Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-steffe
He he hatar med dom svettningarna 😁
Jag har fan slut på testo. Helt sjukt. Pratade med garanten men dom tar varken cash eller kort eller svischa. Skulle gärna testat deras grejer annars. Kör på dballs tills vidare tills jag hittar nåt.
Har du tränat nåt i jul? Mår du bättre nu efter covid?
Mvh
Ja, de går inte att beskriva. Har man inte haft dom, är det omöjligt att greppa vidden
Jag har varit jättenöjd med V*xtgaranten. Superproffsig, snabba på att svara på frågor, bra och diskret förpackat och bra kvalitet på alla oljor (Deus, Avex och ZPHC jag hittills testat: Testo C, Susta, Mast, Tren, Deca). Jag har uteslutande beställt av dom i snart 2-3 års tid. Nej, de accepterar bara Bitcoin men det är inte så komplicerat som det låter = testa!
Jag skulle ha tränat varje dag sedan julafton men det sket sig av rent praktiska orsaker. Men jag är så pass frisk nu att jag kan börja styrketräna och snart också ta upp löpningen igen. 2024 blir året då jag trotsar snö och is och inte avslutar löpåret på grund av minusgrader och mörker. Men jag har förlorat tid så 2024 måste jag maximera varje pass, varje vecka, varje månad liksom sköta kosten med perfektion.
Hur går det för dig?