2024-01-11, 14:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Just nu kör jag Avex Testo C (V*xtgaranten). Jag har tidigare köpt deras andra märken. Alla är lika bra. Avex har fördelen att 1 ml ger 300 mg Testo = Jag gillar. Eftersom jag avskyr att sticka mig själv

Nu fick jag avex 300mg testo e ändå istället för hilma av någon anledning,😅🤷

Men men. Första sticket är gjort och jag fattar inte varför jag varit så rädd innan för sticken. Gick galant💪😁 nu är vi igång
Citera
2024-01-11, 18:21
Medlem
Citat:
RYGG I GRYNINGEN, AXLAR FÖRE LUNCH

Jag hade en tandläkartid på en dum tid. För den innebar att jag hade dödtid både innan och efter besöket. Så hur dödade jag den tiden? Så klart: Gymet! Men det är inga vikter att prata om. Efter 2 månaders segdragen förkylning har jag tappat både 20-25% i styrka (beroende på muskelgrupp och övning) liksom mitt vanliga mojo och fokus. Effektiviteten har också en del att önska. Men, jag går i alla fall dit och rycker lite i stänger och handtag. Äh, nu underdriver jag. Trots tappet i styrka och dedikation tränar jag fortfarande på en annan nivå än de flesta andra.

Ryggpasset bestod av fyra övningar
1) Pulldowns i maskin med fria vikter x 4 set
2) T-bar x 4 set
3) Latsdrag med v-handtag x 4 set
4) Sittande rodd med medelgrepp fattning x 4 set

Axlarna smiskade jag med hjälp av:
1) Reversed pec-deck x 4 set
2) Sittande axelpressar med fria vikter x 4 set
3) Sittande miitärpressar i smithen x 4 set
4) Reversed pec-deck x 4 set

Jag provade en kabelövning för utsida axel men på bara 2,5 kilos belastning skrek min skadade axel i smärta

Kost
100% Carnivur och OMAD blev ett kort experiment. Det är inte min grej. Det blir för ensidigt. Jag fortsätter med det som fungerar: Strikt LCHF och periodisk fasta 22:4. Fortsätter ligga på ett rejält kaloriunderskott. Jag är tvungen att göra det för att min kropp ska svara.

Prepp
I går satte jag 300 mg Testo C och den sista ampullen Mast 100 mg. Nu blir det testo only till månadsskiftet och det med 300 e3d. Därefter adderar jag till EQ (Bold C) och kanske något annat smarrigt. Jag gillar Mast så faller kanske faller på den oljan igen. Jag velar fortfarande på om jag ska köra Tren nu i vinter/vår eller vänta tills i sommar.

Båda varianterna har sina för- och nackdelar.

Det som talar för att köra det 12-14 veckor nu före sommaren är att när våren väl kommer, vill jag kunna sticka ut i terrängspåren och springa. Då är det bra jäkla tungt att klara av löppassen med Tren i systemet. I sommar ska jag också på en hel del företagsevent liksom tre bröllop samt en massa fester och däribland tre bröllop. Att svettas som en gris så andra människor stirrar och undrar om Ebola har fått fäste i Sverige känns sådär. Kör jag det nu så svettas jag när det är kallt ute. Då är det bara att - som PreppBerra skrev - att öppna fönstret i sovrummet eller klä sig extra tunt. Men en fördel är att from maj är det slutspurten mot att i augusti uppnå mitt livs bästa form. De sista 12 veckorna kommer vara de tuffaste. Då känns tajmingen optimal med att köra cut stack.

Vetefan...Någon som har input att bjucka på?

I morgon bitti väntar ben och röv. Får se om jag kör benpress eller inte. Jag föll i snön på nyårsafton och vred till något på utsida vänster underben och i dag har jag gått 10 000 steg och nu känner jag av den här lilla skadan en del. Nåja, den sätter inte stopp för en radda andra maskiner.

Kör hårt nu! // Ivan
Din gamla räv! Ser riktigt bra ut att du är tillbaka. I vår brakar det iväg!
Citera
2024-01-12, 01:03
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:

Vetefan...Någon som har input att bjucka på?

Hörru du gubbe lilla nu ska du lyssna JÄVLIGT noga

Om du nu ska vara i ditt livs form till sommaren så slutar du upp med att köpa bögporr på onlyfans och slutar upp med kokainet och lägg i stället din slantar på ordentligt prepp och fokusera nu!
Om vi bestämmer att 1 augusti är THE DAY.

1 Februari-1 april: 250 test/250 primo
1 April - 1 juni: 500 test /500 primo (buuuäää priom e så dyyyrt-lösning 200 primo+300 mast)
1 juni - 1 juli: 250 test / 500-750 primo/mast
1 juli - 1 augusti Cutmix (50/50/50 test prop, mast p, tren a) 1 ml eod + 50 mg win eller anavar ed.

VOILA!

Sen måste du ju ta tag i kosten, sluta vela omkring.
Skaffa dig en kille (eller tjej för all del men de är allihop rätt jävla kassa) som kan kost.
Ta en dyr jävel (ja du har råd bara du slutar köpa all denna sjuka bögporren!) med gott rykte och säga til honom exakt vad du vill uppnå. Och sen äter du som han säger och tränar som han säger. Punkt!

Svårare än så är det inte
Citera
2024-01-12, 11:12
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Hörru du gubbe lilla nu ska du lyssna JÄVLIGT noga

Om du nu ska vara i ditt livs form till sommaren så slutar du upp med att köpa bögporr på onlyfans och slutar upp med kokainet och lägg i stället din slantar på ordentligt prepp och fokusera nu!
Om vi bestämmer att 1 augusti är THE DAY.

1 Februari-1 april: 250 test/250 primo
1 April - 1 juni: 500 test /500 primo (buuuäää priom e så dyyyrt-lösning 200 primo+300 mast)
1 juni - 1 juli: 250 test / 500-750 primo/mast
1 juli - 1 augusti Cutmix (50/50/50 test prop, mast p, tren a) 1 ml eod + 50 mg win eller anavar ed.

VOILA!

Sen måste du ju ta tag i kosten, sluta vela omkring.
Skaffa dig en kille (eller tjej för all del men de är allihop rätt jävla kassa) som kan kost.
Ta en dyr jävel (ja du har råd bara du slutar köpa all denna sjuka bögporren!) med gott rykte och säga til honom exakt vad du vill uppnå. Och sen äter du som han säger och tränar som han säger. Punkt!

Svårare än så är det inte

Haha, jag bara älskar dig men jag tycker du är en smula...otydlig. Vad är det du försöker säga mig?

Skämtar

Tack för input. Uppskattas! Jag tycker du ska titta in oftare. Ska smälta preppupplägget lite. Och ja, jag vill testa Primo.

Hur går det själv för dig?

//Ivan
Citera
2024-01-15, 14:02
Medlem
IvanDF3s avatar
MÅNDAG: BRÖST & NÅL

Körde bröst tidigt i morse. Helt ok pass och lite av styrkan började återvända. Viktmagasin i gymets pec-deck är som mest på 60 kg. Det brukade jag köra på. Nu valde jag att sätta sprintern på 50-55 kg och det gick rätt bra. Hade bröstpress i maskin med fria vikter som sista övning. Då var jag rätt mör men kunde krama upp ett par strikta 4-6 reppare med 90-100 kilo.

I dag ska jag sätta 300 mg Testo C i vänster skinka. Skulle ha gjort det i går men fastnade i en Netflix-serie (farliga, de där rackarna som man klämmer avsnitt efter avsnitt och plötsligt har 5 timmar passerat) och glömde helt bort det.

Åt precis kebabsallad. Egenfixad. Inspirerad av allas vår Torran men i mitt fall med enbart sallad + lite vit- och röd kebabsås. Ca 450 kalorier med bra fördelning utifrån att jag kör strikt LCHF och max 20 gram kolisar per dag fast helst lägre än så.

I morgon blir det rygg. Det börjar bli dags att ta i, nämligen

Kört hårt ni som har pass som väntar på er i dag! // Ivan
Citera
2024-01-15, 21:43
Medlem
Citat:
MÅNDAG: BRÖST & NÅL

Körde bröst tidigt i morse. Helt ok pass och lite av styrkan började återvända. Viktmagasin i gymets pec-deck är som mest på 60 kg. Det brukade jag köra på. Nu valde jag att sätta sprintern på 50-55 kg och det gick rätt bra. Hade bröstpress i maskin med fria vikter som sista övning. Då var jag rätt mör men kunde krama upp ett par strikta 4-6 reppare med 90-100 kilo.

I dag ska jag sätta 300 mg Testo C i vänster skinka. Skulle ha gjort det i går men fastnade i en Netflix-serie (farliga, de där rackarna som man klämmer avsnitt efter avsnitt och plötsligt har 5 timmar passerat) och glömde helt bort det.

Åt precis kebabsallad. Egenfixad. Inspirerad av allas vår Torran men i mitt fall med enbart sallad + lite vit- och röd kebabsås. Ca 450 kalorier med bra fördelning utifrån att jag kör strikt LCHF och max 20 gram kolisar per dag fast helst lägre än så.

I morgon blir det rygg. Det börjar bli dags att ta i, nämligen

Kört hårt ni som har pass som väntar på er i dag! // Ivan

Kan rekommendera ICAs kycklingkebab, något jag alltid har hemma för att känna att jag lyxar till det ibland!
Citera
2024-01-15, 21:55
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalMurt
Kan rekommendera ICAs kycklingkebab, något jag alltid har hemma för att känna att jag lyxar till det ibland!

Samma här. Den är riktigt smaskig!😋
Citera
2024-01-16, 12:08
Medlem
IvanDF3s avatar
ETT BÄTTRE RYGGPASS MINSANN!

I morse fyrade jag av 20 set rygg på 32 minuter. Jag körde relativt tungt med 6-8 reps. Hade jag kört på min vanliga nivå av styrka, hade det tagit 38-40 minuter. Eftersom som jag då instinktivt vilar lite längre mellan seten.

Inga konstigheter
Pulldowns med fria vikter x 4 (120 som tyngst, jag brukar köra på 140-160 kg)
T-bar x 4 set
Latsdrag med medelbrett stång x 4
Sittande rodd med medelbrett grepp x 4
Pullovers med hantel x 4

Den här gången känns det som att jag relativt bröt sjukdomssvackan och snabbt kom(mer) tillbaka i rätt mood, feeling och mojo. Krigarinstinkten är på uppgång, jag var riktigt effektiv i dag och jag ångade på med bra intensitet.
an
Får se om jag klämmer in en PW senare i dag eller i kväll. Det skulle vara bra. Kruxet är bara att det är så satans motigt att ge sig ut när det är becksvart och en massa vidriga minusgrader.

I övrigt så kör jag vidare med mitt kostupplägg där min ambition och målsättning i första hand är att bli av med fläsk och lyckas med konststycket att samtidigt bygga lite muskler. Det är inte optimalt att göra det på kaloriunderskott. Jag vet. Men jag lyckas med det. Antagligen för att jag optimerar kosten. Men väl nere på en vikt där jag hör hemma, ska jag testa att lägga mig på kaloriöverskott (men inte fettobulka) och se vad som händer på samma dosering av prepp. Men, det blir i höst eller 2025.

Kör hårt nu alla monsterdiggare! // Ivan
Citera
2024-01-17, 12:01
Medlem
IvanDF3s avatar
HOPPLA! DET BLEV ETT RIKTIGT BRA AXELPASS!

I morse stod delts på schemat. Hade en bra känsla redan innan jag klev in på gymet. Den höll i sig genom hela passet som summerade 23 sets på 39 minuter. Hade konstant mojo och effektiviteten/intensiteten var genomgående bra. Jag kom på mig själv med att snudd på småspringa mellan maskiner och bänkar. Styrkan är på runt 70-80% men jag blir lite starkare för varje pass. Det känns bra. Nu handlar det bara om tid. Tid för att komma upp min vanliga styrka. Jag har gott om tid.

Som vanligt kan jag inte köra specifika övningar för utsida axel. Trots att det snart är två år sedan jag drabbades av en inflammation i en muskel i ena axeln. Som vanligt har jag också fokus på baksida axel.

Passet:
Reversed pec-deck: 4 x 15
Axelpressar i maskin med fria vikter: 15, 12, 10, 9
Reversed pec-deck: 3 x 15
Axelpressar i maskin med viktmagasin: 4 x 15
Reversed pec-deck: 3 x 15
Sittande militärpressar i Smithen: 15, 12, 8, 8, 6

I dag blir det en fiskdag. Kokt torskrygg med äggsås och blomkålsmos till lunch. Middagen blir kallrökt lax med skagenröra och räkor.

Vet att jag redan sagt men jag tjatar lite för att det är så skönt: Jag har blixtsnabbt kommit in rätt mojo. Som att från en 70-väg köra upp på en 110 km/h-väg.

Kör hårt nu! // Ivan
Citera
2024-01-18, 09:38
Medlem
IvanDF3s avatar
ETT PAR REFLEKTIONER...

Jag insåg precis (när jag satt och gjorde viktiga saker på toaletten) att jag har varit ON sedan april/maj förra året. Tror jag det var, i alla fall. Men där i trakterna. Mestadels har jag skött allt med perfektion. Jag har inte upplevt några som helst, egentliga negativa bieffekter. Jag har fått ökad hårväxt över framför allt axlar och bröst. Men det syns knappt eftersom jag naturligt är mer eller mindre helt slät på dessa områden. Ibland får jag en finne. Som i går kväll upptäckte jag på höger pec. Jag tappar inte hår på huvudet, psyket är stabilt som alltid. Eller jo, jag har visst fått en obehaglig bieffekt eller snarare pinsam: Efter ett par veckor med Tren så kommer de sinnessjuka svettningarna. På nivån att det har sett ut som att jag duschat med kläderna på i ett par minuter. Det är ingen överdrift. Jag har t-shirts som inte har haft en, enda torr yta.

I juli/augusti halkade jag ur mina vanliga rutiner. Det höll i sig i 1,5-2 veckor. Det kom efter en otroligt intensiv period av tung träning i hög volym. Jag tror helt enkelt att min kropp behövde vila 10-14 dagar. Sen rullade allt på som tåget till sista veckan i oktober då viruset från helvetet bet sig fast och gjorde det till nu efter nyår. Aldrig varit med om någon liknande. Var jag inte tokförkyld ena veckan så var jag influensasjuk nästa. Under den här perioden kunde jag inte träna alls. Men jag fortsatte ligga på 250 mg Testo C ew. Det var min plan redan från början. Att låta kroppen vila lite med HRT (ja, jag väljer den förkortningen istället för TRT) ett par månader och fram tills årsskiftet. Nu ligger jag på 300 mg Testo C (Avex från Växtgaranten) e3d och i februari växlar jag upp och kör så fram till sista april. Maj-aug blir det cutmix, dvs Testo P, Mast P och Tren A. Dosering har jag inte bestämt, än. Får se lite hur det känns.

Nu ska jag strax ta mig till gymet. Ben och röv står på schemat. Det är fan så trist men, jag gör det ändå. Men faktum är att för varje benpass, blir det faktiskt lite roligare. Eller kanske snarare: Mindre tråkigt.

Kör hårt nu, för det ska jag strax göra! // Ivan
Citera
2024-01-18, 11:48
Medlem
IvanDF3s avatar
BEN & RÖV: CHECK!

Nu har jag precis smiskat ben och mina små schinkor. 19 set på 31 minuter. Färre set än vad jag hade planerat. För jag fick stryka både lårcurl och benpress. De två övningarna satte direkt stress på min högra vrist och vad (trampade snett i snön och gjorde det rätt rejält för två veckor sedan). Märkligt nog kunde jag köra sittande vadpressar utan minsta känning. Fast det är väl inte mer komplicerat än att det handlar om olika vinklar och belastning. Nåja, jag får ta igen det när vristen mår bra igen.

Men det var ändå ett bra pass. När jag klev av från benpressen vinglade jag till. För benen lydde inte riktigt. På samma vis fick jag hålla mig i ledstången när jag gick för trappan. Eftersom mina ben var både stumma och sladdriga

I morgon bitti vankas det pecs. Mmm...så: Mysigt! Nu har jag ett par bröstpass i ryggen så i morgon ska de få rejält med smisk. Nu känner jag mig trygg med att köra tyngre. I kväll ska jag kolla när Dorian, Branch Warren mfl kör bröst. Liksom jag i huvudet kommer att skissa upp morgondagens pass. Det kanske låter töntigt men för mig fungerar verkligen den här mentala, visuella uppladdningen. Redan innan jag kliver in på gymet, vet jag exakt vad jag ska göra. Det vilar något oerhört starkt i detta.

Nu går jag och längtar efter att växla upp. Att safta till med mer av oljor, att kötta ännu hårdare under passen. Det ska bli en minst sagt intressant vår, försommar och sommar.

Ni som har era pass kvar: Kör hårt! // Ivan
Citera
2024-01-19, 10:34
Medlem
IvanDF3s avatar
YEAH - I'M BACK ON TRACK!

Redan i går kväll längtade jag till morgonen bröstpass. Jag vaknade med samma känsla. Det resulterade i årets bästa bröstpass (iofs inte så svårt att uppnå, hehe)! Jävlar som jag körde skiten ur mina pecs. 25 set på 39 minuter. Så här blev passet:

Snedbänk i smithen, 30° lutning, pyramid- + dropset
40 kg x max antal reps
60 kg x max
70 kg x max
80 kg x max
70 kg x max
60 kg x max
50 kg x max
40 kg x max
30 kg x max

Jag vilade bara den tid det tog att antingen hänga på eller plocka av viktskivor

Flyes i cable crossen
4 x 15 reps

Press i maskin med viktmagasin
4 x 6-8 reps

Pec-deck (här var jag rätt mör)
50 kg x 8
55 kg x 7
60 kg x 6
65 kg x 5

Pressar i maskin med fria vikter (hade knappt något kvar att ge)
80 kg x 8
70 kg x 5
60 kg x 5
40 kg x 3 (här började det susa i öronen och jag hörde pulsen likt trumslag)

Jag rankar mig själv och passet på min 1-10 skala så här:

Mojo/krigarinstinkt: 7
Effektivitet: 8
Styrka: 5-6

Så 20-21 poäng = Det går fan åt rätt håll!

Sist men inte minst alla monsterdiggare här på F161: Kör hårt (sen får ni ha en trevlig helg)! //Ivan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in