Det är väldigt "cringe" att titta på detta nuförtiden.
Känns långsamt och krystat. Märks tydligt att de är stressade av Alla Mot Alla som flåsar dem i nacken.
Hela den här linjen med den unge killen som bad boy är bland det absolut töntigaste jag sett i svensk TV.
Att sitta och namedroppa olika kändisar man träffat är så narcissistiskt och horribelt beteende att jag vill, bokstavligen, kräkas när jag ser det.
Hade det inte varit för att min sambo gillar programmet så hade jag stängt av omedelbart.
Hela den här linjen med den unge kille som bad boy är bland det absolut töntigaste jag sett i svensk TV.
Att sitta och namedroppa olika kändisar man träffat är så narcissistiskt och horribelt beteende att jag vill, bokstavligen, kräkas när jag ser det.
Faan vad han Christopher verkar dryg. I början av programmet så va han stöddig och allmänt äcklig, men sen efter Fredriks kommentar om han skulle vara badboy säsongen ut så verkade han tagga ner mer och mer och ser helt ointresserad till och från hahaha. Oavsett, äcklig människa.
Vem är han egentligen? Vet att jag sett honom nånstans men kan inte sätta fingret på att
Jo extremt lätta. Tog första resan på tian efter några sekunder.
Som sämst hade jag en sexa. Det gällande en stad jag inte kan något om.
Lol lätta? Jag hade väl tagit las Vegas på 2 poäng, Mariefred på 2 och Palermo hade jag inte tagit alls. Bara för att ni lever på resor och kultur betyder det inte att det är lätt för oss vanliga Svenssons
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!