de som var på fel OS förra programmet. Så gäller det bara att placera nålen närmst. Det hade varit roligare om det varit mer spridda skurar i gissningarna.
John Ossi har väl ok röst som rockare (men inte mer) men bandet är det bästa hittills. Kaah kan de ju kicka. Så jävla tråkiga.