Citat:
Ursprungligen postat av
SvulloGrisarVidare
GOTT NYTT ÅR alla ni guldare som hänger här! 🎆 Och STORT GRATTIS, Ivan och alla andra som skriver här, till Flashbacks bästa tråd 2023 🥇! Alltid lika trevligt att kika in här, bra surr och sköna människor!
Firade nyårsdagen med att trycka in 250 mg i vänstra skinkan vid 07. 😍 Fantastiskt hur man kan gå från att kallsvettas, behöva lägga sig ner och titta bort vid ett ynka blodprov till att med någon sorts skräckblandad förtjusning LÄNGTA efter de veckodagar då man ska köra in en nål i sig själv och administrera.
Idag är det exakt 3 veckor sedan jag satte första sprutan. Fortfarande sjuk tyvärr så har missat alldeles för mycket träning men har stora förväntningar på mitt nästa pass då oljorna borde kickat in ordentligt! 🥳
Må bäst allihopa! //Svullo
Tack och tack detsamma (i efterskott)!
Ja, jag vet precis vad du menar med skräckblandad förtjusning. Jag har återkommit till ett antal gånger; det här sjuka med att man som jag som är spruträdd sedan jag var liten, ser fram emot att sitta nära på mysandes småvisslande och pyssla med vialer, ampuller, pumpar och kanalyr.
Snacka om skevt och skruvat (med någon slags tillskott av drogromantik).
Nu borde oljorna ha kickat in och det med besked? Hoppas du är så pass frisk att du kan börja träna nu. Jag hoppas kunna göra det nu på lördag förmiddag.
Kör hårt!