2023-12-29, 11:40
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvulloGrisarVidare
Nice, tack för tips! Kör du C eller E? //Svullo

Just nu kör jag Avex Testo C (V*xtgaranten). Jag har tidigare köpt deras andra märken. Alla är lika bra. Avex har fördelen att 1 ml ger 300 mg Testo = Jag gillar. Eftersom jag avskyr att sticka mig själv
Citera
2023-12-29, 19:42
Medlem
SvulloGrisarVidares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Just nu kör jag Avex Testo C (V*xtgaranten). Jag har tidigare köpt deras andra märken. Alla är lika bra. Avex har fördelen att 1 ml ger 300 mg Testo = Jag gillar. Eftersom jag avskyr att sticka mig själv

Avex it is alltså, klickade hem en flaska för utvärdering idag. Kan väl inte skada med 50 mg extra varje stick tänker jag... 😇
Citera
2024-01-01, 09:21
Medlem
SvulloGrisarVidares avatar
GOTT NYTT ÅR alla ni guldare som hänger här! 🎆 Och STORT GRATTIS, Ivan och alla andra som skriver här, till Flashbacks bästa tråd 2023 🥇! Alltid lika trevligt att kika in här, bra surr och sköna människor!

Firade nyårsdagen med att trycka in 250 mg i vänstra skinkan vid 07. 😍 Fantastiskt hur man kan gå från att kallsvettas, behöva lägga sig ner och titta bort vid ett ynka blodprov till att med någon sorts skräckblandad förtjusning LÄNGTA efter de veckodagar då man ska köra in en nål i sig själv och administrera.

Idag är det exakt 3 veckor sedan jag satte första sprutan. Fortfarande sjuk tyvärr så har missat alldeles för mycket träning men har stora förväntningar på mitt nästa pass då oljorna borde kickat in ordentligt! 🥳

Må bäst allihopa! //Svullo
Citera
2024-01-01, 21:09
Medlem
Citat:
GOTT NYTT ÅR alla ni guldare som hänger här! 🎆 Och STORT GRATTIS, Ivan och alla andra som skriver här, till Flashbacks bästa tråd 2023 🥇! Alltid lika trevligt att kika in här, bra surr och sköna människor!

Firade nyårsdagen med att trycka in 250 mg i vänstra skinkan vid 07. 😍 Fantastiskt hur man kan gå från att kallsvettas, behöva lägga sig ner och titta bort vid ett ynka blodprov till att med någon sorts skräckblandad förtjusning LÄNGTA efter de veckodagar då man ska köra in en nål i sig själv och administrera.

Idag är det exakt 3 veckor sedan jag satte första sprutan. Fortfarande sjuk tyvärr så har missat alldeles för mycket träning men har stora förväntningar på mitt nästa pass då oljorna borde kickat in ordentligt! 🥳

Ja, denna tråd slår nog resten faktiskt. Gott nytt år på dig med! 2024 kommer bli mäktigt.
Citera
2024-01-01, 23:46
Medlem
Stor-steffes avatar
Nu drar vi igång 2024 med en
riktig prepp fest tycker jag 😁
Ivan de låter perfekt ditt upplägg du har detta året. Blev så sugen att ja kanske testar med.
Imorgon drar jag utomlands och blir borta 2-3 månader. Har tänkt vara ren helt o hållet under den tiden. Men kommer hem i Mars igen och då jävlar. Har lagt undan lite bolas nu ikväll som jag kan ta direkt ja kommer hem. Längtar redan.
Ös på nu och så hörs vi snart igen. Ja kommer både jobba o softa på semestern o blir nog inte så mycket vid datan men kikar in lite ibland o kollar hur det går.

Kötta som fan nu din best 🤙🤙🤙

Mvh steffe
Citera
2024-01-06, 02:44
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:

Tack och tack detsamma (i efterskott)!

Ja, jag vet precis vad du menar med skräckblandad förtjusning. Jag har återkommit till ett antal gånger; det här sjuka med att man som jag som är spruträdd sedan jag var liten, ser fram emot att sitta nära på mysandes småvisslande och pyssla med vialer, ampuller, pumpar och kanalyr.

Snacka om skevt och skruvat (med någon slags tillskott av drogromantik).

Nu borde oljorna ha kickat in och det med besked? Hoppas du är så pass frisk att du kan börja träna nu. Jag hoppas kunna göra det nu på lördag förmiddag.

Kör hårt!
Citera
2024-01-06, 02:47
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Nu drar vi igång 2024 med en
riktig prepp fest tycker jag 😁
Ivan de låter perfekt ditt upplägg du har detta året. Blev så sugen att ja kanske testar med.
Imorgon drar jag utomlands och blir borta 2-3 månader. Har tänkt vara ren helt o hållet under den tiden. Men kommer hem i Mars igen och då jävlar. Har lagt undan lite bolas nu ikväll som jag kan ta direkt ja kommer hem. Längtar redan.
Ös på nu och så hörs vi snart igen. Ja kommer både jobba o softa på semestern o blir nog inte så mycket vid datan men kikar in lite ibland o kollar hur det går.

Kötta som fan nu din best 🤙🤙🤙

Mvh steffe

Hoppas du har det varmt och skönt där du befinner dig just nu, gärna under en palm och med en kall öl i handen!

Ska du träna på något lokalt gym de här månaderna för att hålla igång kroppen även om det sker utan prepp?

Apropå prepp så känns mitt upplägg januari-augusti bra! Ska bli lite intressant att få jämföra EQ vs Deca i kombo med Testo C

Tack, Barbapappa ska börja kötta - igen. Jag får helt enkelt inte tappa fler veckor.
Citera
2024-01-06, 14:27
Medlem
IvanDF3s avatar
ETT RIKTIGT FITTIGT PASS AV DEN DÄR FITT-IVAN

Men visst, jag kan lika gärna säga kukigt x 2. Lång historia kort: Jag har inte kunnat träna på veckor, rent av månader. I dag körde jag första passet på evigheter utan att överdriva. Jag har varit med om sådant här tidigare och jag vet att det bara är att bita ihop, konsekvent köra och så kommer styrkan och lusten tillbaka relativt snabbt.

Rent rationellt VET jag allt detta. Men där och då under passet KÄNNS det inte så. Inte nu heller. Avskyr känslan av att ha halkat efter.

Jag var svag som en skolflicka i första klass (eller skolpojke - så slipper någon med studier från Södertörn bli kränkt och upprörd. För kön är en social konstruktion och det finnas inga skillnader mellan pojkar och flickor, kvinnor och män). Jag hade noll mojo. Jag körde 12 set bröst. Sen bara drog jag från gymet. Vägrar skriva ut vikterna. Jag skäms för mycket (ok, jag kanske lever ut min dramatiska sida en liten smula nu för effektens skull) men det blev pec-deck, en pressmaskin med viktmagasin, snedbänk smithen.

Jag ska köra strikt LCHF nu (max 5 gram kolisar per dag) och OMAD. Dvs One Meal A Day. Vilket ger periodisk fasta á 23:1. Har aldrig testat men det är värt ett försök i rent studiesyfte. Jag har inga problem att hålla min hunger i schack så det bör gå relativt lätt. Vi får se, helt enkelt.

Detta innebär en diet på enbart animaliska produkter. Eller Carnivur-dieten. Så i dag har jag storhandlat kött, ägg, lax, bacon, makrill, hamburgare, korvar mm.

Ni andra: Kör hårt (i mitt ställe)! // Ivan
Citera
2024-01-08, 14:29
Medlem
IvanDF3s avatar
RYGG I GRYNINGEN, AXLAR FÖRE LUNCH

Jag hade en tandläkartid på en dum tid. För den innebar att jag hade dödtid både innan och efter besöket. Så hur dödade jag den tiden? Så klart: Gymet! Men det är inga vikter att prata om. Efter 2 månaders segdragen förkylning har jag tappat både 20-25% i styrka (beroende på muskelgrupp och övning) liksom mitt vanliga mojo och fokus. Effektiviteten har också en del att önska. Men, jag går i alla fall dit och rycker lite i stänger och handtag. Äh, nu underdriver jag. Trots tappet i styrka och dedikation tränar jag fortfarande på en annan nivå än de flesta andra.

Ryggpasset bestod av fyra övningar
1) Pulldowns i maskin med fria vikter x 4 set
2) T-bar x 4 set
3) Latsdrag med v-handtag x 4 set
4) Sittande rodd med medelgrepp fattning x 4 set

Axlarna smiskade jag med hjälp av:
1) Reversed pec-deck x 4 set
2) Sittande axelpressar med fria vikter x 4 set
3) Sittande miitärpressar i smithen x 4 set
4) Reversed pec-deck x 4 set

Jag provade en kabelövning för utsida axel men på bara 2,5 kilos belastning skrek min skadade axel i smärta

Kost
100% Carnivur och OMAD blev ett kort experiment. Det är inte min grej. Det blir för ensidigt. Jag fortsätter med det som fungerar: Strikt LCHF och periodisk fasta 22:4. Fortsätter ligga på ett rejält kaloriunderskott. Jag är tvungen att göra det för att min kropp ska svara.

Prepp
I går satte jag 300 mg Testo C och den sista ampullen Mast 100 mg. Nu blir det testo only till månadsskiftet och det med 300 e3d. Därefter adderar jag till EQ (Bold C) och kanske något annat smarrigt. Jag gillar Mast så faller kanske faller på den oljan igen. Jag velar fortfarande på om jag ska köra Tren nu i vinter/vår eller vänta tills i sommar.

Båda varianterna har sina för- och nackdelar.

Det som talar för att köra det 12-14 veckor nu före sommaren är att när våren väl kommer, vill jag kunna sticka ut i terrängspåren och springa. Då är det bra jäkla tungt att klara av löppassen med Tren i systemet. I sommar ska jag också på en hel del företagsevent liksom tre bröllop samt en massa fester och däribland tre bröllop. Att svettas som en gris så andra människor stirrar och undrar om Ebola har fått fäste i Sverige känns sådär. Kör jag det nu så svettas jag när det är kallt ute. Då är det bara att - som PreppBerra skrev - att öppna fönstret i sovrummet eller klä sig extra tunt. Men en fördel är att from maj är det slutspurten mot att i augusti uppnå mitt livs bästa form. De sista 12 veckorna kommer vara de tuffaste. Då känns tajmingen optimal med att köra cut stack.

Vetefan...Någon som har input att bjucka på?

I morgon bitti väntar ben och röv. Får se om jag kör benpress eller inte. Jag föll i snön på nyårsafton och vred till något på utsida vänster underben och i dag har jag gått 10 000 steg och nu känner jag av den här lilla skadan en del. Nåja, den sätter inte stopp för en radda andra maskiner.

Kör hårt nu! // Ivan
Citera
2024-01-08, 17:36
Avslutad
Citat:

Även provat deras himla biocare testo E?
Om så hur var den?😁💪
Citera
2024-01-10, 13:30
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Även provat deras himla biocare testo E?
Om så hur var den?😁💪

Måste erkänna att jag INTE testat den. Jag har beställt Deus, ZPHC och Avex och alla har levererat. Då gör säkert deras andra oljor det också!
Citera
2024-01-11, 05:53
Avslutad
Citat:
Måste erkänna att jag INTE testat den. Jag har beställt Deus, ZPHC och Avex och alla har levererat. Då gör säkert deras andra oljor det också!

Ja dem har inte svikit mig innan så.
Har är det med benet? Börjat släppa så du kan nöta ben igen? 😁🦵💪
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in